euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maarquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel oppassen voor haar duistere kant he!
Nee ik denk dat ze je opeetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nooit zo mee gepraat behalve in topics, maarre en serieus als jij denkt iemand past bij mij zeg het maar. Beetje kletsen ben ik altijd voor in.....?
whah zal wel meevallen? ik hou van kletsen enzo he altijd leukquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
whah zal wel meevallen? ik hou van klemmen enzo he altijd leuk
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
masberum tochquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:37 schreef Mazikeen het volgende:
dus kree moet op zoek naar een ander slachtoffer
nee nee je bedoelde klemmenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
kletsen wilde ik zeggen. thanks AI hellllll die het voor me bedenkt...
beetje praten dus, ik zweer het je die AI is ondergang ban hoe mensen met elkaar oimgaan......
quote:
Jij bent zeker meer van:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow dan ben je sowieso niks voor mij
Dus autocorrect is ook AI?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:48 schreef kree het volgende:
ik ben echt onwijs er tegen AI? niet dat ik het nut ervan niet in zie, maar beter maken ze nu regels erover. ipv te laat. maargoed. je weet al dit komt 30 jaar later uit geld verslinde EU en moet nog doorgevoerd worden dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |