SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb nergens zin in vandaagIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ook niet niet geslapen vnanacht en ben hondsmoequote:
ZO eerst naar de fysio en dan even de ogen dicht als het luktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Nee, ik klik vrijwel nooit video's aan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ah jammer. Ik heb een paar hier in dit topic gepost.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik klik vrijwel nooit video's aan.
Die eerste is sowieso wel een aanrader!![]()
![]()
Ja leuk elke keer die smiles je kan goed bolken we weten het inmiddels wel.
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Natte spons, wat en vreselijk werkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebruik je een stoomapparaat of een natte spons?![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Een rolperforator maakt het werk dan al een stuk lichter!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Natte spons, wat en vreselijk werk
Die huur je voor 5 euro of zo bij de bouwmarkt, en daarmee rol je allemaal gaatjes in het behang zodat het water beter kan doordringen.![]()
![]()
Deze huis, tuin en keuken beunhaas weetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een rolperforator maakt het werk dan al een stuk lichter!
Die huur je voor 5 euro of zo bij de bouwmarkt, en daarmee rol je allemaal gaatjes in het behang zodat het water beter kan doordringen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mazi heeft weer last van smiley kots?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En als je dan toch zo'n perforator gaat huren, huur dan ook gelijk ff een stoomapparaat er bij!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze huis, tuin en keuken beunhaas weet![]()
![]()
Ja dat maakt het er hier niet leuker of gezelliger op. Ik zat net al te kijken naar SC's om in rond te hangen tot die kots voorbij is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Mazi heeft weer last van smiley kots?![]()
Als je het doet kun je het maar beter meteen goed doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je dan toch zo'n perforator gaat huren, huur dan ook gelijk ff een stoomapparaat er bij!
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat maakt het er hier niet leuker of gezelliger op. Ik zat net al te kijken naar SC's om in rond te hangen tot die kots voorbij is.
Dan heb je al lang gewonnen en dan nog zo spelen ikke ikke ikke en de rest kan stikken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan heb je al lang gewonnen en dan nog zo spelen ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
En dan goed rustig laten inwerken zodat je met een spatel het behang er gewoon af kunt liften.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het doet kun je het maar beter meteen goed doen
Ga niet stotend hakken met dat ding zoals vrienden het bij mij thuis gedaan hebben toen ze kwamen helpen; die kerven in het stucwerk blijf je door het nieuwe behang heen zien.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood is![]()
![]()
Niet leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik dat laatste zou doen waar mijn vader bij was zou mijn vader me de hele ruimte opnieuw late stuccen en mij laten betaal voor het materiaalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan goed rustig laten inwerken zodat je met een spatel het behang er gewoon af kunt liften.
Ga niet stotend hakken met dat ding zoals vrienden het bij mij thuis gedaan hebben toen ze kwamen helpen; die kerven in het stucwerk blijf je door het nieuwe behang heen zien.![]()
Wishfull thinking ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan kunt gaan wachten tot Mazi of haar pc/mobiel dood isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pesterquote:
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.quote:
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.![]()
blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pester
En maar zeiken![]()
![]()
Jij kan alleen maar negatief op mij reageren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als jij mensen bolkt met song teksten ben je een echte strijder maar als Mazi mensen bolkt met smileys is ze een vies smerige pester
Vind je leuk krijg je kick van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon heel hypocriet vanuit jou kant. Thats it.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar negatief op mij reageren.
Vind je leuk krijg je kick van.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon heel hypocriet vanuit jou kant. Thats it.![]()
![]()
Je moet wel aan je conditie blijven werken! De dag dat Mini-ToT met hordes meiden over de vloer komt, komt sneller dan je denk!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.
Gewoon iedereen snoeihard helemaal kapot bolken
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik dat laatste zou doen waar mijn vader bij was zou mijn vader me de hele ruimte opnieuw late stuccen en mij laten betaal voor het materiaal![]()
!
Heb ook 2x (verschillende) vrienden over de vloer gehad om te helpen met behangen.
De ene groep plakte het motiefbehang gewoon willekeurig op de muur zodat niets op elkaar aansloot, en ze sneden het natte, dunne papierbehang met een stanleymes af zodat elke strook flink is gaan scheuren.
De ander werkte met te weinig lijm waardoor grote stukken los kwamen te zitten met luchtbellen van enkele tientallen centimeters, en sneed het behang om de stopcontacten weg i.p.v. de stopcontacten er even af te halen zodat alles netjes weggewerkt werd.![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel aan je conditie blijven werken! De dag dat Mini-ToT met hordes meiden over de vloer komt, komt sneller dan je denk!Ach ik ben deze week al 3x gegaan.
1x borstspieren
1x rug
1x buik & cardio
En leg day skip ik maar even nu.![]()
![]()
Is het daar ook glad?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net op een dag dat ik ff geen zin heb om naar de sportschool te gaan.
Ik had nu met gewichten kunnen zitten pompen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft er hier een een pot zout naar beneden gegooidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, paar dagen geleden wel. Er ligt hier wel sneeuw, maar het is niet glad. En behalve hier in de woonwijnen is er overal wel gestrooid.quote:![]()
Hier is alleen op de wegen gestrooid, stoep nog altijd vol sneeuw en ijsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een rolperforator maakt het werk dan al een stuk lichter!
Die huur je voor 5 euro of zo bij de bouwmarkt, en daarmee rol je allemaal gaatjes in het behang zodat het water beter kan doordringen.het is ook alleen een toilet, maar er zitten zoveel lagen op jeee..
Er is in ieder geval het grootste gedeelte er afMaar nu ff klaar mee, rot behang
![]()
![]()
Laag op laag op laag?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nooit van gehoordhet is ook alleen een toilet, maar er zitten zoveel lagen op jeee..
Er is in ieder geval het grootste gedeelte er afMaar nu ff klaar mee, rot behang
Joy......
Doe je wel wat afwasmiddel door heet water daarvoor?![]()
Hier lekker zonnetje en 12 gradenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is alleen op de wegen gestrooid, stoep nog altijd vol sneeuw en ijs
Ja mijn moeder ging in 2007 dit huis huren, heeft het zo aangenomen ivm scheiding, nooit echt wat gedaan aan die oude wc, ( de rest wel , op zolder zaten toen ook 20000 lagen behangquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Laag op laag op laag?Joy......
Doe je wel wat afwasmiddel door heet water daarvoor?)maar ze krijgt een renovatie waardoor er veel moet gebeuren. Veel al gedaan ook, maar die wc is al jaaaren oud. ze krijgt eindelijk een nieuwe, en nog meer aan het huis.
![]()
Laat me raden, je bent over de grensquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier lekker zonnetje en 12 gradenHoe dan, hier 3 gradenquote:Uw ADH vitamine Worst
Word wel tijd dan idd dat er iets gedaan word.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja mijn moeder ging in 2007 dit huis huren, heeft het zo aangenomen ivm scheiding, nooit echt wat gedaan aan die oude wc, ( de rest wel , op zolder zaten toen ook 20000 lagen behang)maar ze krijgt een renovatie waardoor er veel moet gebeuren. Veel al gedaan ook, maar die wc is al jaaaren oud. ze krijgt eindelijk een nieuwe, en nog meer aan het huis.
Mijn moeder heeft toevallig 2 maanden terug ook dingen gerenoveerd gekregen aan haar huis dat ze huurt vanuit de woning vereniging
geen ideequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent over de grens
[..]
Hoe dan, hier 3 gradenHier echt 6 graden, misschien door de zon
![]()
![]()
Hier ook drie gradenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja word zeker tijd.. oude bendequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word wel tijd dan idd dat er iets gedaan word.
Mijn moeder heeft toevallig 2 maanden terug ook dingen gerenoveerd gekregen aan haar huis dat ze huurt vanuit de woning verenigingdit huis staat voor mijn gevoel ook op instorten
ok overdreven hahaha.
Ohhh what, dit is echt heeul erg toeval !is het mooi geworden?
12 februari beginnen ze eindelijk met die wc, ze zijn inmiddels van de woningbouw al wel 5 keer geweest sinds afgelopen zomer.![]()
Oh kijk je op een eigen metertje buiten?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geen ideeHier echt 6 graden, misschien door de zon
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb met een koopwoning meegemaakt dat er 4 of 5 lagen over elkaar heen zaten in de slaapkamers. Ziet er echt zo slordig uit!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:10 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja mijn moeder ging in 2007 dit huis huren, heeft het zo aangenomen ivm scheiding, nooit echt wat gedaan aan die oude wc, ( de rest wel , op zolder zaten toen ook 20000 lagen behang)maar ze krijgt een renovatie waardoor er veel moet gebeuren. Veel al gedaan ook, maar die wc is al jaaaren oud. ze krijgt eindelijk een nieuwe, en nog meer aan het huis.
![]()
Jep, zit nog een paar dagen in het buitenlandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent over de grens
[..]
Hoe dan, hier 3 graden
mijn telefoon geeft dat aan. Maar op mijn metertje zal het nog wel warmer zijn dan 6 graden. Want tuin op het zuiden en de zon is echt felquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh kijk je op een eigen metertje buiten?![]()
![]()
Mee eens dat ziet er echt niet uit gewoon.. eigenlijk had mijn moeder die man gewoon alles er moeten af laten halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb met een koopwoning meegemaakt dat er 4 of 5 lagen over elkaar heen zaten in de slaapkamers. Ziet er echt zo slordig uit!![]()
![]()
Ik zat de hele ochtend te vernikkelen van de kou. Zelfs in een heet bad was ik nog verkleumd! Pas onder de douche begon ik een beetje bij te komen. Nu gaat het wel weer.![]()
Ja best mooi geworden. Nieuwe badkamer, nieuwe ramen met ventilatie roosters, nieuwe boiler en zolder geïsoleerd. Niet super veel, maar toch beter dan niets.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja word zeker tijd.. oude bendedit huis staat voor mijn gevoel ook op instorten
ok overdreven hahaha.
Ohhh what, dit is echt heeul erg toeval !is het mooi geworden?
12 februari beginnen ze eindelijk met die wc, ze zijn inmiddels van de woningbouw al wel 5 keer geweest sinds afgelopen zomer.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik heb het echt heet
Loop in een spaghettibandtopjeMaar misschien komt dat omdat ik een paracetamol op heb
![]()
![]()
Hier hebben we wat krimpscheuren in een paar muren. Mij is aangeraden om daar een soort reparatie-vliesbehang overheen te doen en daar dan weer ander behang overheen (aangezien ik glasweefselbehang spuuglelijk vind).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mee eens dat ziet er echt niet uit gewoon.. eigenlijk had mijn moeder die man gewoon alles er moeten af laten halen
Maar ja, dan zit je weer met laag over laag. Ik heb de scheurtjes gewoon gevuld en lichtjes geschuurd en heb de muren gesaust en je ziet er niks meer van.![]()
Oh super fijn !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja best mooi geworden. Nieuwe badkamer, nieuwe ramen met ventilatie roosters, nieuwe boiler en zolder geïsoleerd. Niet super veel, maar toch beter dan niets.Zal vast beter er uit zien..
bij mijn moeder doen ze de kozijnen, ramen, een of andere speciale pomp op zolder, het dak gaat er af ook.
En zelf wil ze nog de vloer laten doen + nieuwe gordijnen en een nieuwe bank![]()
Paprika met paprika en paprikaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
en gelijk BB streams kijken. Ze zijn weer aan het koken
Krijg je het heet door paracetamol?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:15 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb het echt heet
Loop in een spaghettibandtopjeMaar misschien komt dat omdat ik een paracetamol op heb
![]()
![]()
Owh dat klinkt ook beter die scheurtjes vullen. Lijkt mij niet echt goed om zoveel lagen behang er op te doen tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hebben we wat krimpscheuren in een paar muren. Mij is aangeraden om daar een soort reparatie-vliesbehang overheen te doen en daar dan weer ander behang overheen (aangezien ik glasweefselbehang spuuglelijk vind).
Maar ja, dan zit je weer met laag over laag. Ik heb de scheurtjes gewoon gevuld en lichtjes geschuurd en heb de muren gesaust en je ziet er niks meer van.of naja het ziet er wat jij zegt niet uit nee.
![]()
![]()
Echt ik zou gek wordenquote:
Ze hebben zeker geen uien en knoflook? Anders hadden ze paprikasoep kunnen. Maken![]()
Ik heb net een puntpaprika op zitten kanen!quote:
Heb vandaag weinig zin in eten, ik zit al een tijdje de hele dag door vleeswaren te snacken voor proteïneopname voor spierbouw, maar vandaag gaat dat me echt niet lukken.![]()
![]()
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruitquote:![]()
![]()
Uh neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruit![]()
![]()
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruit
Sowieso neem ik altijd 2 paracetamols, en 's avonds giet ik die eventueel weg met 2 of 3 whisky'tjes.![]()
Misschien dat die truuk me cola dan bij jou wel werkt!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Zo is niet normaal, zweet mij dan echt de t![]()
![]()
wat apartquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Zo is niet normaal, zweet mij dan echt de tnee heb ik echt geen last van.
misschien bijwerking?![]()
Als ik er 2 neem dan mo3t ik naakt gaan rondlopen. Dat overleef ik niet zo heet danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Sowieso neem ik altijd 2 paracetamols, en 's avonds giet ik die eventueel weg met 2 of 3 whisky'tjes.![]()
Wat danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat die truuk me cola dan bij jou wel werkt!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik er 2 neem dan mo3t ik naakt gaan rondlopen. Dat overleef ik niet zo heet dan![]()
![]()
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft dat.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
wat apartnee heb ik echt geen last van.
misschien bijwerking?
Hoewel mijn collega mij ook raar aankeek maandag toen ik dat zei![]()
![]()
Ow toen ik op de middelbare school zat, ging bij de jongens de roddel rond dat als je een meisje paracetamol met cola gaf, dat ze dan bloedgeil zou worden!quote:
Vele jaren later had ik een Afrikaanse buurvrouw die me aan haar knappe zus koppelde.
In hun land geloven ze dat als een jongetje veel cola drinkt, dat hij later impotent zal worden.
Toen zei ik voor de grap dat over dat meisjes geil zouden worden van cola met paracetamol.
Ik kreeg meteen heel stellig te horen: "Ja! Dat is ook gewoon echt zo!"![]()
Het zou toch juist koorts moeten verlagenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft dat.
Hoewel mijn collega mij ook raar aankeek maandag toen ik dat zei![]()
Bijzonderja nooit van gehoord
![]()
![]()
Owquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow toen ik op de middelbare school zat, ging bij de jongens de roddel rond dat als je een meisje paracetamol met cola gaf, dat ze dan bloedgeil zou worden!
Vele jaren later had ik een Afrikaanse buurvrouw die me aan haar knappe zus koppelde.
In hun land geloven ze dat als een jongetje veel cola drinkt, dat hij later impotent zal worden.
Toen zei ik voor de grap dat over dat meisjes geil zouden worden van cola met paracetamol.
Ik kreeg meteen heel stellig te horen: "Ja! Dat is ook gewoon echt zo!"Je zweet het eruit laat maar zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Het zou toch juist koorts moeten verlagen![]()
Bijzonderja nooit van gehoord
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt ik zou gek worden
Ze hebben zeker geen uien en knoflook? Anders hadden ze paprikasoep kunnen. MakenPeren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt ik zou gek worden
Ze hebben zeker geen uien en knoflook? Anders hadden ze paprikasoep kunnen. MakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel naar dat als je er dan 2 neemt je er zoveel last van hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow
[..]
Je zweet het eruit laat maar zeggen![]()
![]()
krijg nu ook zin om bb te kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zeker![]()
![]()
ik vind het best slecht hoor. Ze eten totaal niet gevarieerdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zeker![]()
![]()
Misschien zijn het gewoon opvliegers?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
wel naar dat als je er dan 2 neemt je er zoveel last van hebt![]()
![]()
45quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnenweet niet hoe oud Mazi is
Maar overgang zou ik ook prima vinden hoor, niet meer ongesteld en niet meer zwanger kunnen raken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 12:30:38 ]![]()
Ja ik drink het nu ook minder.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja geen idee, ik ben gestopt met frisdrank dit jaarOmdat het duurder i geworden
Heb laatst in Duitsland wel cola bij de Lidl gehaald; exact half zo duur als cola van Jumbo.
Smaakt toch wat anders, maar het is acceptabel.
Wel debiel trouwens: frisdrank is duurder gemaakt met de suikertaks, maar de light en Zero varianten zijn gewoon net zo hard met de prijs meegestegen!![]()
jemig ouwe lulquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
45
Maar overgang zou ik ook prima vinden hoor, niet meer ongesteld en niet meer zwanger kunnen raken![]()
mwah we schelen niet zo heel veel opzich.Do what you love, love what you do!![]()
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
45
Maar overgang zou ik ook prima vinden hoor, niet meer ongesteld en niet meer zwanger kunnen raken![]()
![]()
Ja ik dronk altijd zeroquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik drink het nu ook minder.
Heb laatst in Duitsland wel cola bij de Lidl gehaald; exact half zo duur als cola van Jumbo.
Smaakt toch wat anders, maar het is acceptabel.
Wel debiel trouwens: frisdrank is duurder gemaakt met de suikertaks, maar de light en Zero varianten zijn gewoon net zo hard met de prijs meegestegen!Maar die zijn net zo hard gestegen
![]()
![]()
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik dronk altijd zeroMaar die zijn net zo hard gestegen
![]()
dream on ouwe, die tijden hebben we gehadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.
Do what you love, love what you do!![]()
Zou dat ook taks zijn, of puur winstbejag van de fabrikanten / winkeliers?
Zelfde idee als dat de NS kaartjes duurder maakt als de benzineprijs omhoog gaat?![]()
ja ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?
Hebben wij elkaar niet een keer gemeet? Of ben ik in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.![]()
![]()
Niet dat die zoetstoffen nou zo goed zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?Uw ADH vitamine Worst
Mijn vrouw is in de 20.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
dream on ouwe, die tijden hebben we gehad![]()
![]()
moet zeggen voel me eigenlijk nog stuk jonger en zo schatten me ze ook in. hahahaha (zelf troost enzo)Do what you love, love what you do!![]()
Ja zou best wel kunnen dat we elkaar gemeet hebben!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik snap het echt niet
[..]
Hebben wij elkaar niet een keer gemeet? Of ben ik in de war met iemand anders
Ik was die gespierde goddelijke Adonis met dat lange haar!![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
moet zeggen voel me eigenlijk nog stuk jonger en zo schatten me ze ook in. hahahaha (zelf troost enzo)
De meeste schatten mij 37/38![]()
Klopt, maar de hoge heren en dames hebben besloten dat suiker onze vijand is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet dat die zoetstoffen nou zo goed zijn![]()
Bij myraela huismeet? Of radio 49 meet? Of utrecht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zou best wel kunnen dat we elkaar gemeet hebben!
Ik was die gespierde goddelijke Adonis met dat lange haar!![]()
Als goede wijn, en vrouwen als melk?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
nice. mannen verouderen beter wel he zeggen ze.....
![]()
![]()
ja mooie leeftijd, trouwen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ook
De meeste schatten mij 37/38
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.![]()
![]()
Ahhhh ja dat zal heel goed kunnen ja!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij myraela huismeet? Of radio 49 meet? Of utrecht?Bij Myraella!
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ja dat zal heel goed kunnen ja!Bij Myraella!
Ik ben al getrouwdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
das mooi, ff de datum plannen dan nog?![]()
![]()
wel principes. hou ik van.quote:
Nee joh zit maar beetje te geinen weet je wel
Misschien wil @M_0_0_N wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
wel principes. hou ik van.
Nee joh zit maar beetje te geinen weet je wel![]()
euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maarquote:. Beetje kletsen ben ik altijd voor in.....?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel oppassen voor haar duistere kant he!hey !!!
![]()
Nee ik denk dat ze je opeetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maar. Beetje kletsen ben ik altijd voor in.....?
![]()
![]()
hahaha. Tja, maar euh ik sta altijd open voor DM praatje ofzo hoor..... als mensen wat willen weten of leuk vinden. op jacht naar een vrouw..... niet echt gelijk. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
whah zal wel meevallen? ik hou van kletsen enzo he altijd leukquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
whah zal wel meevallen? ik hou van klemmen enzo he altijd leuk
Ow dan ben je sowieso niks voor mij![]()
![]()
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
beetje praten dus, ik zweer het je die AI is ondergang ban hoe mensen met elkaar oimgaan......Do what you love, love what you do!![]()
masberum tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:37 schreef Mazikeen het volgende:
dus kree moet op zoek naar een ander slachtofferUw ADH vitamine Worst
nee nee je bedoelde klemmenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...
beetje praten dus, ik zweer het je die AI is ondergang ban hoe mensen met elkaar oimgaan......quote:![]()
![]()
Jij bent zeker meer van:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
![]()
ik ben echt onwijs er tegen AI? niet dat ik het nut ervan niet in zie, maar beter maken ze nu regels erover. ipv te laat. maargoed. je weet al dit komt 30 jaar later uit geld verslinde EU en moet nog doorgevoerd worden dan...Do what you love, love what you do!![]()
Dus autocorrect is ook AI?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:48 schreef kree het volgende:
ik ben echt onwijs er tegen AI? niet dat ik het nut ervan niet in zie, maar beter maken ze nu regels erover. ipv te laat. maargoed. je weet al dit komt 30 jaar later uit geld verslinde EU en moet nog doorgevoerd worden dan...![]()
![]()
nou niet echt, haha maar klem je wel ff hoor, dikke knuffel iig.quote:
Ja maar da's toch wel beter dan dat hij je een appelsapje komt brengen, toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En hij rookt. Nee geen matchNu niet en nooit niet
Voor de rest is hij wel lief hoor
![]()
@bondagequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt, haha maar klem je wel ff hoor, dikke knuffel iig.![]()
![]()
nee beiden viesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar da's toch wel beter dan dat hij je een appelsapje komt brengen, toch?![]()
![]()
euhm ja niet alles maar ik type gewoon dingen die niet zijn wat ik bedoel op laptop en AI maakt er maar van wat AI denkt het..... Echt de antichrist dit jongens...... we maken ons zelf ten onder... mss niet nu in komende paar 100 jaar erna wel....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jaren geleden was er ook een FOK!ker die maar door bleef gaan over de aankomende singulariteit, die was ook bang voor AI enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja niet alles maar ik type gewoon dingen die niet zijn wat ik bedoel op laptop en AI maakt er maar van wat AI denkt het..... Echt de antichrist dit jongens...... we maken ons zelf ten onder... mss niet nu in komende paar 100 jaar erna wel....![]()
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.![]()
![]()
Nostradamus heette die toevallig?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden was er ook een FOK!ker die maar door bleef gaan over de aankomende singulariteit, die was ook bang voor AI enzo.
Zoek maar is daarvan op YouTubeDo what you love, love what you do!![]()
Nee geen idee, ik zat net al te zoeken. Was volgens mij in BNW.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nostradamus heette die toevallig?
Zoek maar is daarvan op YouTube![]()
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?quote:
Volg je denk ik.
Wetenschappelijk is dit een einde verhaal? uiteindelijk hoor. dus wij maken dart neit mee want zijn we allang al dood.
Maar denken jullie er wel eens over? nog afgezien van geloof, maar laten we er die buiten houden ff nu... wetenschappelijk gezien dus?Do what you love, love what you do!![]()
tis ook Nostradamus was een schrijver, maar ik zag een filmpje erover ff vorige week en ok hij voorspelde. ????quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik zat net al te zoeken. Was volgens mij in BNW.Do what you love, love what you do!![]()
Uh neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?
Volg je denk ik.
Wetenschappelijk is dit een einde verhaal? uiteindelijk hoor. dus wij maken dart neit mee want zijn we allang al dood.
Maar denken jullie er wel eens over? nog afgezien van geloof, maar laten we er die buiten houden ff nu... wetenschappelijk gezien dus?![]()
hmmms lachen mag maar dist is de toekomst wel van mensheid he??? weg van aarde. het is heel heel heel lang weg nog. maar uiteindelijk is het het lot..... iets om over te denken wel..quote:quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo ik maak het toch niet meequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms lachen mag maar dist is de toekomst wel van mensheid he??? weg van aarde. het is heel heel heel lang weg nog. maar uiteindelijk is het het lot..... iets om over te denken wel..
[..]![]()
nou ok hoe zie jij het anders? tis mijn idee he en mag iedereen zeggen. maar hoe zie jij dat?quote:Do what you love, love what you do!![]()
je gaat er geen discussie van maken en gaat er toch wel een discussie van makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik wil er niet eens een discussie over maken.... en dit gaat ook niet in ons leven. maar uiteindelijk tja alle logica is van dat dit vergaat als aarde enzo.
Uw ADH vitamine Worst
tuurlijk maak ik er discussie van, en is helemaal prima, gig is het leuker als alle niks zeggende sihit voor puntenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat er geen discussie van maken en gaat er toch wel een discussie van maken
Het is kreequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat er geen discussie van maken en gaat er toch wel een discussie van maken![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:03 schreef Lovely het volgende:
Heb je weer iets op Kree? Gaat alles wel goed?![]()
![]()
![]()
yup en ok als ik echt vervelend ben zeggen jullie het maar, maar dit is leuker als bolk enzo......quote:
ik mis btw nog antwoorden?Do what you love, love what you do!![]()
Veel wetenschappers maken zich druk om AI en willen regels waarmee het begrensd kan worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik zeg, we nemen het aan dat we hier kunnen wonen. en op deze planeet aarde?
Volg je denk ik.
Maar denken jullie er wel eens over? nog afgezien van geloof, maar laten we er die buiten houden ff nu... wetenschappelijk gezien dus?
Verder, tja.....over een jaartje of 3 miljard raakt onze zon oppgebrand waardoor hij zo enorm zal groeien dat de aarde opgeslokt wordt. Mocht een onherkenbaar geëvolueerde vorm van de mensheid tegen die tijd nog bestaan, zou het fijn zijn dat we tegen die tijd hebben uitgevonden hoe we door dit snel uitdijende universum naar andere sterrenstelsels kunnen reizen om daar een bewoonbare planeet te vinden, of dat we tegen die tijd weten hoe we een een planeet voor ons bewoonbaar kunnen maken.
En dan zal een paar miljard jaar later de zon van die planeet ook weer opgebrand raken. Er zullen nog wel nieuwe sterren gevormd worden, maar dat zal steeds minder en minder worden en over 10100 (met 100 nullen dus) jaar zullen de laatste normale sterren opgebrand zijn.Bizar veel lange tijd daarna zullen de laatste bruine dwergen ook opgebrand raken en is het universum dood.
Tegen die tijd kan er een nieuwe Big Bang plaats vinden van waaruit weer nieuwe sterren kunnen ontstaan, maar de mensheid zou dan bizar lang op ruimteschepen moeten zien te overleven tot die sterren weer supernova gaan van waaruit nieuwe sterren ontstaan die weer supernova gaan en de 3e generatie sterren eindelijk planeten kunnen vormen die een paar miljard jaar later bewoonbaar zouden kunnen worden.
Maar tegen die tijd ben ik er waarschijnlijk toch al niet meer.![]()
Ja ik heb me wel eens wat in Nostradamus verdiept. Sommige dingen lijken voorspellingen, andere dingen zijn weer zo wazig dat het van alles kan betekenen, en diverse voorspellingen zijn nooit uitgekomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook Nostradamus was een schrijver, maar ik zag een filmpje erover ff vorige week en ok hij voorspelde. ????![]()
Ga je dan raaskallen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:04 schreef Mazikeen het volgende:
Dit gebeurd er als je een nacht niet slaapt @:lovely"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sowieso die lappen tekst niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik speel hier een spelletje dan heb je toch geen zin in die zware discussie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja maar heb het tegenwoordig soort van gelimiteerd tot waar het kan. Tja kan wel liegen enzo, maar niet de weg.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:03 schreef Lovely het volgende:
Heb je weer iets op Kree? Gaat alles wel goed?![]()
Ik weet jullie kennen mijn hele verhaal of meeste wss. Maar er zijn misverstanden over en als ik drink is het niet gelijk de verkeerde weg. mss moet ik dat wel ff zeggen want zo zien jullie het dan? ik klom, heel snel op met werk en huis en alles in korte tijd, en was echt niet dat ik voorrang kreeg ofzo..... wel hulp en psychisch praten. en begeleid wonen. maar de staat heeft mij geen ruk geholpen....... niks voorrang enzo.... dus ok hmms het blijft een verhaal. naja joh het kwam goed, vraag het maar via dm als je meer wil weten.
vindt t btw niet leuk hoor dat jullie me beoordelen op verleden enzo. maarja ach ken het, toch altijd al voor oordelen die het weten, daarom vertel ik het meestal niet.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ik weet niet hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes![]()
@:kree zou een goeie zijn voor in big brother
Hoeveel drink je nu dan? Alleen maar beter dat je weet hoeveel je kan drinken etc.. en dat je weer je leven terug hebt is alleen maar mooi toch.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar heb het tegenwoordig soort van gelimiteerd tot waar het kan. Tja kan wel liegen enzo, maar niet de weg.
Ik weet jullie kennen mijn hele verhaal of meeste wss. Maar er zijn misverstanden over en als ik drink is het niet gelijk de verkeerde weg. mss moet ik dat wel ff zeggen want zo zien jullie het dan? ik klom, heel snel op met werk en huis en alles in korte tijd, en was echt niet dat ik voorrang kreeg ofzo..... wel hulp en psychisch praten. en begeleid wonen. maar de staat heeft mij geen ruk geholpen....... niks voorrang enzo.... dus ok hmms het blijft een verhaal. naja joh het kwam goed, vraag het maar via dm als je meer wil weten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik zou het doen hoor btw..... want ben zo verlegen als ik weet niet wat, maarja op 1 of andere manier kom ik altijd wel weer aan babbel praatje. msss is dat nog beetje leuk aan me....Do what you love, love what you do!![]()
Misschien met Ariane of Dannyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
JawelDan heb je wel allemaal gesprekken en discussies
quote:
Zo kom je hier niet overquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:13 schreef kree het volgende:
ik zou het doen hoor btw..... want ben zo verlegen als ik weet niet wat, maarja op 1 of andere manier kom ik altijd wel weer aan babbel praatje. msss is dat nog beetje leuk aan me....dat je verlegen bent
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 13:14:40 ]![]()
Zal wel warm daar zijn..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:12 schreef Mazikeen het volgende:
waarom lopen de mannen halfnaakt door het bb huis?
Hier in huis wel door de zon
ik herinner me nog die stream van die bunker met @Danny en kan het mis hebben maar hij en zijn vrouw dachten kan dit zo snel maar voorbij zijn. de waarheid verteld ie zelf maar.quote:
ja hier ook, maar om nou met een ontbloot bovenlichaam te gaan lopenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal wel warm daar zijn..
Hier in huis wel door de zon![]()
![]()
nu zie ik voor me dat hij hele verhalen met zichzelf heeftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
JawelDan heb je wel allemaal gesprekken en discussies
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik voor me dat hij hele verhalen met zichzelf heeftecht hoor
![]()
Ach ze zien het toch niet vanaf de straat toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja hier ook, maar om nou met een ontbloot bovenlichaam te gaan lopenUw ADH vitamine Worst
tuurlijk niet de internet is makkelijk zo.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Zo kom je hier niet overdat je verlegen bent
maar ok geleerd hoor, vroeger was het veel erger als nu. maar werd rood altijd en gingen ze opmerkingen over maken... heb het nog beetje.![]()
maar minder zorgen over nu enzo...... fan van nog steeds niest voor groepen staan.
jawelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach ze zien het toch niet vanaf de straat toch?![]()
Maar zo warm is het niet![]()
Dit is een andere Danny die zit in het Big brother huis..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik herinner me nog die stream van die bunker met @:danny en kan het mis hebben maar hij en zijn vrouw dachten kan dit zo snel maar voorbij zijn. de waarheid verteld ie zelf maar.
Tja is man eigen denk ik, zodra het warm isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja hier ook, maar om nou met een ontbloot bovenlichaam te gaan lopen
helpt wel om de "punten" twee er even uit te weiden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja hier ook, maar om nou met een ontbloot bovenlichaam te gaan lopen
Af en toe iet is toch niet erg, trouwen paprika is ook wel heel gezondquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net een puntpaprika op zitten kanen!
Heb vandaag weinig zin in eten, ik zit al een tijdje de hele dag door vleeswaren te snacken voor proteïneopname voor spierbouw, maar vandaag gaat dat me echt niet lukken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zijn jullie beetje verlegen van persoonlijkheid eigenlijk. in het echt?Do what you love, love what you do!![]()
neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:20 schreef kree het volgende:
zijn jullie beetje verlegen van persoonlijkheid eigenlijk. in het echt?
Ik ben precies hetzelfde als hier op het forum
Forum Opties Forumhop: Hop naar: