bierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is
weet tquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Ja daarom grenzen dicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:35 schreef kree het volgende:
ik had lagere prioriteit als asiel zoeker, gelukkig nog zo slim geweest dat ik op ongeveer 20 jaar had ingeschreven. bij woning bouw........
20 jaar wachten dus als je al kans maakt op een woning...... voor het eigen volk.
En nu willen ze die lui gaan spreiden is straks heel Nederland Ter Apel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:38 schreef kree het volgende:
naja ik wil dus niet zo negatief zijn enzo want tja..... maar het is realiteit wel hoor en ik?
Ik vindt t bullshit hoor en zien jullie me als rechts maar is het niet,,,, eigen opvang en gooi er mij tegen aan in regio. lekker daar blijven. altijd goedkoper als hier komen.. eigen volk eerst. no SS
het is niet dat ik ze niet gun en neem ze mee en leer ze.... maar zo niet de kennis. en bedrijven maak er m misbruik van dat is mijn punt...... en dan ga je ongelukken krijgen toch...quote:
gezinnetje mee over paar jaar. x 8. tis niet te doen, en ok hebben ze logica denbjken in de EU?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nu willen ze die lui gaan spreiden is straks heel Nederland Ter Apel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |