Ja, maar heel slecht network hier bij het meer, dus dat moet wachten tot ik morgen weer thuis benquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuke meningen?
Aan het kamperen met jezelf?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar heel slecht network hier bij het meer, dus dat moet wachten tot ik morgen weer thuis ben
Aan t kamperen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar heel slecht network hier bij het meer, dus dat moet wachten tot ik morgen weer thuis ben
Huh eat gek danquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben helemaal rood verbrand. Erg dom. Terwijl ik wel continu zonnebrand loop te smeren
Oh jeequote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben helemaal rood verbrand. Erg dom. Terwijl ik wel continu zonnebrand loop te smeren
Lekker hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik 3 dagen vrij heb, dan ga ik niet thuis zitten
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel slapen, want anders wordt het niets meer dit weekend
Checkout is om 11 uur, dus misschien nog even zwemmen of anders gewoon vroeg naar huis. Is een uurtje rijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Oeh je bent nu Aan het kamperen daar?
Doe morgen maar goed smeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |