En twee minuten later kom jijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
Maar ik ga er vandoor. Mooi tijd dat je wat punten kan pakken![]()
![]()
Tja. Heb je nog geluk dat ik niet gelijk gekomen ben toen ik wakker was.quote:
Tsja, Dot doet niet mee met de punten maar als ze post moet jij wel weer tegenposten...quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja. Heb je nog geluk dat ik niet gelijk gekomen ben toen ik wakker was.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Dot doet niet mee met de punten maar als ze post moet jij weer tegenposten...
dot heeft het altijd gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Dot doet niet mee met de punten maar als ze post moet jij wel weer tegenposten...
Wie komt er vlak na mij binnenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Anders Dot vragen of ze een kopje koffie voor je zet. Is ze wel even bezig in de keuken.
Ja nee ja.. Dat is anders.quote:
Ja blijkbaarquote:
Gelukkig heeft HC nét koffie voor GG gezet..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik merk het.
* gebrokenglas staat zuchtend op en slentert naar de keuken, kijken of er nog koffie is.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik merk het.
* gebrokenglas staat zuchtend op en slentert naar de keuken, kijken of er nog koffie is.
Wat fijn voor je dat je een goede dag had!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gewoon, dat ik een goede dag had
@:KoningWouter
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Wel heel wat anders dan BB Ne/Be of niet
Slaap lekker sweet dreamsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik draai me nog even om. Tot straks
Je zit er helemaal in of niet, dag en nacht?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef mario390 het volgende:
[..]3 of 4 jaren geleden heeft en
proefing over 45 uren geduurt
nee zo en lange proefing is nurquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit er helemaal in of niet, dag en nacht?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik draai me nog even om. Tot straks
Ja hoor lekkere speklap. Vooral omdat je zo lief was toen ik binnen kwamquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:53 schreef Speklap3000 het volgende:
@:dot,wil je ff een kopje koffie voor me zetten?
Nicequote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor lekkere speklap. Vooral omdat je zo lief was toen ik binnen kwam
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |