SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi nickelodeon front in dat op plaatjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Roken onbetaalbaar straksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Worden we toch weer genaaid met lang weekend he? uurtje korter...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eindelijk voor iets goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.quote:
Kennen jullie das auch im ostenreich?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De Haarlemmer spreekt van een ‘treitertaks’, want helpt dit tegen het roken? In zijn ogen totaal niet. ,,De mensen die je met een hoge prijs nog kunt overhalen om te stoppen, hebben dat allang gedaan. Er is nu nog een harde kern over. Die rokers willen helemaal niet stoppen. Het kabinet zit die mensen alleen maar dwars. Ik leef van mijn AOW en een klein pensioen, maar elke maand moet ik straks in totaal 35 euro extra belasting betalen. Dat moet ik ergens vandaan halen. Dan doneren we maar iets minder aan Amnesty International.’’
Van der Leen was met zijn shaggie in de jaren 70 nog een toffe jongen. Hij hoorde ergens bij. Maar in een halve eeuw is er veel veranderd. Hij voelt zich nu belachelijk gemaakt, gecriminaliseerd en vooral vogelvrij. Want wie neemt het nog op voor de rokers?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schandalig schandaligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Illegale sigaretten zien te fixenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kort nachtje voor de boegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Verkoper Van der Horst begrijpt niets van de verhoging. ,,Shag in Nederland kost nu rond de 17 euro. In Duitsland maar elf euro. Als Nederland de prijzen verhoogt, is de impuls om naar Duitsland straks nóg groter. Daar rook je dan goedkoper dan de prijs in Nederland oorspronkelijk was voor de stijgingen. Het is niet zo dat sigaretten en shag in het buitenland minder schadelijk zijn. Het is zo verschrikkelijk dom, ik kan er met mijn hoofd niet bij. Als je het hebt over de rookvrije generatie: je bent alle controle kwijt. Wie controleert nog waar de rookwaren naartoe gaan?”
Honderden pakken tegelijk
Hij vindt het dan ook niet zo gek dat consumenten elders op zoek gaan naar goedkopere tabak. ,,Het is volkomen terecht. Als kleding morgen ergens de helft goedkoper is, en je moet er even voor rijden, zou je wel gek zijn als je het niet doet.”
Om de illegale tabakshandel tegen te gaan, heeft De Europese Unie regels opgesteld voor tabaksverpakkingen. Zo hebben de verpakkingen een unieke code die onder meer de herkomst en locatie van een product aangeeft. Ook krijgen tabaksproducten een zegel dat aangeeft dat het tabaksproduct niet is vervalst. Toch ziet brancheorganisatie VSK steeds vaker dat tientallen tot honderden pakken tegelijk in Nederland komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch maar iemand zoeken die dat verkooptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja nu is het op natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2024 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch maar iemand zoeken die dat verkoopt“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ownee, er is nog een beetjeIk zal er binnenkort een naartoe gaan met mijn zoon. Geweldig dit festival
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga schlafen.
zoveel kutgatjes
maar @:mizzezamy is kutgatje vor mij
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Goedkoopquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ha ik heb jaren wiet gerookt altijd legaal moet ik nu illegaal aan sigaretten zien te komen.quote:
R.I.P DTS.![]()
Is toch verschrikkelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun je toch gewoon bij de benzinepomp kopen?!quote:Op zondag 31 maart 2024 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha ik heb jaren wiet gerookt altijd legaal moet ik nu illegaal aan sigaretten zien te komen.
Ja tering duur straksquote:Op zondag 31 maart 2024 01:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon bij de benzinepomp kopen?!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Das jouw probleem. Je kunt ook gaan vapen. Ik betaal 50,- per 2 literquote:
Nog nooit gedaan voldoet dat een beetje?quote:Op zondag 31 maart 2024 01:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das jouw probleem. Je kunt ook gaan vapen. Ik betaal 50,- per 2 literThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jup, min of meer hetzelfde maar dan zonder de stinkende vingersquote:Op zondag 31 maart 2024 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan voldoet dat een beetje?Aan jezelf hoeveel nicotine
En vapen gaan rookmelders niet van af toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, je kunt gewoon stiekum roken op de wc als je dat bedoeltquote:Op zondag 31 maart 2024 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vapen gaan rookmelders niet van af toch.
Niet van die grote wolken uitblazen dan, maar het ruikt niet en als je het even inhoudt komt er weinig tot geen rook van af
Goeie tip wel.
Ja het is verschrikkelijk in Nederland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2024 03:00
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5874 / +91 / +1 / 8395 / 10094
2. KillemWieft / 1790 / +19 / +0 / 610 / 1087
3. Speklap3000 / 1721 / +14 / +0 / 3708 / 4301
4. Mercedes. / 1295 / +10 / +3 / 737 / 1067
5. HappyCharly / 1159 / +20 / +0 / 3575 / 4303
6. SwJ / 953 / +1 / +0 / 113 / 148
7. MizzezAmy / 788 / +0 / +17 / 870 / 1270
8. mario390 / 728 / +32 / +18 / 335 / 660
9. devzero / 716 / +3 / +0 / 1072 / 1415
10. ieniminimuis / 708 / +24 / +0 / 1314 / 1691
11. Mickytjuh / 691 / +8 / +0 / 1095 / 1404
12. kree / 668 / +49 / +0 / 1240 / 1658
13. Dr.Mikey / 622 / +22 / +11 / 448 / 674
14. hemarookworst / 618 / +20 / +10 / 962 / 1284
15. Monsterkoekie / 579 / +43 / +0 / 1133 / 1409
16. DerRabbit / 452 / +3 / +0 / 720 / 905
17. gebrokenglas / 444 / +15 / +0 / 722 / 949
18. Rob / 423 / +0 / +0 / 152 / 229
19. KoningWouter / 418 / +12 / +0 / 737 / 935
20. FreshFruit / 406 / +25 / +0 / 628 / 874SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dikke punten jump.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZomertijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij nou de time jump punten of ik of niemand omdat je precies om 3:00 was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij nou de time jump punten of ik of niemand omdat je precies om 3:00 was.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
@bondage maar vragen danquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeeeeh schattigquote:Op zondag 31 maart 2024 03:20 schreef Mercedes. het volgende:
Ik wil KillemWieft nog inhalen, gaat lukken hoor.F.K.A. SuperwormJim![]()
Was ik al van de roverheidquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
owh mooi, precies waar ik van houquote:. gehehe je kent me onderhand wel beetje ook denk.
Do what you love, love what you do!![]()
Kree sigaretten en tabak na het weekend verschrikkelijk duur.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
owh mooi, precies waar ik van hou. gehehe je kent me onderhand wel beetje ook denk.
R.I.P DTS.![]()
HenkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat wel jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar niet zo geforceerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig ben ik geen slaaf van deze misselijke industrieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe ze het nu willen uitmelken is misselijk en nu is die rutte eindelijk weg maken ze het Wilders zo moeilijk waardoor het niet veranderd kan worden.
Ik las dat in België prijzen van sigaretten en tabak weer omlaag zijn gegaan omdat het niet werkte met hogere prijzen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NopeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Allang nietquote:Op zondag 31 maart 2024 03:39 schreef moemoe het volgende:
Is er nog iets als een downtime tegenwoordig?nachtbraak je niet meer tegenwoordig?
Uw ADH vitamine Worst
Rust momentje prikkels verwerken.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van roken in je leven?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:.
Dus helemaal geen downtime meer? Het forum blijft gewoon doordraaien?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Allang nietnachtbraak je niet meer tegenwoordig?
Tevens, hello hema.
![]()
Maar er zijn meerdere manieren om dat te doen. Ik heb zelf ook vaak momenten waar ik even rust nodig heb om prikkels te verwerkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Vorig jaar ofzo ergens is dat gefixed.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Dus helemaal geen downtime meer? Het forum blijft gewoon doordraaien?
Tevens, hello hema.
R.I.P DTS.![]()
Oh verrek, veel plezier beleefd aan de downtimequote:Op zondag 31 maart 2024 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo ergens is dat gefixed..
![]()
klopt en de dt werd wel heel langquote:Op zondag 31 maart 2024 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Dus helemaal geen downtime meer? Het forum blijft gewoon doordraaien?
Tevens, hello hema.
en tevens hoi
Uw ADH vitamine Worst
Ik kwam eigenlijk alleen even spieken vanwege de downtime.
Ben nu Dune part one opnieuw aan het bekijken, zodat ik van de week naar de film kan voor deel 2.
![]()
En vroeger deed ik zo sociale contacten op met collega’s die ook roken toch eerder een klik als ik ergens peukje stond te doen of met uitgaan toch zo ooit wel iemand ontmoet waar je later voor een nachtje in bed mee eindigt dat maakte het ook een sociaal dingetje.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar er zijn meerdere manieren om dat te doen. Ik heb zelf ook vaak momenten waar ik even rust nodig heb om prikkels te verwerkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wellicht. Maar het is niet zo dat als je niet rookt geen contact kan maken?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vroeger deed ik zo sociale contacten op met collega’s die ook roken toch eerder een klik als ik ergens peukje stond te doen of met uitgaan toch zo ooit wel iemand ontmoet waar je later voor een nachtje in bed mee eindigt dat maakte het ook een sociaal dingetje.Uw ADH vitamine Worst
Geen onderwerpen dan meestal idk heb heel mijn volwassen leven gerookt op een halfjaar na.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wellicht. Maar het is niet zo dat als je niet rookt geen contact kan maken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gelukkig heb ik de illegale weg al gevonden.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kree sigaretten en tabak na het weekend verschrikkelijk duur.
Vertelquote:Op zondag 31 maart 2024 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de illegale weg al gevonden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
naja je hebt een punt natuurlijk me roken, Maar echt ik zal toch ff wel de zelfde zijn die daarover beslist en niet een overheid.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:52 schreef hemarookworst het volgende:
Tja, je maakt jezelf wel moeilijk...Do what you love, love what you do!![]()
mjah gaat het via illegale weg enzo he, via Luxemburg geloof ik.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ff roken hoor omdat het nog kan en ik zelf nog mag bepalen wat ik doe, vo0or politie voor de deur.Do what you love, love what you do!![]()
Ten koste van je eigen zuurverdiende centen een punt willen maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
naja je hebt een punt natuurlijk me roken, Maar echt ik zal toch ff wel de zelfde zijn die daarover beslist en niet een overheid.
tis niet punt willen maken he? mss stop ik er wel mee ook, maar het punt is dat fucking niemand mij gaat vertellen wart ik zelf wel of niet mag doen met gezondheid. die mijn verantwoording is.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ten koste van je eigen zuurverdiende centen een punt willen maken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap hem wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Van die grote postzakken met tepels als sigarenpeukenUw ADH vitamine Worst
lol?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Van die grote postzakken met tepels als sigarenpeukenDo what you love, love what you do!![]()
Ik zie wel dat ik beter vannacht toch wakker had kunnen blijven voor de gameroom van BBOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaaa volledig eensquote:Op zondag 31 maart 2024 04:05 schreef hemarookworst het volgende:
deze legendarische uitspraak niet kennenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zit er ook mee.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou je bent denk de enige dan. maar ok gelukkig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dagje weg. In juni pas vakantie naar Luxemburg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ok je mag altijd vertellen, voor mij was het discussie enzo. en allemaal niet eens hele dag, en eigenlijk prima erg ee ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga weer verder slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
ok je mag altijd vertellen, voor mij was het discussie enzo. en allemaal niet eens hele dag, en eigenlijk prima erg ee ook?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou mooi toch. gefeliciteerd btw.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.Do what you love, love what you do!![]()
het is wss wel weer schijntje dat dat ze dat verhogen, maar onwijs eens ben ik het er niet mee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
harde tepels enzo ga ik btw wel hard op hahahahaha.
Slapen lukt toch niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga wel een poging (weer) doenquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja ik ga zo maar weer slaapmuziek opzettenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
50 gram tabak van 17 naar 25 euro.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:12 schreef kree het volgende:
het is wss wel weer schijntje dat dat ze dat verhogen, maar onwijs eens ben ik het er niet mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bach?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga zo maar weer slaapmuziek opzettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat doe ik elke nacht, meditatiemuziek en dan specifiek voor Slaapquote:Op zondag 31 maart 2024 04:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga zo maar weer slaapmuziek opzettenzachtjes aanzetten en dan gaan slapen.
(Insight Timer app)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het is een verdienmodel voor de roverheid gewordenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kloptquote:Op zondag 31 maart 2024 04:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een verdienmodel voor de roverheid gewordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want met minder rokers moet er wel genoeg binnenkomen in de staatskasquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
eigenlijk hoe meer ze dit doen dus, hoe meer andere betalen. enzo?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Want met minder rokers moet er wel genoeg binnenkomen in de staatskas
ik haal het via Luxemburg enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben gestopt en een andere verslaving gestartquote:Op zondag 31 maart 2024 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk hoe meer ze dit doen dus, hoe meer andere betalen. enzo?
ik haal het via Luxemburg enzo.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik kan gratis met de bus tot Gronau komen misschien dat maar gaan doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk hoe meer ze dit doen dus, hoe meer andere betalen. enzo?
ik haal het via Luxemburg enzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom hoop ik dat ze coke nooit legaliseren. Zou alleen maar duurder worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Want met minder rokers moet er wel genoeg binnenkomen in de staatskas
wat dan?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gestopt en een andere verslaving gestartDo what you love, love what you do!![]()
Bazin!quote:Op zondag 31 maart 2024 04:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gestopt en een andere verslaving gestart
Koffiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat snap ik dus niet met wiet dat willen ze legaliseren terwijl niemand meer tabak kan halen/betalen straks wat voor zin heeft dat dan.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ze coke nooit legaliseren. Zou alleen maar duurder worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hielp goed bij stoppen met rokenquote:
Beter dan dropjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Goeie tipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
polder model en typisch NL is dat.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet met wiet dat willen ze legaliseren terwijl niemand meer tabak kan halen/betalen straks wat voor zin heeft dat dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja slaat echt nergens op pure wiet roken is echt achterlijk duur nu al.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en was juist het mooie van NL wel. goed ik doe geen wiet verder dus weet niet echt. Maar ok die hele regelgeving erom was al krom van begin af aan.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja slaat echt nergens op pure wiet roken is echt achterlijk duur nu al.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt en nu die accijns op roken zijn zogenaamd verhoogd zodat de armen meer uitkering kunnen krijgen terwijl juist die groep het vaakst rookt.
R.I.P DTS.![]()
Roken is sowieso niet m’n ding. Geen sigaretten, wiet zelfs basen is niet m’n ding.
Ik krijg koude vingersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
roken is wel beetje dingetje bij mij. en denk beter dat als alle anders wat ik deedquote:Op zondag 31 maart 2024 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
Roken is sowieso niet m’n ding. Geen sigaretten, wiet zelfs basen is niet m’n ding.
Ik ga weer.
Kunnen de vingers weer onder de
dekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hoho handjes boven de dekens he?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:43 schreef drakin het volgende:
Ik ga weer.
Kunnen de vingers weer onder de
deken
quote:quote:
O ja?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ken wel een warme plek waar je ze in kunt stoppen.
![]()
hahaha LOL ok ok ik sta open voor alles he, maar ff niet mijn eerste idee ditquote:Op zondag 31 maart 2024 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, maar jij mag de eerste zijn.
wil verder wel me vingers erin steken hoor. maarja is toch meer vrouwen dan.Do what you love, love what you do!![]()
Hi fans. Ging alleen checken of mn wekker goeddn staat met zomertijdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5874 / +91 / +1 / 8395 / 10094
2. KillemWieft / 1875 / +19 / +85 / 627 / 1117
3. Speklap3000 / 1721 / +14 / +0 / 3708 / 4301
4. Mercedes. / 1295 / +10 / +3 / 740 / 1071
5. HappyCharly / 1159 / +20 / +0 / 3575 / 4303
6. SwJ / 953 / +1 / +0 / 117 / 152
7. MizzezAmy / 788 / +0 / +17 / 870 / 1270
8. mario390 / 728 / +32 / +18 / 337 / 664
9. devzero / 716 / +3 / +0 / 1072 / 1415
10. ieniminimuis / 708 / +24 / +0 / 1314 / 1691
11. Mickytjuh / 693 / +8 / +2 / 1101 / 1411
12. kree / 685 / +49 / +17 / 1262 / 1693
13. Dr.Mikey / 644 / +22 / +33 / 468 / 704
14. hemarookworst / 622 / +20 / +14 / 973 / 1297
15. Monsterkoekie / 579 / +43 / +0 / 1133 / 1409
16. DerRabbit / 452 / +3 / +0 / 720 / 905
17. gebrokenglas / 444 / +15 / +0 / 722 / 949
18. Rob / 423 / +0 / +0 / 152 / 229
19. KoningWouter / 418 / +12 / +0 / 737 / 935
20. FreshFruit / 406 / +25 / +0 / 628 / 874SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
had deze al eens gedeeld, maar deze staat in mijn top tien om te spelen in band vorm enzo.
WIe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat nietquote:Ik heb ook de insight Timer App, maar heb gewoon op Spotify playlists voor ditquote:Op zondag 31 maart 2024 04:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat doe ik elke nacht, meditatiemuziek en dan specifiek voor Slaapzachtjes aanzetten en dan gaan slapen.
(Insight Timer app)Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mozart is trouwens ook goed, ,mss spreekt jullie dit meer aan?
Het is wel een onwijze kopie dus van origineel
![]()
![]()
ik kom nog redelijk weg ook in Duits nl. hahaha maarja goed die laatste volgende ik ff niet
![]()
![]()
![]()
kan nog genoeg verzinnen enzo aan discussie, maar heb er ff geen zin in zelf nu
![]()
zal ik straks nog maar ff kerkdienstje volgen dan terwijl jullie paas eieren zoeken?Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoor ze niet, de kerken staan te ver weg.quote:Op zondag 31 maart 2024 08:40 schreef kree het volgende:
hoe laat op zondag horen jullie trouwens kerkklokken?How can I make this topic about me?![]()
hahaha ellende is dat ik er hier dus aantal vlakbij heb. en nog erger ze starten niet op dezelfde tijden. LOLquote:Op zondag 31 maart 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet, de kerken zijn te ver weg.Do what you love, love what you do!![]()
en weet nu al, zo rond 9 uur kapt het wel. en dan komt ie pas weer om 9:30 een aantal voor de volgende dienst.Do what you love, love what you do!![]()
jeeeeuh, stil nu met kerkklokken, ze hebben iig de tijd goed gezet ook. Tot over half uurtje want komt de volgende serie.
Linkje?quote:Op zondag 31 maart 2024 08:36 schreef kree het volgende:
zal ik straks nog maar ff kerkdienstje volgen dan terwijl jullie paas eieren zoeken?Trust nobody![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
Mn mammie heeft een prachtig topic van mijn gesloten![]()
En waarom hier melden? Ga lekker paaseieren schilderen![]()
Doe die dingen maar lekker hier, kijk wat je naar BB trekt zit ik echt niet op te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was echt een leuk topicquote:Op zondag 31 maart 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
En waarom hier melden? Ga lekker paaseieren schilderen![]()
Doe die dingen maar lekker hier, kijk wat je naar BB trekt zit ik echt niet op te wachten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik betaal 8,50 en @Rob 11 Euro.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Totdat je longklachten krijgt en zorg nodig hebt, betaal je dat ook uit eigen zak?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet punt willen maken he? mss stop ik er wel mee ook, maar het punt is dat fucking niemand mij gaat vertellen wart ik zelf wel of niet mag doen met gezondheid. die mijn verantwoording is.![]()
Dat doet zijn god voor hemquote:Op zondag 31 maart 2024 09:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Totdat je longklachten krijgt en zorg nodig hebt, betaal je dat ook uit eigen zak?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan die dan ook gelijk even mijn brandstof rekening en belastingen betalen als ie toch bezig isquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even 2 discussies tegelijk oprakelen om Pasen interessant te maken.
Goedemorgen
![]()
Duitsland of Belgiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wij halen het in Duitsland. Scheelt een boel centjes.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Eerst even sparen. Dan is het lonend met trein naar Duitsland te reizen en twee sloffen shag mee te nemen. Als je voor iemand anders dan ook sigaretten meeneemt voor 1 euro per pakje meer. Deel van je reiskosten terugquote:Op zondag 31 maart 2024 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.![]()
1 keer per jaar gewoon flink inslaan.
Of per half jaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ahja dat scheeltquote:Op zondag 31 maart 2024 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij halen het in Duitsland. Scheelt een boel centjes.
Maar de meeste mensen moeten werken en hebben geen gratis ov dus die hebben die optie niet..Trust nobody![]()
Dat weet elke roker ook welquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan hoor je er niet bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Rokers vertellen dat het vies en ongezond is
Het is lonend als je in Amsterdam op de trein stapt naar Duitsland. Twee sloffen shag haalt.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja dat scheelt
Maar de meeste mensen moeten werken en hebben geen gratis ov dus die hebben die optie niet..
Het is gewoon eer regeling om meer mensen de trein in te krijgen i.p.v. het roken ontmoedigen![]()
![]()
Die rokers kunnen de spanningen al niet aan en steken meteen een peuk op om te ontspannen
Dat is het zelfde als drinkers vertellen dat drinken ook niet goed is voor je lijfquote:Op zondag 31 maart 2024 10:01 schreef drakin het volgende:
Rokers vertellen dat het vies en ongezond is
Toen ik ervan af kickte was het ritueel lastiger om vanaf te blijven dan de drang naar de nicotine zelf. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:03 schreef drakin het volgende:
Die rokers kunnen de spanningen al niet aan en steken meteen een peuk op om te ontspannenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En daarbij reist DJMO ook niet gratis en koopt ze ieder jaar een jaarkaart.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:03 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is lonend als je in Amsterdam op de trein stapt naar Duitsland. Twee sloffen shag haalt.
Het is gewoon eer regeling om meer mensen de trein in te krijgen i.p.v. het roken ontmoedigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gratis ov? Ik betaal daar 107 euro per maand voor hoor. Ik heb dat abonnement omdat dat voordeliger is dan 3 keer per maand een kaartje te moeten kopen om naar m'n jongens in Rotterdam te reizen. Dat ik er ook mee naar Duitsland kan is een mooie bijkomstigheid, maar gratis is het absoluut niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja dat scheelt
Maar de meeste mensen moeten werken en hebben geen gratis ov dus die hebben die optie niet..
Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon vervangen door een andere verslaving.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen ik ervan af kickte was het ritueel lastiger om vanaf te blijven dan de drang naar de nicotine zelf. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Want stoppen met roken is idd echt heel zwaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vooruit 107 per maandquote:Op zondag 31 maart 2024 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gratis ov? Ik betaal daar 107 euro per maand voor hoor. Ik heb dat abonnement omdat dat voordeliger is dan 3 keer per maand een kaartje te moeten kopen om naar m'n jongens in Rotterdam te reizen. Dat ik er ook mee naar Duitsland kan is een mooie bijkomstigheid, maar gratis is het absoluut niet.
Maar verder alle tijdTrust nobody![]()
Onbeperkt reizen door de week?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gratis ov? Ik betaal daar 107 euro per maand voor hoor. Ik heb dat abonnement omdat dat voordeliger is dan 3 keer per maand een kaartje te moeten kopen om naar m'n jongens in Rotterdam te reizen. Dat ik er ook mee naar Duitsland kan is een mooie bijkomstigheid, maar gratis is het absoluut niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Masturberen een optie?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon vervangen door een andere verslaving.
Want stoppen met roken is idd echt heel zwaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: