Ja dat maakt het er hier niet leuker of gezelliger op. Ik zat net al te kijken naar SC's om in rond te hangen tot die kots voorbij is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Mazi heeft weer last van smiley kots?
Als je het doet kun je het maar beter meteen goed doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je dan toch zo'n perforator gaat huren, huur dan ook gelijk ff een stoomapparaat er bij!
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat maakt het er hier niet leuker of gezelliger op. Ik zat net al te kijken naar SC's om in rond te hangen tot die kots voorbij is.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je al lang gewonnen en dan nog zo spelen ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
En dan goed rustig laten inwerken zodat je met een spatel het behang er gewoon af kunt liften.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het doet kun je het maar beter meteen goed doen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood is
Als ik dat laatste zou doen waar mijn vader bij was zou mijn vader me de hele ruimte opnieuw late stuccen en mij laten betaal voor het materiaalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan goed rustig laten inwerken zodat je met een spatel het behang er gewoon af kunt liften.
Ga niet stotend hakken met dat ding zoals vrienden het bij mij thuis gedaan hebben toen ze kwamen helpen; die kerven in het stucwerk blijf je door het nieuwe behang heen zien.
Wishfull thinking ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood is
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pesterquote:
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.quote:
blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pester
Jij kan alleen maar negatief op mij reageren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pester
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon heel hypocriet vanuit jou kant. Thats it.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar negatief op mij reageren.
Vind je leuk krijg je kick van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |