euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maarquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel oppassen voor haar duistere kant he!
Nee ik denk dat ze je opeetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maar. Beetje kletsen ben ik altijd voor in.....?
whah zal wel meevallen? ik hou van kletsen enzo he altijd leukquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
whah zal wel meevallen? ik hou van klemmen enzo he altijd leuk
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
masberum tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:37 schreef Mazikeen het volgende:
dus kree moet op zoek naar een ander slachtoffer
nee nee je bedoelde klemmenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...
beetje praten dus, ik zweer het je die AI is ondergang ban hoe mensen met elkaar oimgaan......
quote:
Jij bent zeker meer van:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
Dus autocorrect is ook AI?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:48 schreef kree het volgende:
ik ben echt onwijs er tegen AI? niet dat ik het nut ervan niet in zie, maar beter maken ze nu regels erover. ipv te laat. maargoed. je weet al dit komt 30 jaar later uit geld verslinde EU en moet nog doorgevoerd worden dan...
nou niet echt, haha maar klem je wel ff hoor, dikke knuffel iig.quote:
Ja maar da's toch wel beter dan dat hij je een appelsapje komt brengen, toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En hij rookt. Nee geen matchNu niet en nooit niet
Voor de rest is hij wel lief hoor
@bondagequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt, haha maar klem je wel ff hoor, dikke knuffel iig.
nee beiden viesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar da's toch wel beter dan dat hij je een appelsapje komt brengen, toch?
euhm ja niet alles maar ik type gewoon dingen die niet zijn wat ik bedoel op laptop en AI maakt er maar van wat AI denkt het..... Echt de antichrist dit jongens...... we maken ons zelf ten onder... mss niet nu in komende paar 100 jaar erna wel....quote:
Jaren geleden was er ook een FOK!ker die maar door bleef gaan over de aankomende singulariteit, die was ook bang voor AI enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja niet alles maar ik type gewoon dingen die niet zijn wat ik bedoel op laptop en AI maakt er maar van wat AI denkt het..... Echt de antichrist dit jongens...... we maken ons zelf ten onder... mss niet nu in komende paar 100 jaar erna wel....
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.
Nostradamus heette die toevallig?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden was er ook een FOK!ker die maar door bleef gaan over de aankomende singulariteit, die was ook bang voor AI enzo.
Nee geen idee, ik zat net al te zoeken. Was volgens mij in BNW.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nostradamus heette die toevallig?
Zoek maar is daarvan op YouTube
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?quote:
tis ook Nostradamus was een schrijver, maar ik zag een filmpje erover ff vorige week en ok hij voorspelde. ????quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik zat net al te zoeken. Was volgens mij in BNW.
Uh neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?
Volg je denk ik.
Wetenschappelijk is dit een einde verhaal? uiteindelijk hoor. dus wij maken dart neit mee want zijn we allang al dood.
Maar denken jullie er wel eens over? nog afgezien van geloof, maar laten we er die buiten houden ff nu... wetenschappelijk gezien dus?
hmmms lachen mag maar dist is de toekomst wel van mensheid he??? weg van aarde. het is heel heel heel lang weg nog. maar uiteindelijk is het het lot..... iets om over te denken wel..quote:
quote:
Hoezo ik maak het toch niet meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms lachen mag maar dist is de toekomst wel van mensheid he??? weg van aarde. het is heel heel heel lang weg nog. maar uiteindelijk is het het lot..... iets om over te denken wel..
[..]
nou ok hoe zie jij het anders? tis mijn idee he en mag iedereen zeggen. maar hoe zie jij dat?quote:
je gaat er geen discussie van maken en gaat er toch wel een discussie van makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.
tuurlijk maak ik er discussie van, en is helemaal prima, gig is het leuker als alle niks zeggende sihit voor puntenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat er geen discussie van maken en gaat er toch wel een discussie van maken
Het is kreequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat er geen discussie van maken en gaat er toch wel een discussie van maken
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:03 schreef Lovely het volgende:
Heb je weer iets op Kree? Gaat alles wel goed?![]()
yup en ok als ik echt vervelend ben zeggen jullie het maar, maar dit is leuker als bolk enzo......quote:
Veel wetenschappers maken zich druk om AI en willen regels waarmee het begrensd kan worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?
Volg je denk ik.
Wetenschappelijk is dit een einde verhaal? uiteindelijk hoor. dus wij maken dart neit mee want zijn we allang al dood.
Maar denken jullie er wel eens over? nog afgezien van geloof, maar laten we er die buiten houden ff nu... wetenschappelijk gezien dus?
Ja ik heb me wel eens wat in Nostradamus verdiept. Sommige dingen lijken voorspellingen, andere dingen zijn weer zo wazig dat het van alles kan betekenen, en diverse voorspellingen zijn nooit uitgekomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook Nostradamus was een schrijver, maar ik zag een filmpje erover ff vorige week en ok hij voorspelde. ????
Ga je dan raaskallen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:04 schreef Mazikeen het volgende:
Dit gebeurd er als je een nacht niet slaapt @:lovely
Sowieso die lappen tekst niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik speel hier een spelletje dan heb je toch geen zin in die zware discussie
ja maar heb het tegenwoordig soort van gelimiteerd tot waar het kan. Tja kan wel liegen enzo, maar niet de weg.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:03 schreef Lovely het volgende:
Heb je weer iets op Kree? Gaat alles wel goed?![]()
Nou ik weet niet hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes![]()
@:kree zou een goeie zijn voor in big brother
Hoeveel drink je nu dan? Alleen maar beter dat je weet hoeveel je kan drinken etc.. en dat je weer je leven terug hebt is alleen maar mooi toch.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar heb het tegenwoordig soort van gelimiteerd tot waar het kan. Tja kan wel liegen enzo, maar niet de weg.
Ik weet jullie kennen mijn hele verhaal of meeste wss. Maar er zijn misverstanden over en als ik drink is het niet gelijk de verkeerde weg. mss moet ik dat wel ff zeggen want zo zien jullie het dan? ik klom, heel snel op met werk en huis en alles in korte tijd, en was echt niet dat ik voorrang kreeg ofzo..... wel hulp en psychisch praten. en begeleid wonen. maar de staat heeft mij geen ruk geholpen....... niks voorrang enzo.... dus ok hmms het blijft een verhaal. naja joh het kwam goed, vraag het maar via dm als je meer wil weten.
Misschien met Ariane of Dannyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
JawelDan heb je wel allemaal gesprekken en discussies
quote:
Zo kom je hier niet overquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:13 schreef kree het volgende:
ik zou het doen hoor btw..... want ben zo verlegen als ik weet niet wat, maarja op 1 of andere manier kom ik altijd wel weer aan babbel praatje. msss is dat nog beetje leuk aan me....
Zal wel warm daar zijn..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:12 schreef Mazikeen het volgende:
waarom lopen de mannen halfnaakt door het bb huis?
ik herinner me nog die stream van die bunker met @Danny en kan het mis hebben maar hij en zijn vrouw dachten kan dit zo snel maar voorbij zijn. de waarheid verteld ie zelf maar.quote:
ja hier ook, maar om nou met een ontbloot bovenlichaam te gaan lopenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal wel warm daar zijn..
Hier in huis wel door de zon
nu zie ik voor me dat hij hele verhalen met zichzelf heeftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
JawelDan heb je wel allemaal gesprekken en discussies
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik voor me dat hij hele verhalen met zichzelf heeft
Ach ze zien het toch niet vanaf de straat toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja hier ook, maar om nou met een ontbloot bovenlichaam te gaan lopen
tuurlijk niet de internet is makkelijk zo.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Zo kom je hier niet overdat je verlegen bent
jawelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach ze zien het toch niet vanaf de straat toch?
Dit is een andere Danny die zit in het Big brother huis..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik herinner me nog die stream van die bunker met @:danny en kan het mis hebben maar hij en zijn vrouw dachten kan dit zo snel maar voorbij zijn. de waarheid verteld ie zelf maar.
Tja is man eigen denk ik, zodra het warm isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
helpt wel om de "punten" twee er even uit te weiden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Af en toe iet is toch niet erg, trouwen paprika is ook wel heel gezondquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net een puntpaprika op zitten kanen!
Heb vandaag weinig zin in eten, ik zit al een tijdje de hele dag door vleeswaren te snacken voor proteïneopname voor spierbouw, maar vandaag gaat dat me echt niet lukken.
neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:20 schreef kree het volgende:
zijn jullie beetje verlegen van persoonlijkheid eigenlijk. in het echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |