Jaaa volledig eensquote:Op zondag 31 maart 2024 04:05 schreef hemarookworst het volgende:
deze legendarische uitspraak niet kennen
Ik zit er ook mee.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou je bent denk de enige dan. maar ok gelukkig.
Dagje weg. In juni pas vakantie naar Luxemburg.quote:
ok je mag altijd vertellen, voor mij was het discussie enzo. en allemaal niet eens hele dag, en eigenlijk prima erg ee ook?quote:
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
ok je mag altijd vertellen, voor mij was het discussie enzo. en allemaal niet eens hele dag, en eigenlijk prima erg ee ook?
nou mooi toch. gefeliciteerd btw.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.
quote:Op zondag 31 maart 2024 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
harde tepels enzo ga ik btw wel hard op hahahahaha.
Ik ga wel een poging (weer) doenquote:
50 gram tabak van 17 naar 25 euro.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:12 schreef kree het volgende:
het is wss wel weer schijntje dat dat ze dat verhogen, maar onwijs eens ben ik het er niet mee.
Bach?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga zo maar weer slaapmuziek opzetten
Dat doe ik elke nacht, meditatiemuziek en dan specifiek voor Slaapquote:Op zondag 31 maart 2024 04:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga zo maar weer slaapmuziek opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |