quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:22 schreef Mazikeen het volgende:
Maar weer thuis
Onesie aan, en een mok warme thee
ja ik zie hetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
piercing-balletje-pil-zwart-blauw-1.2mm.jpg ?
Ik lig onder mijn elektrische dekenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef kree het volgende:
brrrrrr heb t koud, toch die kachel maar graadje hoger zetten...
Wie ik?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Jaaaa
Jij hebt vandaag lekker je loopband gebruikt denk ik?
ik overweeg zoiets ook hahahaha. maarja wil niet in bed gaan liggen nog dus zit op de bank. naja fuck it gas is toch al duur, die paar euro voor graad warme kunnen er ook nog wel bij....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik lig onder mijn elektrische deken
Ja ik moest welquote:
Ik lig ook op de bankquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik overweeg zoiets ook hahahaha. maarja wil niet in bed gaan liggen nog dus zit op de bank. naja fuck it gas is toch al duur, die paar euro voor graad warme kunnen er ook nog wel bij....
toch zo'n ding eens kopen dan denk? heb wel dekentje btw, maarja om helemaal op de bank dan te gaan liggen.... val ik in slaap ezo en kan ik beter naar bed gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik moest wel
[..]
Ik lig ook op de bank
Hahaha is goedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar we doen net alsof jij uit jezelf bent gaan wandelen
Paul doet altijd random users taggen... hij moet zijn act wel.blijven spelequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
of je ff gezellig mee komt kletsen denk![]()
maakt niet uit toch? ik klets toch wel enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Paul doet altijd random users taggen... hij moet zijn act wel.blijven spele
Ja dat weten wequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? ik klets toch wel enzo.
tot vervelends toe idd. hahahahaquote:
weet ik niet? er zal wel reden voor zijn denk dat ie dat doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:07 schreef Mazikeen het volgende:
Maar Paul vergeet soms dat mensen het niet altijd leuk vinden om getagt te worden in dit topic
Nee dat doet hij altijd ivm zijn actquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik niet? er zal wel reden voor zijn denk dat ie dat doet.
Mss gewoon gezellig?
even gemist, waar ging je heen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:13 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn wekker gaat maandag 5 uur. Want maandag ga ik vliegen
lekker hoor, geen idee van hoe warm, maar zal warmer zijn als hierquote:
Gemiddeld 25 gradenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
lekker hoor, geen idee van hoe warm, maar zal warmer zijn als hier
haha was het naar weer zomer of lente eigenlijk meer want 30 graden vind ijk dan weer te heet als ik moet werken, graadje of 20-25 is wel lekker zo buiten in duin...quote:
Nee daar ben ik al zo vaak geweest. Ik had een abonnement toen ik daar woonde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar was ik ook hee, gaan je naar Siam Park hee
is leuk he, was er 1 dagje en was echt verbrandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al zo vaak geweest. Ik had een abonnement toen ik daar woonde.
Ik verbrand zelden gelukkigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Paul het volgende:
[..]
is leuk he, was er 1 dagje en was echt verbrand
soort lange onderbroek, maar noem het maar zo....quote:
Thermo zou ik aan doen eerderquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
soort lange onderbroek, maar noem het maar zo....
Tis we moeten wel bebaarde kleding aan voor veiligheid enzo, en die broeken zijn soort van dun, dus vandaar.
ja is het ook..... hoewel het was het enige ding wat ik kon bestellen enzo ervoor. hahahaquote:
Bitterballen in de borrelvijver,quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:bomenverzameling en @:bitterbal !
Op Tenerifequote:
Nee kree tijdens werkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bitterballen in de borrelvijver,in de hand, weekend.
[..]
Op Tenerife
Volgens mijn leerlingen wel.quote:
neem mijn eigen gesmeerde broodjes nog mee en kan het niet overal halen ook op alle locaties...quote:
Kroket!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik moet dus ff iets eten maar heb geen zin
Mijn man had heimweequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:27 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen waarom ben je niet blijven wonen op Tenerife hee
Ga je nu h heel KSC hier heen halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:bomenverzameling en @:bitterbal !
ja joh gezellig toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu h heel KSC hier heen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |