SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 13:23:39 ]![]()
vereerd als eerst al dat mag komen, als het maar meer betaald dan enzo....
Do what you love, love what you do!![]()
Je krijgt een bepaald bedrag per maand geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef kree het volgende:
vereerd als eerst al dat mag komen, als het maar meer betaald dan enzo....Heb ik ooit begrepen
![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat zijn die stenen die mensen kleuren toch?>![]()
![]()
![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
emn die moet je dan op fb plaatsen toch>?moet ik nog doen
is alweer lang geleden dat ik zo'n steen vond
![]()
ok zal jullie allemaal eerlijk antwoord geven waar ben niet van liegen nDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel drink je nu dan? Alleen maar beter dat je weet hoeveel je kan drinken etc.. en dat je weer je leven terug hebt is alleen maar mooi toch.Do what you love, love what you do!![]()
om antwoord te vragen he want het is een vraag en snap hem ook.....
na jaar niks drinken hoor en hoezeer weet t al weer gaat altijd fout etc etc. eb is ook wel????
ik ontken dat niet
Maar over het algemeen doe ik het de afgelopen bijna 2 jaar wel best enzo en denk prima salaris en alle shit opgelost.Do what you love, love what you do!![]()
kwam met moeite he ervoor dat wel. en ellende. t kwam niet vanzelf. hou dat in gedachte en er zijn er 10000n voor me gegaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik twijfel altijdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:30 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb het er in 2018 afgeggooid en nooit spijt gehad![]()
![]()
Nog steeds noemen die mensen her en der moordenaar Richard een held ook nu er meer bekend is erg kwalijk en ziekelijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:31 schreef kree het volgende:
om antwoord te vragen he want het is een vraag en snap hem ook.....
na jaar niks drinken hoor en hoezeer weet t al weer gaat altijd fout etc etc. eb is ook wel????
ik ontken dat niet
Maar over het algemeen doe ik het de afgelopen bijna 2 jaar wel best enzo en denk prima salaris en alle shit opgelost.![]()
ik had lagere prioriteit als asiel zoeker, gelukkig nog zo slim geweest dat ik op ongeveer 20 jaar had ingeschreven. bij woning bouw........
20 jaar wachten dus als je al kans maakt op een woning...... voor het eigen volk.Do what you love, love what you do!![]()
bierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief iswijn
![]()
![]()
weet tquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief isDo what you love, love what you do!![]()
Ja daarom grenzen dicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:35 schreef kree het volgende:
ik had lagere prioriteit als asiel zoeker, gelukkig nog zo slim geweest dat ik op ongeveer 20 jaar had ingeschreven. bij woning bouw........
20 jaar wachten dus als je al kans maakt op een woning...... voor het eigen volk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
naja ik wil dus niet zo negatief zijn enzo want tja..... maar het is realiteit wel hoor en ik?
Ik vindt t bullshit hoor en zien jullie me als rechts maar is het niet,,,, eigen opvang en gooi er mij tegen aan in regio. lekker daar blijven. altijd goedkoper als hier komen.. eigen volk eerst. no SSDo what you love, love what you do!![]()
we moeten demotiveren dat NL het walhalla is...... en kennis economie is ook een sprookje, die komen niet zo... doen ze daar zelf maar...Do what you love, love what you do!![]()
ik vind dit dus heel kut om te zeggen he mazi....?
Maar echt in alles dat ook gewerkt mee heb met....... ze nemen ze aan he want mensen.... maar ik vertrouw mijn leven er niet aan toe de meeste. mss is 1% uitzondering, maar ze nemen iedereen maar aan...... techniek te kort zeg al jaren,,,, schroef dat salaris maar eens op.Do what you love, love what you do!![]()
En nu willen ze die lui gaan spreiden is straks heel Nederland Ter Apel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:38 schreef kree het volgende:
naja ik wil dus niet zo negatief zijn enzo want tja..... maar het is realiteit wel hoor en ik?
Ik vindt t bullshit hoor en zien jullie me als rechts maar is het niet,,,, eigen opvang en gooi er mij tegen aan in regio. lekker daar blijven. altijd goedkoper als hier komen.. eigen volk eerst. no SSThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is niet dat ik ze niet gun en neem ze mee en leer ze.... maar zo niet de kennis. en bedrijven maak er m misbruik van dat is mijn punt...... en dan ga je ongelukken krijgen toch...quote:Do what you love, love what you do!![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gezinnetje mee over paar jaar. x 8. tis niet te doen, en ok hebben ze logica denbjken in de EU?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nu willen ze die lui gaan spreiden is straks heel Nederland Ter Apel.Do what you love, love what you do!![]()
Hontquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stiekem wil marley ook wat zeggen![]()
![]()
En maar roven en nu stemmen we pvv gaan andere partijen het hem weer moeilijk maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mn ma heeft tekkel, haha ook schattig beestjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stiekem wil marley ook wat zeggen
Ja ja hier smiley daarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Honten zijn altijd goedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
mn ma heeft tekkel, haha ook schattig beestje![]()
![]()
Honten zijn altijd de goeistequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vouwen of in een bolletje?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
Zo sokken vouwen nu
Kijken of ze compleet zijn![]()
![]()
Sokken zijn alleen compleet op het moment dat je ze afrekent. Zodra je de winkel uit loopt zijn ze nooit meer compleet!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
Zo sokken vouwen nu
Kijken of ze compleet zijnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Woef woefquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stiekem wil marley ook wat zeggen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had flinke spuit gisteren, dus helemaal leeg![]()
![]()
Je hebt daarna niks meer gegeten of ben je het alweer aan het opsparen zodat je volgende week weer lekker onder de baas zijn tijd een zakelijke storting kan maken?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had flinke spuit gisteren, dus helemaal leegOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo nu mag ik wel even maz net weer 11 puntjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet coolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt al gewonnen hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeft niet op de minuut als al gewonnen hebt anderen willen ook graag puntjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo jaag je mensen weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoietsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt daarna niks meer gegeten of ben je het alweer aan het opsparen zodat je volgende week weer lekker onder de baas zijn tijd een zakelijke storting kan maken?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yeeeehh!!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik was even aan het aankleden, puntjes voor M_0_0_N![]()
![]()
Ik mag iets vaker naar kantoor komen van de leidinggevende
Uw ADH vitamine Worst
En waarom dat dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Beter dan dat men aangeeft dat je vaker weg mag blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 5258 / +356 / +197 / 5219 / 6352
2. Harrie / 2199 / +0 / +0 / 1534 / 2347
3. Mickytjuh / 909 / +86 / +0 / 842 / 1169
4. KillemWieft / 806 / +100 / +32 / 361 / 669
5. _UserName_ / 611 / +123 / +9 / 259 / 416
6. devzero / 465 / +39 / +50 / 540 / 798
7. KoningWouter / 455 / +24 / +36 / 542 / 799
8. mario390 / 429 / +5 / +22 / 419 / 708
9. hemarookworst / 420 / +19 / +19 / 675 / 991
10. Dr.Mikey / 358 / +25 / +31 / 306 / 477
11. kree / 344 / +31 / +80 / 508 / 749
12. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
13. ToT / 323 / +20 / +2 / 739 / 999
14. DerRabbit / 304 / +9 / +0 / 680 / 842
15. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
16. DJMO / 226 / +14 / +1 / 329 / 486
17. Grrrrrrrr / 196 / +0 / +0 / 183 / 256
18. M_0_0_N / 172 / +18 / +9 / 436 / 575
19. Ply_ / 161 / +0 / +0 / 230 / 304
20. ieniminimuis / 149 / +15 / +0 / 434 / 548SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijn![]()
![]()
Oh dat is niet vaak nee.. dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijn
Weet nietquote:Het is 33 min heen en 33 minuten terug.quote:
Maar de auto staat al week stil Ennis helemaal besneeuwd en bevroren![]()
![]()
Ohh das minder iddquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet niet
[..]
Het is 33 min heen en 33 minuten terug.
Maar de auto staat al week stil Ennis helemaal besneeuwd en bevroren![]()
![]()
Ik zou een mailtje terug sturen met de tekst: "Je mag iets vaker mijn salaris storten in dat geval"quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Lief? Dat heet gewoon je werk doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben wel lief. Ik ga speciaal voor mijn man naar de ah lopen.![]()
Haha dat ben ik ook niet.quote:Ja heel lief, ipv dat hij gewoon kip wil eten, wilt hij pizza.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lief? Dat heet gewoon je werk doen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lief? Dat heet gewoon je werk doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ahh zo. Nouja je bent nog goed bezig zo te lezen. Ik pak eens even een kopje koffie erbij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef Mazikeen het volgende:
Bolken gaat snel, punten halen traag. Omdat het drukker is![]()
![]()
nou niet iedereen vond het leukquote:
En toen in ik met woorden en zinnen bolken, en dat was ook weer niet goed![]()
![]()
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou niet iedereen vond het leuk
En toen in ik met woorden en zinnen bolken, en dat was ook weer niet goed
Niets van aantrekken.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:04 schreef Mazikeen het volgende:
nee ik ga het dan juist meer doen, wees maar niet bang![]()
![]()
Nee valt mee. Ik deel hem zelfs met mijn manquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je iemand met een enorme koffer of valt dat wel mee?![]()
![]()
Meen je haha. Die heeft zeker 2 t-shirts en een zwembroek en jij de rest?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee valt mee. Ik deel hem zelfs met mijn man![]()
![]()
Nope ik ga maar een weekje he . Niet veel nodigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je haha. Die heeft zeker 2 t-shirts en een zwembroek en jij de rest?![]()
![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nope ik ga maar een weekje he . Niet veel nodig
Zou ook wel een weekje zon willen.![]()
Ja gemiddeld 25 gradenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Zou ook wel een weekje zon willen.![]()
Ik heb nog steeds nergens zin in terwijl ik wel naar de Lidl moet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uimig-weer-nederlandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Komende week zonniger en warmer hier
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Venga venga rapido.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:27 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog steeds nergens zin in terwijl ik wel naar de Lidl moet![]()
![]()
Is tot 21 uur openquote:en anders is er nog thuisbezorgd
Maar ik ga wel even nu anders heb ik helemaal geen zin meer straksIk heb er één en ik ben er trots op
En ik in m'n pyama naar de Lidlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef Mazikeen het volgende:
Zo loop ik dan met een pizza onder mijn arm naar huis
Altijd goed. Mijn vriendin is momenteel chinees aan het halen. Lekkere nasi rames eten zoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef Mazikeen het volgende:
Zo loop ik dan met een pizza onder mijn arm naar huis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd goed. Mijn vriendin is momenteel chinees aan het halen. Lekkere nasi rames eten zoAltijd weer die vrouwen op pad sturen he
![]()
![]()
zo dan gebeld door nhoofkantoor etc over bestellen en vage storing. ik weet van niks, mooi klusje voor tweede lijn die dienst heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak geen geintje. Ik had vanochtend evem snel een trainingsbroek aangetrokken omdat ze van noppes langskwamen. Heb een vest over m'n nachthemd heen, sokken schoenen en m'n jas aangetrokken, m'n haar in fatsoen gebracht en de deur uit gelopenquote:
type jij mobiel ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:45 schreef kree het volgende:
zo dan gebeldndoor nhoofkantoorn etc over bestellen en vage storing. ik weet van niks, mooi klusje voor tweede lijn die dienst heeft. kodytr mr ers eert uut,, schrijven toch maar wel weer.
ow valt mee dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik maak geen geintje. Ik had vanochtend evem snel een trainingsbroek aangetrokken omdat ze van noppes langskwamen. Heb een vest over m'n nachthemd heen, sokken schoenen en m'n jas aangetrokken, m'n haar in fatsoen gebracht en de deur uit gelopen![]()
![]()
Ik loop niet opzichtig voor paal neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
type jij mobiel ofzo
[..]
ow valt mee dus
haha ja nu weer ff op laptop.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
type jij mobiel ofzo
[..]
ow valt mee dus
Ik heb waakdienst en ga derhalve liever de deur niet uit... Goede reden vind ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Altijd weer die vrouwen op pad sturen he
![]()
![]()
oke oke goedgekeurdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb waakdienst en ga derhalve liever de deur niet uit... Goede reden vind ik![]()
![]()
dat was omdat ik er helemaal klaar mee was, LOL. gehehe heb het maar even aaneenpas voor de lees duidelijkheidquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb alles omcijfert, behalve dit :
kodytr mr ers eert uut,,
Fuccking hel had gewoon niet moeten opnemen natuurlijk, want beveiliging gaat het lijstje af van terug natuurlijk....
iemand heeft wat fout gedaan, maar hee water uit de kraan hier en is zelfde, dus alles werkt nog of iig backupDo what you love, love what you do!![]()
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mazikeen
tis beetje kut want wettelijk is er van alles over drinkwater. dus tja. hahahaha. en op een gegeven moment kom ik in het rijtje, maar geen storingsdienst, maar was wel net wat wat eigenlijk aantal van pompen zijn die zorgen voor 1 miljoen klanten. oeps... LOLDo what you love, love what you do!![]()
als hele regio Den Haag en omstreken nu zonder water zit dan komt t door mij.... hahahaDo what you love, love what you do!![]()
hahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:58 schreef Mazikeen het volgende:
kut moet opschieten met lopen, moet plassenDo what you love, love what you do!![]()
opluchting wss? het is toch minder met kak want ook gehad, maarja redde het bijna maar net niet helemaal... tja ach wasjeDo what you love, love what you do!![]()
Zei toch dat ik nergens zin in had? Dit is het bewijsquote:
Vrouw3 dan had je ipv dat hier moeten uittikken moeten maken dat je zo snel als mogelijk de gewenste pizza in huis kwam en natuurlijk meteen 4 meenemen en als je toch in de supermarkt bent ook even nog 8 kratten bier meenemen!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Haha dat ben ik ook niet.
[..]
Ja heel lief, ipv dat hij gewoon kip wil eten, wilt hij pizza.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kaboem glad op de wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:22 schreef Mazikeen het volgende:
Maar weer thuis
Onesie aan, en een mok warme thee![]()
![]()
ja ik zie hetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
piercing-balletje-pil-zwart-blauw-1.2mm.jpg ?
Ik google op pilletje![]()
![]()
5 Jahre, 5 Jahre
Viele sind hier völlig zugedopt
die Normalität wird hier geprobt
Tranquilizer werden appliziert
von Psychologen gerne praktiziert
man schleppt sich langsam übern Flur
Sie wollen mir verpassen die selbe Kur![]()
* Homijn woll PunkteMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BölkMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ow ja puncktjensOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
brrrrrr heb t koud, toch die kachel maar graadje hoger zetten...Do what you love, love what you do!![]()
Ik lig onder mijn elektrische dekenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef kree het volgende:
brrrrrr heb t koud, toch die kachel maar graadje hoger zetten...![]()
![]()
Jaaaa
Jij hebt vandaag lekker je loopband gebruikt denk ik?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wie ik?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Jaaaa
Jij hebt vandaag lekker je loopband gebruikt denk ik?
Nee heb 1 uur en 10 minuten buiten gelopenik moest naar de ah en de auto was helemaal besneeuwd en bevroren.
![]()
![]()
Oow buiten zelfs!!
Wat goed!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik overweeg zoiets ook hahahaha. maarja wil niet in bed gaan liggen nog dus zit op de bank. naja fuck it gas is toch al duur, die paar euro voor graad warme kunnen er ook nog wel bij....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik lig onder mijn elektrische dekenDo what you love, love what you do!![]()
Mehhh het is koudOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ik moest welquote:
Ik lig ook op de bankquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik overweeg zoiets ook hahahaha. maarja wil niet in bed gaan liggen nog dus zit op de bank. naja fuck it gas is toch al duur, die paar euro voor graad warme kunnen er ook nog wel bij....![]()
![]()
Ja maar we doen net alsof jij uit jezelf bent gaan wandelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ga ik vanavond naar fcdb?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
toch zo'n ding eens kopen dan denk? heb wel dekentje btw, maarja om helemaal op de bank dan te gaan liggen.... val ik in slaap ezo en kan ik beter naar bed gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik moest wel
[..]
Ik lig ook op de bank
Hahaha is goedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar we doen net alsof jij uit jezelf bent gaan wandelen![]()
![]()
Paul doet altijd random users taggen... hij moet zijn act wel.blijven spelequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
of je ff gezellig mee komt kletsen denk![]()
![]()
maakt niet uit toch? ik klets toch wel enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Paul doet altijd random users taggen... hij moet zijn act wel.blijven spele
Ja dat weten wequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? ik klets toch wel enzo.![]()
![]()
tot vervelends toe idd. hahahahaquote:
maar het hangt van mn bui af hoor, soms heb ik er ook helemaal geen zin in jullie gelul en gezeik of er is niks aan.Do what you love, love what you do!![]()
weet ik niet? er zal wel reden voor zijn denk dat ie dat doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:07 schreef Mazikeen het volgende:
Maar Paul vergeet soms dat mensen het niet altijd leuk vinden om getagt te worden in dit topic
Mss gewoon gezellig?Do what you love, love what you do!![]()
ik heb btw zo geluk he. voor as maandag, want ok groot onderhoud dingen oo ocatiues. en zag in het rooster staan 04:00 aanwezig maandagochtend....
Echt lekkere tijd ook, LOL nu heb ik cursus maandag daardoor kom ik er onder uit. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Nee dat doet hij altijd ivm zijn actquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik niet? er zal wel reden voor zijn denk dat ie dat doet.
Mss gewoon gezellig?![]()
4 uur daar is uur rijden dus kwart over twee in de nacht opstaan., hahahahahaha kun je net zo goed niet eens gaan slapen denk. omg.Do what you love, love what you do!![]()
even gemist, waar ging je heen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:13 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn wekker gaat maandag 5 uur. Want maandag ga ik vliegenDo what you love, love what you do!![]()
lekker hoor, geen idee van hoe warm, maar zal warmer zijn als hierquote:
Gemiddeld 25 gradenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
lekker hoor, geen idee van hoe warm, maar zal warmer zijn als hier![]()
![]()
haha was het naar weer zomer of lente eigenlijk meer want 30 graden vind ijk dan weer te heet als ik moet werken, graadje of 20-25 is wel lekker zo buiten in duin...quote:
Nee daar ben ik al zo vaak geweest. Ik had een abonnement toen ik daar woonde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar was ik ook hee, gaan je naar Siam Park hee![]()
brrrrrrrrrr hele week heb ik t al koud. en zit ik nog half binnen in putten of gebouwen.
is leuk he, was er 1 dagje en was echt verbrandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al zo vaak geweest. Ik had een abonnement toen ik daar woonde.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik verbrand zelden gelukkigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Paul het volgende:
[..]
is leuk he, was er 1 dagje en was echt verbrand![]()
soort lange onderbroek, maar noem het maar zo....quote:
Tis we moeten wel bebaalde kleding aan voor veiligheid enzo, en die broeken zijn soort van dun, dus vandaar.Do what you love, love what you do!![]()
Thermo zou ik aan doen eerderquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
soort lange onderbroek, maar noem het maar zo....
Tis we moeten wel bebaarde kleding aan voor veiligheid enzo, en die broeken zijn soort van dun, dus vandaar.![]()
ja is het ook..... hoewel het was het enige ding wat ik kon bestellen enzo ervoor. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Bitterballen in de borrelvijver,quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:bomenverzameling en @:bitterbal !in de hand, weekend.
Op Tenerifequote:![]()
![]()
echt wat ik niet moet doorstaan dat jullie gewoon water uit de kraan krijgen wat drinkbaar is...... hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ja ik ga maar naar fcdbOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee kree tijdens werkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bitterballen in de borrelvijver,in de hand, weekend.
[..]
Op Tenerife![]()
Ok, ik moet dus ff iets eten maar heb geen zinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgens mijn leerlingen wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
neem mijn eigen gesmeerde broodjes nog mee en kan het niet overal halen ook op alle locaties...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kroket!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik moet dus ff iets eten maar heb geen zin![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn man had heimweequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:27 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen waarom ben je niet blijven wonen op Tenerife hee![]()
Ga je nu h heel KSC hier heen halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:bomenverzameling en @:bitterbal !
ja joh gezellig toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu h heel KSC hier heen halen
totdat er weer een Elle lange saaie reeks is aan bolk en puntjes, maargoed. het heeft zo zijn momenten hier soms zal ik maar zeggen
bolk
haha het is wel beetje zo als ik dan vrouwen zie ofzo waar ik soort van op val qua karakter meer nog als uiterlijk.
Ja heb 3 kinderen enzo en getrouwd. LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dan jammerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe soms is het echt saai wel hier hoor mazi.![]()
Ik speel gewoon een spel. Heb je er een probleem mee dan ga je lekker weg![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: