SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb nergens zin in vandaagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ook niet niet geslapen vnanacht en ben hondsmoequote:
ZO eerst naar de fysio en dan even de ogen dicht als het luktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik klik vrijwel nooit video's aan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ah jammer. Ik heb een paar hier in dit topic gepost.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik klik vrijwel nooit video's aan.
Die eerste is sowieso wel een aanrader!![]()
![]()
Ja leuk elke keer die smiles je kan goed bolken we weten het inmiddels wel.
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Natte spons, wat en vreselijk werkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebruik je een stoomapparaat of een natte spons?![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Een rolperforator maakt het werk dan al een stuk lichter!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Natte spons, wat en vreselijk werk
Die huur je voor 5 euro of zo bij de bouwmarkt, en daarmee rol je allemaal gaatjes in het behang zodat het water beter kan doordringen.![]()
![]()
Deze huis, tuin en keuken beunhaas weetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een rolperforator maakt het werk dan al een stuk lichter!
Die huur je voor 5 euro of zo bij de bouwmarkt, en daarmee rol je allemaal gaatjes in het behang zodat het water beter kan doordringen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mazi heeft weer last van smiley kots?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En als je dan toch zo'n perforator gaat huren, huur dan ook gelijk ff een stoomapparaat er bij!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze huis, tuin en keuken beunhaas weet![]()
![]()
Ja dat maakt het er hier niet leuker of gezelliger op. Ik zat net al te kijken naar SC's om in rond te hangen tot die kots voorbij is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Mazi heeft weer last van smiley kots?![]()
Als je het doet kun je het maar beter meteen goed doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je dan toch zo'n perforator gaat huren, huur dan ook gelijk ff een stoomapparaat er bij!
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat maakt het er hier niet leuker of gezelliger op. Ik zat net al te kijken naar SC's om in rond te hangen tot die kots voorbij is.
Dan heb je al lang gewonnen en dan nog zo spelen ikke ikke ikke en de rest kan stikken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je al lang gewonnen en dan nog zo spelen ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
En dan goed rustig laten inwerken zodat je met een spatel het behang er gewoon af kunt liften.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het doet kun je het maar beter meteen goed doen
Ga niet stotend hakken met dat ding zoals vrienden het bij mij thuis gedaan hebben toen ze kwamen helpen; die kerven in het stucwerk blijf je door het nieuwe behang heen zien.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood is![]()
![]()
Niet leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik dat laatste zou doen waar mijn vader bij was zou mijn vader me de hele ruimte opnieuw late stuccen en mij laten betaal voor het materiaalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan goed rustig laten inwerken zodat je met een spatel het behang er gewoon af kunt liften.
Ga niet stotend hakken met dat ding zoals vrienden het bij mij thuis gedaan hebben toen ze kwamen helpen; die kerven in het stucwerk blijf je door het nieuwe behang heen zien.![]()
Wishfull thinking ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pesterquote:
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.quote:
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.![]()
blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pester
En maar zeiken![]()
![]()
Jij kan alleen maar negatief op mij reageren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pester
Vind je leuk krijg je kick van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon heel hypocriet vanuit jou kant. Thats it.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar negatief op mij reageren.
Vind je leuk krijg je kick van.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: