euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maarquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel oppassen voor haar duistere kant he!
Nee ik denk dat ze je opeetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maar. Beetje kletsen ben ik altijd voor in.....?
whah zal wel meevallen? ik hou van kletsen enzo he altijd leukquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
whah zal wel meevallen? ik hou van klemmen enzo he altijd leuk
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
masberum tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:37 schreef Mazikeen het volgende:
dus kree moet op zoek naar een ander slachtoffer
nee nee je bedoelde klemmenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...
beetje praten dus, ik zweer het je die AI is ondergang ban hoe mensen met elkaar oimgaan......
quote:
Jij bent zeker meer van:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
Dus autocorrect is ook AI?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:48 schreef kree het volgende:
ik ben echt onwijs er tegen AI? niet dat ik het nut ervan niet in zie, maar beter maken ze nu regels erover. ipv te laat. maargoed. je weet al dit komt 30 jaar later uit geld verslinde EU en moet nog doorgevoerd worden dan...
nou niet echt, haha maar klem je wel ff hoor, dikke knuffel iig.quote:
Ja maar da's toch wel beter dan dat hij je een appelsapje komt brengen, toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En hij rookt. Nee geen matchNu niet en nooit niet
Voor de rest is hij wel lief hoor
@bondagequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt, haha maar klem je wel ff hoor, dikke knuffel iig.
nee beiden viesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar da's toch wel beter dan dat hij je een appelsapje komt brengen, toch?
euhm ja niet alles maar ik type gewoon dingen die niet zijn wat ik bedoel op laptop en AI maakt er maar van wat AI denkt het..... Echt de antichrist dit jongens...... we maken ons zelf ten onder... mss niet nu in komende paar 100 jaar erna wel....quote:
Jaren geleden was er ook een FOK!ker die maar door bleef gaan over de aankomende singulariteit, die was ook bang voor AI enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja niet alles maar ik type gewoon dingen die niet zijn wat ik bedoel op laptop en AI maakt er maar van wat AI denkt het..... Echt de antichrist dit jongens...... we maken ons zelf ten onder... mss niet nu in komende paar 100 jaar erna wel....
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.
Nostradamus heette die toevallig?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden was er ook een FOK!ker die maar door bleef gaan over de aankomende singulariteit, die was ook bang voor AI enzo.
Nee geen idee, ik zat net al te zoeken. Was volgens mij in BNW.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nostradamus heette die toevallig?
Zoek maar is daarvan op YouTube
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?quote:
tis ook Nostradamus was een schrijver, maar ik zag een filmpje erover ff vorige week en ok hij voorspelde. ????quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik zat net al te zoeken. Was volgens mij in BNW.
Uh neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?
Volg je denk ik.
Wetenschappelijk is dit een einde verhaal? uiteindelijk hoor. dus wij maken dart neit mee want zijn we allang al dood.
Maar denken jullie er wel eens over? nog afgezien van geloof, maar laten we er die buiten houden ff nu... wetenschappelijk gezien dus?
hmmms lachen mag maar dist is de toekomst wel van mensheid he??? weg van aarde. het is heel heel heel lang weg nog. maar uiteindelijk is het het lot..... iets om over te denken wel..quote:
quote:
Hoezo ik maak het toch niet meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms lachen mag maar dist is de toekomst wel van mensheid he??? weg van aarde. het is heel heel heel lang weg nog. maar uiteindelijk is het het lot..... iets om over te denken wel..
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |