Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruitquote:
Uh neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruit
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja hebben jullie dat niet. Als ik griep heb dan neem ik een paracetamol en dan zweet ik het eruit
Misschien dat die truuk me cola dan bij jou wel werkt!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Zo is niet normaal, zweet mij dan echt de t
wat apartquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Zo is niet normaal, zweet mij dan echt de t
Als ik er 2 neem dan mo3t ik naakt gaan rondlopen. Dat overleef ik niet zo heet danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Sowieso neem ik altijd 2 paracetamols, en 's avonds giet ik die eventueel weg met 2 of 3 whisky'tjes.
Wat danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat die truuk me cola dan bij jou wel werkt!
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik er 2 neem dan mo3t ik naakt gaan rondlopen. Dat overleef ik niet zo heet dan
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft dat.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
wat apartnee heb ik echt geen last van.
misschien bijwerking?
Ow toen ik op de middelbare school zat, ging bij de jongens de roddel rond dat als je een meisje paracetamol met cola gaf, dat ze dan bloedgeil zou worden!quote:
Het zou toch juist koorts moeten verlagenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen die ik ken heeft dat.
Hoewel mijn collega mij ook raar aankeek maandag toen ik dat zei
Owquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow toen ik op de middelbare school zat, ging bij de jongens de roddel rond dat als je een meisje paracetamol met cola gaf, dat ze dan bloedgeil zou worden!
Vele jaren later had ik een Afrikaanse buurvrouw die me aan haar knappe zus koppelde.
In hun land geloven ze dat als een jongetje veel cola drinkt, dat hij later impotent zal worden.
Toen zei ik voor de grap dat over dat meisjes geil zouden worden van cola met paracetamol.
Ik kreeg meteen heel stellig te horen: "Ja! Dat is ook gewoon echt zo!"
Je zweet het eruit laat maar zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Het zou toch juist koorts moeten verlagen![]()
Bijzonderja nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt ik zou gek worden
Ze hebben zeker geen uien en knoflook? Anders hadden ze paprikasoep kunnen. Maken
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Echt ik zou gek worden
Ze hebben zeker geen uien en knoflook? Anders hadden ze paprikasoep kunnen. Maken
wel naar dat als je er dan 2 neemt je er zoveel last van hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow
[..]
Je zweet het eruit laat maar zeggen
krijg nu ook zin om bb te kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zeker
ik vind het best slecht hoor. Ze eten totaal niet gevarieerdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Peren, sinasappelen en paprika dacht ik dat ze hadden. Maar weet het niet helemaal zeker
Misschien zijn het gewoon opvliegers?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
wel naar dat als je er dan 2 neemt je er zoveel last van hebt
45quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnenweet niet hoe oud Mazi is
Ja ik drink het nu ook minder.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja geen idee, ik ben gestopt met frisdrank dit jaarOmdat het duurder i geworden
jemig ouwe lulquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
45
Maar overgang zou ik ook prima vinden hoor, niet meer ongesteld en niet meer zwanger kunnen raken
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
45
Maar overgang zou ik ook prima vinden hoor, niet meer ongesteld en niet meer zwanger kunnen raken
Ja ik dronk altijd zeroquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik drink het nu ook minder.
Heb laatst in Duitsland wel cola bij de Lidl gehaald; exact half zo duur als cola van Jumbo.
Smaakt toch wat anders, maar het is acceptabel.
Wel debiel trouwens: frisdrank is duurder gemaakt met de suikertaks, maar de light en Zero varianten zijn gewoon net zo hard met de prijs meegestegen!
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik dronk altijd zeroMaar die zijn net zo hard gestegen
dream on ouwe, die tijden hebben we gehadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.
ja ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?
Hebben wij elkaar niet een keer gemeet? Of ben ik in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck, en ik maar fantaseren dat daar een lekkere chick van 25 in een bandtopje zit te FOK!ken.
Niet dat die zoetstoffen nou zo goed zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar zit vrijwel geen suiker in, dus wat de fuck?!?
Mijn vrouw is in de 20.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
dream on ouwe, die tijden hebben we gehad
Ja zou best wel kunnen dat we elkaar gemeet hebben!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik snap het echt niet
[..]
Hebben wij elkaar niet een keer gemeet? Of ben ik in de war met iemand anders
ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
moet zeggen voel me eigenlijk nog stuk jonger en zo schatten me ze ook in. hahahaha (zelf troost enzo)
Klopt, maar de hoge heren en dames hebben besloten dat suiker onze vijand is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet dat die zoetstoffen nou zo goed zijn
Bij myraela huismeet? Of radio 49 meet? Of utrecht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zou best wel kunnen dat we elkaar gemeet hebben!
Ik was die gespierde goddelijke Adonis met dat lange haar!
Als goede wijn, en vrouwen als melk?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
nice. mannen verouderen beter wel he zeggen ze.....
ja mooie leeftijd, trouwen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ook
De meeste schatten mij 37/38
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ja dat zal heel goed kunnen ja!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij myraela huismeet? Of radio 49 meet? Of utrecht?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ja dat zal heel goed kunnen ja!Bij Myraella!
Ik ben al getrouwdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
das mooi, ff de datum plannen dan nog?
wel principes. hou ik van.quote:
Misschien wil @M_0_0_N wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
wel principes. hou ik van.
Nee joh zit maar beetje te geinen weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |