SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 13:23:39 ]![]()
vereerd als eerst al dat mag komen, als het maar meer betaald dan enzo....
Do what you love, love what you do!![]()
Je krijgt een bepaald bedrag per maand geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef kree het volgende:
vereerd als eerst al dat mag komen, als het maar meer betaald dan enzo....Heb ik ooit begrepen
![]()
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat zijn die stenen die mensen kleuren toch?>![]()
![]()
![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
emn die moet je dan op fb plaatsen toch>?moet ik nog doen
is alweer lang geleden dat ik zo'n steen vond
![]()
ok zal jullie allemaal eerlijk antwoord geven waar ben niet van liegen nDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel drink je nu dan? Alleen maar beter dat je weet hoeveel je kan drinken etc.. en dat je weer je leven terug hebt is alleen maar mooi toch.Do what you love, love what you do!![]()
om antwoord te vragen he want het is een vraag en snap hem ook.....
na jaar niks drinken hoor en hoezeer weet t al weer gaat altijd fout etc etc. eb is ook wel????
ik ontken dat niet
Maar over het algemeen doe ik het de afgelopen bijna 2 jaar wel best enzo en denk prima salaris en alle shit opgelost.Do what you love, love what you do!![]()
kwam met moeite he ervoor dat wel. en ellende. t kwam niet vanzelf. hou dat in gedachte en er zijn er 10000n voor me gegaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik twijfel altijdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:30 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb het er in 2018 afgeggooid en nooit spijt gehad![]()
![]()
Nog steeds noemen die mensen her en der moordenaar Richard een held ook nu er meer bekend is erg kwalijk en ziekelijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:31 schreef kree het volgende:
om antwoord te vragen he want het is een vraag en snap hem ook.....
na jaar niks drinken hoor en hoezeer weet t al weer gaat altijd fout etc etc. eb is ook wel????
ik ontken dat niet
Maar over het algemeen doe ik het de afgelopen bijna 2 jaar wel best enzo en denk prima salaris en alle shit opgelost.![]()
ik had lagere prioriteit als asiel zoeker, gelukkig nog zo slim geweest dat ik op ongeveer 20 jaar had ingeschreven. bij woning bouw........
20 jaar wachten dus als je al kans maakt op een woning...... voor het eigen volk.Do what you love, love what you do!![]()
bierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief iswijn
![]()
![]()
weet tquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief isDo what you love, love what you do!![]()
Ja daarom grenzen dicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:35 schreef kree het volgende:
ik had lagere prioriteit als asiel zoeker, gelukkig nog zo slim geweest dat ik op ongeveer 20 jaar had ingeschreven. bij woning bouw........
20 jaar wachten dus als je al kans maakt op een woning...... voor het eigen volk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
naja ik wil dus niet zo negatief zijn enzo want tja..... maar het is realiteit wel hoor en ik?
Ik vindt t bullshit hoor en zien jullie me als rechts maar is het niet,,,, eigen opvang en gooi er mij tegen aan in regio. lekker daar blijven. altijd goedkoper als hier komen.. eigen volk eerst. no SSDo what you love, love what you do!![]()
we moeten demotiveren dat NL het walhalla is...... en kennis economie is ook een sprookje, die komen niet zo... doen ze daar zelf maar...Do what you love, love what you do!![]()
ik vind dit dus heel kut om te zeggen he mazi....?
Maar echt in alles dat ook gewerkt mee heb met....... ze nemen ze aan he want mensen.... maar ik vertrouw mijn leven er niet aan toe de meeste. mss is 1% uitzondering, maar ze nemen iedereen maar aan...... techniek te kort zeg al jaren,,,, schroef dat salaris maar eens op.Do what you love, love what you do!![]()
En nu willen ze die lui gaan spreiden is straks heel Nederland Ter Apel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:38 schreef kree het volgende:
naja ik wil dus niet zo negatief zijn enzo want tja..... maar het is realiteit wel hoor en ik?
Ik vindt t bullshit hoor en zien jullie me als rechts maar is het niet,,,, eigen opvang en gooi er mij tegen aan in regio. lekker daar blijven. altijd goedkoper als hier komen.. eigen volk eerst. no SSThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: