SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lol dat fragmentje enzo is nou niet echt christelijk. maarja he.
Do what you love, love what you do!![]()
Met judas en Jesus die elke keer liefdesliedjes over gevoelens voor elkaar zingen en elkaar ook nog kussen enzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zou die bijbel eindelijk een keer interessant worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met judas en Jesus die elke keer liefdesliedjes over gevoelens voor elkaar zingen en elkaar ook nog kussen enzo.![]()
![]()
Zou niet heel verrassend zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou die bijbel eindelijk een keer interessant worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ben het natuurlijk niet eens en goed. maargoed als het zo ter sprake komt dan is dat alleen ook maar mooi.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou die bijbel eindelijk een keer interessant worden.Do what you love, love what you do!![]()
Als je er dan toch bijna bent: ik lust wel een kopje theequote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had de lapoquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat komt goed uitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je er dan toch bijna bent: ik lust wel een kopje thee![]()
Tot over 4,5 uurquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zal.ik de discussie even teruglezen?![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zal.ik de discussie even teruglezen?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
nee want te lang denk. zou niet doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zal.ik de discussie even teruglezen?
Jawel, een enorme haas loopt door tuinen om beschilderde eieren te verstoppen. Al het andere wat je hebt gehoord is onzin.quote:![]()
![]()
hahahaha ja ok dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, een enorme haas loopt door tuinen om beschilderde eieren te verstoppen. Al het andere wat je hebt gehoord is onzin.
New, want dan had ik bij de NOS gezeten volgens jouquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat je het maar weet. En zelfs de NOS is het er mee eens dus is het waar. genoeg erover iig voor nu ff denk.
Het zou godverdomme tijd wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.. genoeg erover iig voor nu ff denk.
![]()
![]()
Ben wel benieuwd welke nieuwsbron jij dan op vertrouwd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.. genoeg erover iig voor nu ff denk.
ik doe wel knuffel mee hoor met jullie allen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters geeft HappyCharly een groepshug in zijn eentjeDo what you love, love what you do!![]()
de here Jezus houdt ook van jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zou godverdomme tijd worden
toch is het zo. hahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lijkt me stug, die is al effe doodDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters geeft HappyCharly een groepshug in zijn eentje
Trust nobody![]()
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnenTrotste mama van Ambar
Hij heeft al eens gewonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnen
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnen![]()
Dat is een studenten dingetje banga lijsten enzovoort hoe hoger de kut score hoe lekkerder het voelt om je pener.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnenTrust nobody![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
SantiagooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog steeds geen eiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
1 ei is geen ei
2 ei is een half ei
3 ei is een paaseiTrotste mama van Ambar
1 ei in de lucht is beter dan een vogel in je haarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou liever een vogel in mijn haar dan eiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:34 schreef drakin het volgende:
1 ei in de lucht is beter dan een vogel in je haar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aber für michOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ei is goed voor glanzend haarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou liever een vogel in mijn haar dan eiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Van nature uit een potje?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan lekker iets makkelijksquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hm ja ergens wel maar ik heb geen zin om die moeite te doen![]()
![]()
Meeste shampoo zorgt voor een onnatuurlijk laagje om het shiny te laten lijkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zal ik iets lekkers komen brengen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb alleen nog een flaminghot versie en daar heb ik geen zin in vandaag![]()
![]()
Iets anders pakken of maken?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb alleen nog een flaminghot versie en daar heb ik geen zin in vandaag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar het glanst welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste shampoo zorgt voor een onnatuurlijk laagje om het shiny te laten lijken![]()
Je kan ook iets gezonds pakken een appel bijv of mandarijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meh de luiheid is even goed tegen de kcal
Nee beiden niet in huis :pquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan ook iets gezonds pakken een appel bijv of mandarijn?![]()
Bölk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben al thuis, wel nog een halve liter open getrokken en ff een schoteltje döner in de bestelling gezet.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ow lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben al thuis, wel nog een halve liter open getrokken en ff een schoteltje döner in de bestelling gezet.![]()
![]()
Ja, moet toch iets eten. Heb sinds de lunch geen vast voedsel meer gezien.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tijd tikt langzaam door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lapeloze snachten!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij helemaal bang dat je niet meer bovenaan stond natuurtlijkquote:
Ja ik hield het niet meer hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij helemaal bang dat je niet meer bovenaan stond natuurtlijk![]()
![]()
Ik heb die mooie uren ook met jou gekend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snel een screenshot maken als bewijs!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed idee!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel een screenshot maken als bewijs!![]()
![]()
Fok is wel echt aan het uitsterven hoor jongens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Snel maak nieuwe fokkers!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fok is wel echt aan het uitsterven hoor jongens.Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5844 / +123 / +62 / 8362 / 10049
2. KillemWieft / 1790 / +91 / +19 / 610 / 1087
3. Speklap3000 / 1712 / +1 / +5 / 3700 / 4289
4. Mercedes. / 1292 / +5 / +10 / 736 / 1063
5. HappyCharly / 1157 / +90 / +18 / 3549 / 4273
6. SwJ / 953 / +2 / +1 / 113 / 148
7. MizzezAmy / 771 / +0 / +0 / 870 / 1269
8. devzero / 713 / +49 / +0 / 1065 / 1406
9. ieniminimuis / 701 / +16 / +17 / 1307 / 1678
10. Mickytjuh / 691 / +15 / +8 / 1090 / 1398
11. mario390 / 687 / +12 / +9 / 320 / 634
12. kree / 668 / +16 / +49 / 1240 / 1658
13. Dr.Mikey / 604 / +62 / +15 / 436 / 647
14. hemarookworst / 596 / +21 / +8 / 949 / 1267
15. Monsterkoekie / 579 / +58 / +43 / 1131 / 1407
16. DerRabbit / 452 / +1 / +3 / 720 / 905
17. gebrokenglas / 444 / +36 / +15 / 722 / 949
18. Rob / 423 / +0 / +0 / 152 / 229
19. KoningWouter / 418 / +24 / +12 / 737 / 935
20. FreshFruit / 406 / +39 / +25 / 624 / 870SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fok is wel echt aan het uitsterven hoor jongens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goede vent welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-03-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5844 / +123 / +62 / 8362 / 10049![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is de vader van mijn toekomstige kinderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paasvuur?quote:
Alleen in het verre oosten.Trotste mama van Ambar
Hoe strakker hoe beter he vriend.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Strak mutsje heeft ze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:00 schreef mario390 het volgende:
maar ik heb niet gezien dat
ienemenemutz vor mir is
en zij heeft nu 4 puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lig ter beddeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ZonnestralenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut zomertijd. Weer helemaal van slag straksTrotste mama van Ambar
Poesje toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
StoeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stralend naar de hemel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow ja kak zomertijd vannacht natuurlijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vooruit toch?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, maar heel slecht network hier bij het meer, dus dat moet wachten tot ik morgen weer thuis benquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuke meningen?![]()
![]()
Aan het kamperen met jezelf?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar heel slecht network hier bij het meer, dus dat moet wachten tot ik morgen weer thuis benTrotste mama van Ambar
Ik ben wat moeigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aan t kamperen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar heel slecht network hier bij het meer, dus dat moet wachten tot ik morgen weer thuis benTrust nobody![]()
Huh eat gek danquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben helemaal rood verbrand. Erg dom. Terwijl ik wel continu zonnebrand loop te smerenTrust nobody![]()
Man hat mir gesagt
Es gibt mer als Union
Denk an die wichtige Dinge des Lebens, dann werd ihr belohntOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh jeequote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben helemaal rood verbrand. Erg dom. Terwijl ik wel continu zonnebrand loop te smerenTrotste mama van Ambar
Lekker hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik 3 dagen vrij heb, dan ga ik niet thuis zittenTrust nobody![]()
Ik ga wel slapen, want anders wordt het niets meer dit weekendTrotste mama van Ambar
Oeh je bent nu Aan het kamperen daar?
Doe morgen maar goed smeren!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel slapen, want anders wordt het niets meer dit weekend![]()
Checkout is om 11 uur, dus misschien nog even zwemmen of anders gewoon vroeg naar huis. Is een uurtje rijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Oeh je bent nu Aan het kamperen daar?
Doe morgen maar goed smeren!![]()
deze nacht zomertijd??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:38 schreef Paul het volgende:
Kut zomertijd
Uur eerder opstaan morgen voor fam. Wilma![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel slapen, want anders wordt het niets meer dit weekendTrust nobody![]()
Regelmatig welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je naar bed moet gaan luister je toch niet
Trust nobody![]()
Te moe voor n hele film...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vrolijk filmpje kijken en dan slapen?Trust nobody![]()
Ohja dat kan welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bedoelde natuurlijk een kort YT filmpje...
Even blije hondjes zoeken
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja dat kan wel
Even blije hondjes zoeken![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot over een uurtje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hotel bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De score doet het weerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:35 schreef JustinK het volgende:
Met een maatje van me. Ben eigenlijk nog nooit alleen op vakantie geweest.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Fijn om te zien dat jij altijd mijn terechte kampioen bentquote:
Tot op heden ben jij nog mijn terechte kampioenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat jij altijd mijn terechte kampioen bent![]()
![]()
Protip; Thüringenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:31 schreef JustinK het volgende:
Ik denk Duitsland. Nog even kijken waar precies.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tot op heden ben jij nog mijn terechte kampioen
Ik heb een nieuw toetsenbord gekocht voor mijn werk waar @ieniminimuis een enorme hekel aan zal hebben
Waarom zal ze je een hekel hebben aan je werk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:49 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord gekocht voor mijn werk waar @:ieniminimuis een enorme hekel aan zal hebbenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jena.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx, die zal ik onthouden. Nog een specifieke plaats!I'm surrounded by morons!
Zolang je werk en muis maar gescheiden houdt danquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:49 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord gekocht voor mijn werk waar @:ieniminimuis een enorme hekel aan zal hebben![]()
muis heeft een hekel aan tokkelende toetsenborden, en ik heb een van de hardst tokkelende toetsenbroden mogelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zal ze je een hekel hebben aan je werk?muis is af en toe flink wat werk hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je werk en muis maar gescheiden houdt dan
Dat geloof ik welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
muis heeft een hekel aan tokkelende toetsenborden, en ik heb een van de hardst tokkelende toetsenbroden mogelijk
[..]
muis is af en toe flink wat werk hoor![]()
![]()
Rot voor derquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
muis heeft een hekel aan tokkelende toetsenborden, en ik heb een van de hardst tokkelende toetsenbroden mogelijk
[..]
muis is af en toe flink wat werk hoor
I'm surrounded by morons!
Iddquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar dat is gelukkig @:devzero's probleem![]()
![]()
Zo danquote:Op zondag 31 maart 2024 00:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga schlafen.
zoveel kutgatjes
maar @:mizzezamy is kutgatje vor mijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Slaap lekker makkerquote:Op zondag 31 maart 2024 00:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga schlafen.
zoveel kutgatjes
maar @:mizzezamy is kutgatje vor mij
Immer geil
Punt![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Punten snippersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is hendig.
Ah, ik zat is SC zag ikHier nog mensen wakker?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
DuurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: