Zoietsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt daarna niks meer gegeten of ben je het alweer aan het opsparen zodat je volgende week weer lekker onder de baas zijn tijd een zakelijke storting kan maken?
Yeeeehh!!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik was even aan het aankleden, puntjes voor M_0_0_N
En waarom dat dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag iets vaker naar kantoor komen van de leidinggevende
Beter dan dat men aangeeft dat je vaker weg mag blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-01-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijnquote:
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijn
Oh dat is niet vaak nee.. dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ik maar een keer per maand ben of zo laatste maanden, maar geldt wel voor meer in mijn team. Maar is natuurlijk wel beter voor onderlinge verbondenheid als we er vaker zijn
Weet nietquote:
Het is 33 min heen en 33 minuten terug.quote:
Ohh das minder iddquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet niet
[..]
Het is 33 min heen en 33 minuten terug.
Maar de auto staat al week stil Ennis helemaal besneeuwd en bevroren
Ik zou een mailtje terug sturen met de tekst: "Je mag iets vaker mijn salaris storten in dat geval"quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Lief? Dat heet gewoon je werk doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben wel lief. Ik ga speciaal voor mijn man naar de ah lopen.
Haha dat ben ik ook niet.quote:
Ja heel lief, ipv dat hij gewoon kip wil eten, wilt hij pizza.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lief? Dat heet gewoon je werk doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |