Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijnquote:
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijn
Oh dat is niet vaak nee.. dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijn
Weet nietquote:
Het is 33 min heen en 33 minuten terug.quote:
Ohh das minder iddquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet niet
[..]
Het is 33 min heen en 33 minuten terug.
Maar de auto staat al week stil Ennis helemaal besneeuwd en bevroren
Ik zou een mailtje terug sturen met de tekst: "Je mag iets vaker mijn salaris storten in dat geval"quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag iets vaker naar kantoor komen van de leidinggevende
Lief? Dat heet gewoon je werk doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben wel lief. Ik ga speciaal voor mijn man naar de ah lopen.
Haha dat ben ik ook niet.quote:
Ja heel lief, ipv dat hij gewoon kip wil eten, wilt hij pizza.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lief? Dat heet gewoon je werk doen![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lief? Dat heet gewoon je werk doen![]()
Ahh zo. Nouja je bent nog goed bezig zo te lezen. Ik pak eens even een kopje koffie erbij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef Mazikeen het volgende:
Bolken gaat snel, punten halen traag. Omdat het drukker is
nou niet iedereen vond het leukquote:
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou niet iedereen vond het leuk
En toen in ik met woorden en zinnen bolken, en dat was ook weer niet goed
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:04 schreef Mazikeen het volgende:
nee ik ga het dan juist meer doen, wees maar niet bang
Nee valt mee. Ik deel hem zelfs met mijn manquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je iemand met een enorme koffer of valt dat wel mee?
Meen je haha. Die heeft zeker 2 t-shirts en een zwembroek en jij de rest?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee valt mee. Ik deel hem zelfs met mijn man
Nope ik ga maar een weekje he . Niet veel nodigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meen je haha. Die heeft zeker 2 t-shirts en een zwembroek en jij de rest?
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nope ik ga maar een weekje he . Niet veel nodig
Ja gemiddeld 25 gradenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Zou ook wel een weekje zon willen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uimig-weer-nederlandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Komende week zonniger en warmer hier
Venga venga rapido.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:27 schreef DJMO het volgende:
Ik heb nog steeds nergens zin in terwijl ik wel naar de Lidl moet
Is tot 21 uur openquote:
En ik in m'n pyama naar de Lidlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef Mazikeen het volgende:
Zo loop ik dan met een pizza onder mijn arm naar huis
Altijd goed. Mijn vriendin is momenteel chinees aan het halen. Lekkere nasi rames eten zoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef Mazikeen het volgende:
Zo loop ik dan met een pizza onder mijn arm naar huis
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd goed. Mijn vriendin is momenteel chinees aan het halen. Lekkere nasi rames eten zo
Ik maak geen geintje. Ik had vanochtend evem snel een trainingsbroek aangetrokken omdat ze van noppes langskwamen. Heb een vest over m'n nachthemd heen, sokken schoenen en m'n jas aangetrokken, m'n haar in fatsoen gebracht en de deur uit gelopenquote:
type jij mobiel ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:45 schreef kree het volgende:
zo dan gebeldndoor nhoofkantoorn etc over bestellen en vage storing. ik weet van niks, mooi klusje voor tweede lijn die dienst heeft. kodytr mr ers eert uut,, schrijven toch maar wel weer.
ow valt mee dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik maak geen geintje. Ik had vanochtend evem snel een trainingsbroek aangetrokken omdat ze van noppes langskwamen. Heb een vest over m'n nachthemd heen, sokken schoenen en m'n jas aangetrokken, m'n haar in fatsoen gebracht en de deur uit gelopen
Ik loop niet opzichtig voor paal neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
type jij mobiel ofzo
[..]
ow valt mee dus
haha ja nu weer ff op laptop.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
type jij mobiel ofzo
[..]
ow valt mee dus
Ik heb waakdienst en ga derhalve liever de deur niet uit... Goede reden vind ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Altijd weer die vrouwen op pad sturen he
oke oke goedgekeurdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb waakdienst en ga derhalve liever de deur niet uit... Goede reden vind ik
dat was omdat ik er helemaal klaar mee was, LOL. gehehe heb het maar even aaneenpas voor de lees duidelijkheidquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb alles omcijfert, behalve dit :
kodytr mr ers eert uut,,
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mazikeen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
hahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:58 schreef Mazikeen het volgende:
kut moet opschieten met lopen, moet plassen
Zei toch dat ik nergens zin in had? Dit is het bewijsquote:
Vrouw3 dan had je ipv dat hier moeten uittikken moeten maken dat je zo snel als mogelijk de gewenste pizza in huis kwam en natuurlijk meteen 4 meenemen en als je toch in de supermarkt bent ook even nog 8 kratten bier meenemen!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Haha dat ben ik ook niet.
[..]
Ja heel lief, ipv dat hij gewoon kip wil eten, wilt hij pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |