quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon heel hypocriet vanuit jou kant. Thats it.
Je moet wel aan je conditie blijven werken! De dag dat Mini-ToT met hordes meiden over de vloer komt, komt sneller dan je denk!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik dat laatste zou doen waar mijn vader bij was zou mijn vader me de hele ruimte opnieuw late stuccen en mij laten betaal voor het materiaal![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel aan je conditie blijven werken! De dag dat Mini-ToT met hordes meiden over de vloer komt, komt sneller dan je denk!
Is het daar ook glad?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.
Nee, paar dagen geleden wel. Er ligt hier wel sneeuw, maar het is niet glad. En behalve hier in de woonwijnen is er overal wel gestrooid.quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een rolperforator maakt het werk dan al een stuk lichter!
Die huur je voor 5 euro of zo bij de bouwmarkt, en daarmee rol je allemaal gaatjes in het behang zodat het water beter kan doordringen.
Laag op laag op laag?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nooit van gehoordhet is ook alleen een toilet, maar er zitten zoveel lagen op jeee..
Er is in ieder geval het grootste gedeelte er afMaar nu ff klaar mee, rot behang
Hier lekker zonnetje en 12 gradenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is alleen op de wegen gestrooid, stoep nog altijd vol sneeuw en ijs
Ja mijn moeder ging in 2007 dit huis huren, heeft het zo aangenomen ivm scheiding, nooit echt wat gedaan aan die oude wc, ( de rest wel , op zolder zaten toen ook 20000 lagen behangquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Laag op laag op laag?Joy......
Doe je wel wat afwasmiddel door heet water daarvoor?
Laat me raden, je bent over de grensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier lekker zonnetje en 12 graden
Hoe dan, hier 3 gradenquote:
Word wel tijd dan idd dat er iets gedaan word.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja mijn moeder ging in 2007 dit huis huren, heeft het zo aangenomen ivm scheiding, nooit echt wat gedaan aan die oude wc, ( de rest wel , op zolder zaten toen ook 20000 lagen behang)maar ze krijgt een renovatie waardoor er veel moet gebeuren. Veel al gedaan ook, maar die wc is al jaaaren oud. ze krijgt eindelijk een nieuwe, en nog meer aan het huis.
geen ideequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent over de grens
[..]
Hoe dan, hier 3 graden
Ja word zeker tijd.. oude bendequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word wel tijd dan idd dat er iets gedaan word.
Mijn moeder heeft toevallig 2 maanden terug ook dingen gerenoveerd gekregen aan haar huis dat ze huurt vanuit de woning vereniging
Oh kijk je op een eigen metertje buiten?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geen ideeHier echt 6 graden, misschien door de zon
Ik heb met een koopwoning meegemaakt dat er 4 of 5 lagen over elkaar heen zaten in de slaapkamers. Ziet er echt zo slordig uit!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja mijn moeder ging in 2007 dit huis huren, heeft het zo aangenomen ivm scheiding, nooit echt wat gedaan aan die oude wc, ( de rest wel , op zolder zaten toen ook 20000 lagen behang)maar ze krijgt een renovatie waardoor er veel moet gebeuren. Veel al gedaan ook, maar die wc is al jaaaren oud. ze krijgt eindelijk een nieuwe, en nog meer aan het huis.
Jep, zit nog een paar dagen in het buitenlandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent over de grens
[..]
Hoe dan, hier 3 graden
mijn telefoon geeft dat aan. Maar op mijn metertje zal het nog wel warmer zijn dan 6 graden. Want tuin op het zuiden en de zon is echt felquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh kijk je op een eigen metertje buiten?
Mee eens dat ziet er echt niet uit gewoon.. eigenlijk had mijn moeder die man gewoon alles er moeten af laten halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb met een koopwoning meegemaakt dat er 4 of 5 lagen over elkaar heen zaten in de slaapkamers. Ziet er echt zo slordig uit!
Ja best mooi geworden. Nieuwe badkamer, nieuwe ramen met ventilatie roosters, nieuwe boiler en zolder geïsoleerd. Niet super veel, maar toch beter dan niets.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja word zeker tijd.. oude bendedit huis staat voor mijn gevoel ook op instorten
ok overdreven hahaha.
Ohhh what, dit is echt heeul erg toeval !is het mooi geworden?
12 februari beginnen ze eindelijk met die wc, ze zijn inmiddels van de woningbouw al wel 5 keer geweest sinds afgelopen zomer.
Hier hebben we wat krimpscheuren in een paar muren. Mij is aangeraden om daar een soort reparatie-vliesbehang overheen te doen en daar dan weer ander behang overheen (aangezien ik glasweefselbehang spuuglelijk vind).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mee eens dat ziet er echt niet uit gewoon.. eigenlijk had mijn moeder die man gewoon alles er moeten af laten halen
Oh super fijn !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja best mooi geworden. Nieuwe badkamer, nieuwe ramen met ventilatie roosters, nieuwe boiler en zolder geïsoleerd. Niet super veel, maar toch beter dan niets.
Paprika met paprika en paprikaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
en gelijk BB streams kijken. Ze zijn weer aan het koken
Krijg je het heet door paracetamol?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:15 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb het echt heet
Loop in een spaghettibandtopjeMaar misschien komt dat omdat ik een paracetamol op heb
Owh dat klinkt ook beter die scheurtjes vullen. Lijkt mij niet echt goed om zoveel lagen behang er op te doen tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hebben we wat krimpscheuren in een paar muren. Mij is aangeraden om daar een soort reparatie-vliesbehang overheen te doen en daar dan weer ander behang overheen (aangezien ik glasweefselbehang spuuglelijk vind).
Maar ja, dan zit je weer met laag over laag. Ik heb de scheurtjes gewoon gevuld en lichtjes geschuurd en heb de muren gesaust en je ziet er niks meer van.
Echt ik zou gek wordenquote:
Ik heb net een puntpaprika op zitten kanen!quote:
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruitquote:
Uh neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruit
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruit
Misschien dat die truuk me cola dan bij jou wel werkt!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Zo is niet normaal, zweet mij dan echt de t
wat apartquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Zo is niet normaal, zweet mij dan echt de t
Als ik er 2 neem dan mo3t ik naakt gaan rondlopen. Dat overleef ik niet zo heet danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Sowieso neem ik altijd 2 paracetamols, en 's avonds giet ik die eventueel weg met 2 of 3 whisky'tjes.
Wat danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat die truuk me cola dan bij jou wel werkt!
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik er 2 neem dan mo3t ik naakt gaan rondlopen. Dat overleef ik niet zo heet dan
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft dat.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
wat apartnee heb ik echt geen last van.
misschien bijwerking?
Ow toen ik op de middelbare school zat, ging bij de jongens de roddel rond dat als je een meisje paracetamol met cola gaf, dat ze dan bloedgeil zou worden!quote:
Het zou toch juist koorts moeten verlagenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft dat.
Hoewel mijn collega mij ook raar aankeek maandag toen ik dat zei
Owquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow toen ik op de middelbare school zat, ging bij de jongens de roddel rond dat als je een meisje paracetamol met cola gaf, dat ze dan bloedgeil zou worden!
Vele jaren later had ik een Afrikaanse buurvrouw die me aan haar knappe zus koppelde.
In hun land geloven ze dat als een jongetje veel cola drinkt, dat hij later impotent zal worden.
Toen zei ik voor de grap dat over dat meisjes geil zouden worden van cola met paracetamol.
Ik kreeg meteen heel stellig te horen: "Ja! Dat is ook gewoon echt zo!"
Je zweet het eruit laat maar zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Het zou toch juist koorts moeten verlagen![]()
Bijzonderja nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt ik zou gek worden
Ze hebben zeker geen uien en knoflook? Anders hadden ze paprikasoep kunnen. Maken
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt ik zou gek worden
Ze hebben zeker geen uien en knoflook? Anders hadden ze paprikasoep kunnen. Maken
wel naar dat als je er dan 2 neemt je er zoveel last van hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow
[..]
Je zweet het eruit laat maar zeggen
krijg nu ook zin om bb te kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zeker
ik vind het best slecht hoor. Ze eten totaal niet gevarieerdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zeker
Misschien zijn het gewoon opvliegers?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
wel naar dat als je er dan 2 neemt je er zoveel last van hebt
45quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnenweet niet hoe oud Mazi is
Ja ik drink het nu ook minder.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja geen idee, ik ben gestopt met frisdrank dit jaarOmdat het duurder i geworden
jemig ouwe lulquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
45
Maar overgang zou ik ook prima vinden hoor, niet meer ongesteld en niet meer zwanger kunnen raken
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
45
Maar overgang zou ik ook prima vinden hoor, niet meer ongesteld en niet meer zwanger kunnen raken
Ja ik dronk altijd zeroquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik drink het nu ook minder.
Heb laatst in Duitsland wel cola bij de Lidl gehaald; exact half zo duur als cola van Jumbo.
Smaakt toch wat anders, maar het is acceptabel.
Wel debiel trouwens: frisdrank is duurder gemaakt met de suikertaks, maar de light en Zero varianten zijn gewoon net zo hard met de prijs meegestegen!
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik dronk altijd zeroMaar die zijn net zo hard gestegen
dream on ouwe, die tijden hebben we gehadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.
ja ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?
Hebben wij elkaar niet een keer gemeet? Of ben ik in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.
Niet dat die zoetstoffen nou zo goed zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?
Mijn vrouw is in de 20.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
dream on ouwe, die tijden hebben we gehad
Ja zou best wel kunnen dat we elkaar gemeet hebben!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik snap het echt niet
[..]
Hebben wij elkaar niet een keer gemeet? Of ben ik in de war met iemand anders
ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
moet zeggen voel me eigenlijk nog stuk jonger en zo schatten me ze ook in. hahahaha (zelf troost enzo)
Klopt, maar de hoge heren en dames hebben besloten dat suiker onze vijand is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet dat die zoetstoffen nou zo goed zijn
Bij myraela huismeet? Of radio 49 meet? Of utrecht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zou best wel kunnen dat we elkaar gemeet hebben!
Ik was die gespierde goddelijke Adonis met dat lange haar!
Als goede wijn, en vrouwen als melk?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
nice. mannen verouderen beter wel he zeggen ze.....
ja mooie leeftijd, trouwen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ook
De meeste schatten mij 37/38
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ja dat zal heel goed kunnen ja!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij myraela huismeet? Of radio 49 meet? Of utrecht?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ja dat zal heel goed kunnen ja!Bij Myraella!
Ik ben al getrouwdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
das mooi, ff de datum plannen dan nog?
wel principes. hou ik van.quote:
Misschien wil @M_0_0_N wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
wel principes. hou ik van.
Nee joh zit maar beetje te geinen weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |