quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon heel hypocriet vanuit jou kant. Thats it.
Je moet wel aan je conditie blijven werken! De dag dat Mini-ToT met hordes meiden over de vloer komt, komt sneller dan je denk!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik dat laatste zou doen waar mijn vader bij was zou mijn vader me de hele ruimte opnieuw late stuccen en mij laten betaal voor het materiaal![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel aan je conditie blijven werken! De dag dat Mini-ToT met hordes meiden over de vloer komt, komt sneller dan je denk!
Is het daar ook glad?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.
Nee, paar dagen geleden wel. Er ligt hier wel sneeuw, maar het is niet glad. En behalve hier in de woonwijnen is er overal wel gestrooid.quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een rolperforator maakt het werk dan al een stuk lichter!
Die huur je voor 5 euro of zo bij de bouwmarkt, en daarmee rol je allemaal gaatjes in het behang zodat het water beter kan doordringen.
Laag op laag op laag?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nooit van gehoordhet is ook alleen een toilet, maar er zitten zoveel lagen op jeee..
Er is in ieder geval het grootste gedeelte er afMaar nu ff klaar mee, rot behang
Hier lekker zonnetje en 12 gradenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is alleen op de wegen gestrooid, stoep nog altijd vol sneeuw en ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |