SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Irritant wel..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Al paar keer gehad maar t blijft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit heb ik heul niet gezegdquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zweer het je en echt niks ten iemand die ermee wat te maken wat heeft gehad.
Maar ze zouden een hollywood film kunnen maken zo haast over iets kleins.Do what you love, love what you do!![]()
Nou je zal maar gegijzeld worden door twee gekken man 3"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ah kleinigheidje johquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
Nou je zal maar gegijzeld worden door twee gekken man 3![]()
Het is nu goed afgelopen, maar had een hele nare en rare eind kunnen worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op een mes na was de persoon ongewapendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
Het is nu goed afgelopen, maar had een hele nare en rare eind kunnen wordenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
daarom zeg ik is niet ok he. Maar ok het nieuws alweer hele steden afgezet enzo. Lol en vervolg nieuws is terreur terreur enzo. Ok is dat het nieuws of is dat zeg maar iets waar ze ons bang voor willen maken?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
Nou je zal maar gegijzeld worden door twee gekken man 3Do what you love, love what you do!![]()
Oké wat was dan nieuws vandaag volgens jou?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:06 schreef kree het volgende:
ik zweer het je en echt niks ten iemand die ermee wat te maken wat heeft gehad.
Maar ze zouden een hollywood film kunnen maken zo haast over iets kleins.![]()
Psv staat achterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dude. De persoon was aan het dreigen met explosievenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
daarom zeg ik is niet ok he. Maar ok het nieuws alweer hele steden afgezet enzo. Lol en vervolg nieuws is terreur terreur enzo. Ok is dat het nieuws of is dat zeg maar iets waar ze ons bang voor willen maken?
Trotste mama van Ambar
Jij zoekt ook overal wat achter he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
daarom zeg ik is niet ok he. Maar ok het nieuws alweer hele steden afgezet enzo. Lol en vervolg nieuws is terreur terreur enzo. Ok is dat het nieuws of is dat zeg maar iets waar ze ons bang voor willen maken?![]()
Messen toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een mes na was de persoon ongewapend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja ok snap he/. maar had er gelijk taser in gegooid met 50.000V maargoed.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude. De persoon was aan het dreigen met explosievenDo what you love, love what you do!![]()
Fijn om te weten dat je naast drinkwater, droogte,en politiek spel ook alle verstand hebt van gijzelingenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok snap he/. maar had er gelijk taser in gegooid met 50.000V maargoed.Trotste mama van Ambar
Er was sprake van dat hij explosieven had in zijn rugzakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hij was dus wel bewapend, maar op een mes na onbewapendTrotste mama van Ambar
gehehe ja mooi hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je naast drinkwater, droogte,en politiek spel ook alle verstand hebt van gijzelingen
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je naast drinkwater, droogte,en politiek spel ook alle verstand hebt van gijzelingenquote:![]()
Tuurlijk, de onschuldige burgers die dan per ongeluk gedood worden als hij toch explosieven zou hebben, daar hebben we het dan niet meer over.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok snap he/. maar had er gelijk taser in gegooid met 50.000V maargoed.![]()
Twee gekken?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
Nou je zal maar gegijzeld worden door twee gekken man 3“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Collateral damagequote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Tuurlijk, de onschuldige burgers die dan per ongeluk gedood worden als hij toch explosieven zou hebben, daar hebben we het dan niet meer over.gelukkig is het echte leven geen actiefilm of spelletje op de pc
![]()
Middenin het centrum van Ede. Appartementencomplex erboven.
Maar lekker gewoon gelijk de persoon taseren en de boel mss wel laten exploderenTrotste mama van Ambar
HoiI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Vast boos dat het bier op was?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was sprake van dat hij explosieven had in zijn rugzak![]()
Reden is nog onbekend. Wel pas het cafe ingegaan na sluitingstijd toen alleen personeel er nog was. Dus zal wel iets persoonlijks zijnquote:Trotste mama van Ambar
Dat is correct.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
Ze hadden gewoon meteen een bom op heel Ede moeten droppendaar liggen mijn roots
![]()
Het was er maar 1.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze bleven wel met 2 over na onderhandelingquote:Trotste mama van Ambar
Eerder opgepakt voor bedreiging.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
En het was een bekende van de politie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraagje: Waar is de puntentelling?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is 2-0!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zal wel een storing zijn de fok stats liggen er ook uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Feli.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt met pijn in mijn ogen kijk ik 2vandaaag ook over hoogovens.....Do what you love, love what you do!![]()
Psv
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel mooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ik speel van alles zoals jullie weten, deze is toch wel klassieker nog lastig te spelen btw technisch vanaf bladmuziekquote:
Oefening baart kunst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja is waar, ,maar eigenlijk is het een orgel partij natuurlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoort dit bij Pasen?quote:
Zit niet zoveel spanning inDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja joh. geschreven die muziek om het hele verhaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoort dit bij Pasen?
Zit niet zoveel spanning inDo what you love, love what you do!![]()
Verhaal?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh. geschreven die muziek om het hele verhaal.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
zo voel ik me als ik dat zie op bladmuziek, zie ook de opmerking van wie dit poste
Dankuquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wist alleen niet dat je Aziatisch was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja is waar, ,maar eigenlijk is het een orgel partij natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Matheus passion.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik niet hahaha.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat je Aziatisch was.Do what you love, love what you do!![]()
Foetsie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Is de puntentelling door de hond opgegeten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gaat toch alleen maar over chocoladeeitjes?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
tis wel weer erg mensen he en weet niet of iedereen dat nu voor de grap doet. Maar we kennen het verhaal van Pasen toch wel?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
DankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh geeft niksquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En Paashazenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gaat toch alleen maar over chocoladeeitjes?![]()
Matheus is wel saai hoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
echt soms denk ik ben in het sodom en chomora hierzo.
Lees het paas verhaal
Ik vind dat passion verhaal wel een homoseksuele ondertoon hebben op de npo altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef kree het volgende:
tis wel weer erg mensen he en weet niet of iedereen dat nu voor de grap doet. Maar we kennen het verhaal van Pasen toch wel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is nog niet eens erg dat jullie mss niet allemaal het paas verhaal kennen. Maar een klassieker van Bach niet kennen dat is wel erg.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het maar een eenzijdig verhaal dat een bepaald beeld schetstquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef kree het volgende:
tis wel weer erg mensen he en weet niet of iedereen dat nu voor de grap doet. Maar we kennen het verhaal van Pasen toch wel?Trotste mama van Ambar
Ik lees liever een leuk boekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:49 schreef kree het volgende:
echt soms denk ik ben in het sodom en chomora hierzo.
Lees het paas verhaalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De bijbel is ook een boek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja is het ook he, want je doelt op de bijbel. toch echt 3 kwart van de wereld bevolking geloofd het wel. En islam. naaa daar kan je nog over twijfelen, die geloven stuk ervan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eenzijdig verhaal dat een bepaald beeld schetstDo what you love, love what you do!![]()
heb gezocht op het "paasverhaal simpel uitgelegd". voor kinderen.
niet trouwens om jullie ten nadele te doen, maar merk het hele verhaal ervan weten sommige gewoon niet meer. En ik hou van simpel dingen uitleggen, vandaar.Do what you love, love what you do!![]()
Niet geklikt, godsdienstles van middelbare ligt ver achter meUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hoeft niet he en ik zet dit niet neer om mensen te overtuigen van mijn geloof ook. Maar wel omdat we nog steeds vrije dagen hebben. en het is pasen. en waar dat verhaal dus vandaan komt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Niet geklikt, godsdienstles van middelbare ligt ver achter meDo what you love, love what you do!![]()
Vreselijk was dat, gelukkig gaf een lieve vrouw die les..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Niet geklikt, godsdienstles van middelbare ligt ver achter me
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dude waarom behandel je hier mensen alsof ze niets weten?![]()
Volgens mij heb je zelf een beetje last van het Messiah complexTrotste mama van Ambar
nouja ik zal de laatste zijn he die gaat zeggen wat je moet geloven ook. Maar vind wel dat je dus zeg maar dat hele basis verhaal een keertje moet hebben gehad op school. Want hoe je het went of keert zo is heel NL opgebouwd en met veel verkeerde dingen uit naam van geloof hoor. Maar dat is stukje geschiedenis ook wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreselijk was dat, gelukkig gaf een lieve vrouw die les..Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er ooit 2 blz uit gelezen.quote:
2 mensen krijgen 2 kinderen.
1 kind vermoord de ander en gaat vervolgens naar het volgende dorp.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als ik jou vindt ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.
niet lullig doen, ik vind gewoon dat iedere Nederlander dit moet kennen en iig het verhaal of geschiedenis ervan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.Do what you love, love what you do!![]()
De kree factcheckerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja is het ook he, want je doelt op de bijbel. toch echt 3 kwart van de wereld bevolking geloofd het wel. En islam. naaa daar kan je nog over twijfelen, die geloven stuk ervan.
Statement: Driekwart van de wereld gelooft in de bijbel.
Feiten: 31,6% van de wereldbevolking identificeert als Christelijk. Het aantal praktiserende Christenen is in dit getal onbekend.
Zelfs indien de gehele groep Christenen praktiserend en gelovend is, dan is 31,6% beduidend minder dan 75%
Conclusie: Onjuistmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen, ik vind gewoon dat iedere Nederlander dit moet kennen en iig het verhaal of geschiedenis ervan.![]()
Ik ben niet meer Christelijk, heb me zelfs uitgeschreven 20 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De kree factchecker
Feiten: 31,6% van de wereldbevolking identificeert als Christelijk. Het aantal praktiserende Christenen is in dit getal onbekend.
Zelfs indien de gehele groep Christenen praktiserend en gelovend is, dan is 31,6% beduidend minder dan 75%
Conclusie: OnjuistDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
LOL ik heb vrij en als jij zin hebt om cijfers na te gaan kijken en etc, graag want altijd mooi om te lezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De kree factchecker
Conclusie: Onjuist
Punt is dus, gaat het niet echt omDo what you love, love what you do!![]()
Vrijheid van religie enzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen, ik vind gewoon dat iedere Nederlander dit moet kennen en iig het verhaal of geschiedenis ervan.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:02 schreef Speklap3000 het volgende:
inb4 "dan kan je wel met getallen komen"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ik heb vrij en als jij zin hebt om cijfers na te gaan kijken en etc, graag want altijd mooi om te lezen.
Punt is dus, gaat het niet echt om![]()
![]()
Ik vind dat iedereen de verhalen van de Germanen moet kennen. Dat is pas echt onze geschiedenisTrotste mama van Ambar
ik ook net als dat a= 2x a kwadraat blabla is. Maar toch dingen die je moet leren hoewel het je niet boeit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind dat iedereen de verhalen van Suske & Wiske moet kennen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb de Edda gelezenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat iedereen de verhalen van de Germanen moet kennen. Dat is pas echt onze geschiedenis
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waarom moet ik leren over het christelijk geloof?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook net als dat a= 2x a kwadraat blabla is. Maar toch dingen die je moet leren hoewel het je niet boeit.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind dat passion verhaal wel een homoseksuele ondertoon hebben op de npo altijd.![]()
![]()
Wiskunde heeft daadwerkelijk nut in het leven, en zeker geen blabla.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook net als dat a= 2x a kwadraat blabla is. Maar toch dingen die je moet leren hoewel het je niet boeit.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2024 19:05:29 ]![]()
ja en daarmee ben ik het mee eens, puntje is mss nog wel dat we hier in NL nu niet de hele kennis hebben over religie die er nu wel is.?quote:
Daarom dus moeten ze dit leren op school, niet alleen christelijk, maar ook de andere kant. daar ben ik helemaal voor.Do what you love, love what you do!![]()
Keur ik ook goedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb wel een handboeien-setje en een politiepet in mijn slaapkamer liggen, dat telt ook.
Ik heb die stripboeken nog steeds bewaard.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind dat iedereen de verhalen van Suske & Wiske moet kennen.![]()
![]()
Als getallen niet veel boeien maakt het dus ook niet uit als kree maar 2 euro per uur betaald krijgt.Trotste mama van Ambar
omdat het de essentie is van de grondstaat en de maatschappij waarin we nu leven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Waarom moet ik leren over het christelijk geloof?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is geen vrijheid van religie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja en daarmee ben ik het mee eens, puntje is mss nog wel dat we hier in NL nu niet de hele kennis hebben over religie die er nu wel is.?
Daarom dus moeten ze dit leren op school, niet alleen christelijk, maar ook de andere kant. daar ben ik helemaal voor.
Niks te 'moeten'.
Wil jij dat je kinderen religieuze scholing krijgen? Prima, stuur ze naar een reli-school. Maar hou het weg van openbare scholen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat is de wetenschap, wat jij dan weer blabla vindt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het de essentie is van de grondstaat en de maatschappij waarin we nu leven.![]()
Ik zal dit zo beleefd mogelijk zeggen:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het de essentie is van de grondstaat en de maatschappij waarin we nu leven.
Flikker toch een donderstraal op met je achterlijke ideeen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ken Joodse mensen, ik ken heksen en moslims en heb respect voor andermans religie.
Bij klanten bid ik mee en lees ik zelfs voor uit de bijbel.
Respect betekent niet dat ik perse het paasverhaal opnieuw hoef te lezen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Beetje basiskennis over de religie van je medemens is niet verkeerd. Maar het moet gebracht worden als kennis niet als pure waarheid zoals gedaan wordt op zware christelijke scholenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is geen vrijheid van religie.
Niks te 'moeten'.
Wil jij dat je kinderen religieuze scholing krijgen? Prima, stuur ze naar een reli-school. Maar hou het weg van openbare scholen.Trotste mama van Ambar
hahaha ja mag je zeggen he, zolang niemand me persoonlijk aan gaat vallen, dan kan ik overal tegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal dit zo beleefd mogelijk zeggen:
Flikker toch een donderstraal op met je achterlijke ideeen.
Maar toch is dat niet waar he? want zo is de rechtstaat wel opgebouwd. Ben ik het er niet mee eens. maar je kunt niet ontkennen dat het zo dus wel is gedaan in het verleden.... geschiedenis dus. En daarom moeten ze dat leren ook aan kinderen op school
![]()
57,2% van NL hangt geen geloof aan, maar de bijbel is de grondstaat en de maatschappij waarin ik leef
Religieus en wappie. Mooie combinatie wel.Trotste mama van Ambar
en daarom moeten ze ook allemaal weten, we hebben dagen vrij die bepaalde namen hebben.
Is prima en wissel het uit met vasten bladiebaglaa allemaal prima. Maar vind wel dat iedereen dat verhaal moet kennen en van waaromDo what you love, love what you do!![]()
Volgens de grondwet is Kerk en Staat gescheiden, dus nee, zo is de rechtstaat niet opgebouwd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja mag je zeggen he, zolang niemand me persoonlijk aan gaat vallen, dan kan ik overal tegen.
Maar toch is dat niet waar he? want zo is de rechtstaat wel opgebouwd. Ben ik het er niet mee eens. maar je kunt niet ontkennen dat het zo dus wel is gedaan in het verleden.... geschiedenis dus. En daarom moeten ze dat leren ook aan kinderen op school![]()
Ik ben helemaal voor wat ik zelf heb gehad: "levensbeschouwing". Waar alle religies aan bod komen, als stukje wereldkennis en wat begrip kwekenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje basiskennis over de religie van je medemens is niet verkeerd. Maar het moet gebracht worden als kennis niet als pure waarheid zoals gedaan wordt op zware christelijke scholen
Waar ik niet voor ben is dat de bijbel geleerd moet worden aan kinderen omdat dat de essentie en de grondstaat van de maatschappij is waar wij nu in leven.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alle religies kunnen wat mij betreft aan bod komen, als stukje wereldkennis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja mag je zeggen he, zolang niemand me persoonlijk aan gaat vallen, dan kan ik overal tegen.
Maar toch is dat niet waar he? want zo is de rechtstaat wel opgebouwd. Ben ik het er niet mee eens. maar je kunt niet ontkennen dat het zo dus wel is gedaan in het verleden.... geschiedenis dus. En daarom moeten ze dat leren ook aan kinderen op school
Maar ga het niet "de essentie" van onze samenleving noemen
Ok, klaar toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Waar ik niet voor ben is dat de bijbel geleerd moet worden aan kinderen omdat dat de essentie en de grondstaat van de maatschappij is waar wij nu in leven.![]()
Heb ik je ergens mee beledigd kree?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik die muziek bij Pasen vond passen en een beetje saai vond?
Ik ken het verhaal, maar zoek het zelf verder niet bewust op omdat het niet mijn religie is.
Jouwe wel dus wens ik je hele fijne dagen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Morgen poept de paashaas chocolade eieren uit die we massaal gaan zoeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:10 schreef kree het volgende:
en daarom moeten ze ook allemaal weten, we hebben dagen vrij die bepaalde namen hebben.
Is prima en wissel het uit met vasten bladiebaglaa allemaal prima. Maar vind wel dat iedereen dat verhaal moet kennen en van waarom
Aldaar daarna het jaarlijkse ritueel brunch uitvoeren.
Maandag, ook wel bekend als 2e paasdag is het de dag voor bouwmarkt, woonwinkels, tuinwinkel. Mensen gaan massaal aan het klussen e.d. want lente.Trotste mama van Ambar
Dat hele Pasen gaat er toch over dat de Romeinen Jezus de eieren hebben afgeknipt, en in leuke pastelkleurtjes hebben geverfd, en toen verstopt?
En dan die apostelen zo helemaal die ballen zoeken hehemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja dat klopt en juist door dit soort ellende, daarom is dat bepaalt natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens de grondwet is Kerk en Staat gescheiden, dus nee, zo is de rechtstaat niet opgebouwd.
maar wil niet zeggen dat je iig beetje het verhaal moet weten van christelijk, want ervoor nl. zou je worden verbrand in het vuur door dit niet te weten. En goed met nog allerlei andere dingen die uit geloof zijn gedaan en nog.
Die tijd willen we niet he? En gebeurt nog. daarom kennen het verhaal van beide kanten en leren op school is goed idee.Do what you love, love what you do!![]()
Eensquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor wat ik zelf heb gehad: "levensbeschouwing". Waar alle religies aan bod komen, als stukje wereldkennis en wat begrip kweken
Waar ik niet voor ben is dat de bijbel geleerd moet worden aan kinderen omdat dat de essentie en de grondstaat van de maatschappij is waar wij nu in leven.Trotste mama van Ambar
essentie niet, stukje NL geschiedenis wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alle religies kunnen wat mij betreft aan bod komen, als stukje wereldkennis.
Maar ga het niet "de essentie" van onze samenleving noemen
Dat kerk en staat gescheiden zijn heeft een reden hè. Juist door gekkies die religie in een ander zijn strot wil duwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt en juist door dit soort ellende, daarom is dat bepaalt natuurlijk ook.
maar wil niet zeggen dat je iig beetje het verhaal moet weten van christelijk, want ervoor nl. zou je worden verbrand in het vuur door dit niet te weten. En goed met nog allerlei andere dingen die uit geloof zijn gedaan en nog.
Die tijd willen we niet he? En gebeurt nog. daarom kennen het verhaal van beide kanten en leren op school is goed idee.![]()
watquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt en juist door dit soort ellende, daarom is dat bepaalt natuurlijk ook.
Die tijd willen we niet he? En gebeurt nog. daarom kennen het verhaal van beide kanten en leren op school is goed idee.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je noemde het net zelf de essentie. Make up your mind.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
essentie niet, stukje NL geschiedenis wel.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maandag naar de meubelboulevard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee je hebt me niet beledigd of aangevallen, rest ook niet hoor trouwens, dus dit was ook niet zo specifiek bedoelt. Maar wilde maar ff zeggen ook tot waar ik een grens trek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik je ergens mee beledigd kree?
Dat ik die muziek bij Pasen vond passen en een beetje saai vond?
Ik ken het verhaal, maar zoek het zelf verder niet bewust op omdat het niet mijn religie is.
Jouwe wel dus wens ik je hele fijne dagen.
En is prima. tis goed gewoon discussie te hebben, zolang niemand er beledigingen van maakt enzo
Hoezo is het Nederlandse geschiedenis dat iemand in het huidige Israël gekruisigd werd door de Romeinen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
essentie niet, stukje NL geschiedenis wel.Trotste mama van Ambar
Maar Kree, je weet dat Pasen een van oorsprong heidens feest is? Waarom maak je je niet hard om dat aan ons te leren?![]()
Net als kerstquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar Kree, je weet dat Pasen een van oorsprong heidens feest is? Waarom maak je je niet hard om dat aan ons te leren?
Baby het is 2e paasdag dan mag wat niet op de eerste paas magquote:Trotste mama van Ambar
nouja dus ben je het dus met me eens,? Want ik heb daar dus ook niks mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen poept de paashaas chocolade eieren uit die we massaal gaan zoeken.
Aldaar daarna het jaarlijkse ritueel brunch uitvoeren.
Maandag, ook wel bekend als 2e paasdag is het de dag voor bouwmarkt, woonwinkels, tuinwinkel. Mensen gaan massaal aan het klussen e.d. want lente.
Het ging om het verhaal dus en waarom het vrije dagen zijn?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baby het is 2e paasdag dan mag wat niet op de eerste paas mag
Uw ADH vitamine Worst
hmmms. hangt ervan af hoe je het bekijkt he....... net als kerst en Halloween etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar Kree, je weet dat Pasen een van oorsprong heidens feest is? Waarom maak je je niet hard om dat aan ons te leren?Do what you love, love what you do!![]()
Verschillende wetenschappers hebben aan de hand van alle informatie nagerekend wanneer Jezus geboren zou moeten zijn en dat was waarschijnlijk in de zomer.
Dat is natuurlijk helemaal niet handig. Dus daarom het feest van Jezus brenger van het licht gelijk houden met de Germaanse feest van het geboren worden van het licht.
Anyways. Er zijn maar weinig betekenisvolle christelijke feestdagen die niet gejat zijn.Trotste mama van Ambar
quote:De oorsprong van het Paasfeest ligt in ieder geval bij de joodse traditie van de Pesach. Met dit feest herdenken de Joden de Exodus uit Egypte en daarmee hun bevrijding van de slavernij. Pesach begint met de Sederavond, de avond van 14 nisan, en duurt zeven of acht dagen. Het feest gaat traditioneel gepaard met het slachten van een lam, het eten van ongezuurd brood en het drinken van wijn.quote:Toen het christendom zich vervolgens in de loop der eeuwen over Europa verspreidde, raakte het Pasen ook vermengd met een aantal heidense lentefeesten. Zo stamt de traditie van het paasei mogelijk af van de heidense overtuiging dat eieren symbool stonden voor de vruchtbaarheid en de geboorte van de lente. Onder andere in de Germaanse heilige-boom cultus was het gebruikelijk om de komst van de lente te vieren door eieren in de bomen te hangen. Er bestaat echter ook een meer praktische verklaring van de oorsprong van het paasei, die met name verband houdt met de periode van het Vasten. In die weken was het namelijk voor christenen verboden om vlees en zuivel te eten, en door velen werden eieren ook als zuivelproduct beschouwd. Omdat de kippen echter niet stopten met broeden, had men aan het einde van het Vasten zo’n overschot, dat het al snel traditie werd om met het begin van Pasen hardgekookte eieren te eten.Kennisquote:Met de opkomst van het protestantisme 16e eeuw verdween in grote delen van Noord-Europa de traditie van het gezamenlijk vasten. Omdat vele Duitse protestanten hun kinderen echter niet het genot van de paaseieren wilden onthouden, kwamen zij op het idee om de paashaas de eieren op paaszondag voor hen te laten verstoppen. Zeer waarschijnlijk heeft de keuze voor dit dier ook zijn oorsprong in het heidendom, aangezien de haas al sinds de oudheid vanwege zijn vruchtbaarheid symbool stond voor het begin van de lente.
Er zijn discussies en onorthodoxe meningen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
Haaaai![]()
Is het gezellig en veilig hier?
Enkele van die onorthodoxe meningen gaan misschien tegen de grondwet in
Nee hoor, hoe je het ook bekijkt, Pasen is van oorsprong niet Christelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms. hangt ervan af hoe je het bekijkt he....... net als kerst en Halloween etc.![]()
klopt he en ik kijk er heel kritisch naar zelf ook. Net als het scheppingsverhaal/ big boom etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Verschillende wetenschappers hebben aan de hand van alle informatie nagerekend wanneer Jezus geboren zou moeten zijn en dat was waarschijnlijk in de zomer.
Dat is natuurlijk helemaal niet handig. Dus daarom het feest van Jezus brenger van het licht gelijk houden met de Germaanse feest van het geboren worden van het licht.
Anyways. Er zijn maar weinig betekenisvolle christelijke feestdagen die niet gejat zijn.
Op een soort van manier kan ik het wel verklaren. genesis dus he. Alleen niet in 7 dagen, wel in wss 10 mil jaar per dag ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Het is net zo betekenisvol als iemand die 2000 jaar geleden gekruisigd is voor onze zondenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dus ben je het dus met me eens,? Want ik heb daar dus ook niks mee?
Het ging om het verhaal dus en waarom het vrije dagen zijn?
Van alle religieuze onzin spant die bij mij de kroonTrotste mama van Ambar
Die heidense elementen in christelijke gebruiken is wel een vroege vorm van polderenUw ADH vitamine Worst
kree's meningen laten zichzelf niet tegenhouden door onaangename feiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe je het ook bekijkt, Pasen is van oorsprong niet Christelijk.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee en nee....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
Haaaai![]()
Is het gezellig en veilig hier?![]()
![]()
nou voor mij iig welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe je het ook bekijkt, Pasen is van oorsprong niet Christelijk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Oei discussies vol onorthodoxe meningen zie ik![]()
![]()
maar mss is dat niet de manier he? Je kunt het ook in al het goede zien zoals dat uitgelegd wordt....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is net zo betekenisvol als iemand die 2000 jaar geleden gekruisigd is voor onze zonden
Van alle religieuze onzin spant die bij mij de kroon
Bv net als ik nu, doe ff leuk voor anderen, probeer te helpen waar je kunt, krijg steun bij anderen als je die nodig hebt.
Dat soort verhalen spreken mij aan uit de bijbel. Ik ga hier niet bewijzen nl dat alles 100% zo klopt wat er staat. Maar gaat om een idee he ervan.Do what you love, love what you do!![]()
Pasen is net zo christelijk van oorsprong als dat een groentenburger van oorsprong vlees is.Trotste mama van Ambar
Eigenlijk was het Christendom al heel vroeg met de corporate speak bezig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Die heidense elementen in christelijke gebruiken is wel een vroege vorm van polderen
Ze waren aan het sparren met de lokale pagan religies om hun targets aan te alignen, om ervoor te zorgen dat iedereen in zijn of haar kracht kon staan.
Doordat nu iedereen op dezelfde golflengte zit, kunnen we overstappen van verticale sturing naar horizontale verantwoording
Dan is het goedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
nee je hebt me niet beledigd of aangevallen, rest ook niet hoor trouwens, dus dit was ook niet zo specifiek bedoelt. Maar wilde maar ff zeggen ook tot waar ik een grens trek.
En is prima. tis goed gewoon discussie te hebben, zolang niemand er beledigingen van maakt enzo
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
echt ik zweer het je, maar mensen die de bijbel letterlijk nemen, dat is niet de bedoeling.
Leer eruit en dat is dus net zo goed dus voor stuk islam, want zoals jullie weten. oude testament is bij beide hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
Kunnen we deze discussie nu verder over het weekend tillen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Christendom al heel vroeg met de corporate speak bezig.
Ze waren aan het sparren met de lokale pagan religies om hun targets aan te alignen, om ervoor te zorgen dat iedereen in zijn of haar kracht kon staan.
Doordat nu iedereen op dezelfde golflengte zit, kunnen we overstappen van verticale sturing naar horizontale verantwoording
Uw ADH vitamine Worst
Vier jij het oorspronkelijke lentefeest?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Pasen is net zo christelijk van oorsprong als dat een groentenburger van oorsprong vlees is.
Ostara?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Goed planquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
Kunnen we deze discussie nu verder over het weekend tillen?![]()
![]()
gelukkig maar, haha wil hier niet de profeet zijn ofzo nl. Maar om maar ff te zeggen hoe ik er over denkquote:
Nee onjuist. Oude testament is niet hetzelfde voor de islam. In de koran en het oude testament komen wel deels dezelfde figuren voorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:23 schreef kree het volgende:
echt ik zweer het je, maar mensen die de bijbel letterlijk nemen, dat is niet de bedoeling.
Leer eruit en dat is dus net zo goed dus voor stuk islam, want zoals jullie weten. oude testament is bij beide hetzelfde.Trotste mama van Ambar
Zullen we het weer over water hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
Kunnen we deze discussie nu verder over het weekend tillen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vier niets. Heb wel een paastak.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Vier jij het oorspronkelijke lentefeest?
Ostara?Trotste mama van Ambar
Lastig onderwerp, dan gaat het vervolgens ook weer heel erg snel over wijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we het weer over water hebben?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hahaha ja idd mss welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Christendom al heel vroeg met de corporate speak bezig.
Doordat nu iedereen op dezelfde golflengte zit, kunnen we overstappen van verticale sturing naar horizontale verantwoording. mooi verhaal trouwens wel., maarja zo zal het zijn gegaan ook 2000 jaar terug denk
Dat staat wat mij betreft echt helemaal los van welke religie dan ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
maar mss is dat niet de manier he? Je kunt het ook in al het goede zien zoals dat uitgelegd wordt....
Bv net als ik nu, doe ff leuk voor anderen, probeer te helpen waar je kunt, krijg steun bij anderen als je die nodig hebt.
Dat soort verhalen spreken mij aan uit de bijbel. Ik ga hier niet bewijzen nl dat alles 100% zo klopt wat er staat. Maar gaat om een idee he ervan.![]()
Ik heb wijn in de koelkast liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lastig onderwerp, dan gaat het vervolgens ook weer heel erg snel over wijn.Trotste mama van Ambar
Shit ja,of eroverheen lopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lastig onderwerp, dan gaat het vervolgens ook weer heel erg snel over wijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
min of meer dus muis. goh moet je nou op elk iets wat ik zeg een korrel zout leggenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee onjuist. Oude testament is niet hetzelfde voor de islam. In de koran en het oude testament komen wel deels dezelfde figuren voor
Ik ken ze namelijk beide niet letterlijk, wel globaal.
ja opzich wel, maar ook de bijbel en met name het nieuwe testament legt dat uit. Of iig mijn interpretatie ervan dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat staat wat mij betreft echt helemaal los van welke religie dan ook.Do what you love, love what you do!![]()
Dus eigenlijk weet je niet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer dus muis. goh moet je nou op elk iets wat ik zeg een korrel zout leggen
Ik ken ze namelijk beide niet letterlijk, wel globaal.![]()
Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we het weer over water hebben?Uw ADH vitamine Worst
Ik ben niet diegene die het woord hetzelfde zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer dus muis. goh moet je nou op elk iets wat ik zeg een korrel zout leggen
Ik ken ze namelijk beide niet letterlijk, wel globaal.
Jij moet niet elke keer als je ergens over wordt aangesproken je oorspronkelijke woorden zo te verdraaien dat het je beter uitkomt.
Je zei letterlijk oude testament is hetzelfde voor islam.Trotste mama van Ambar
nee en dat zei ik dus ook? ik beantwoord vragen. het is niet mijn mening opdringen he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die hoef je niet aan anderen op te dringen.Do what you love, love what you do!![]()
Zal jou eens over het weekend tillenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
Kunnen we deze discussie nu verder over het weekend tillen?![]()
![]()
Lekker wit is niet viesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wijn in de koelkast liggenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dit is omwijs gelul he? Ik zeg het namelijk letterlijk aantal keer, dat het me daar niet zo over gaat of wie gelijk heeft ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die het woord hetzelfde zegt.
Jij moet niet elke keer als je ergens over wordt aangesproken je oorspronkelijke woorden zo te verdraaien dat het je beter uitkomt.
Je zei letterlijk oude testament is hetzelfde voor islam.
En ben ook niet tevreden als nu iedereen zegt, ja kree je hebt gelijk. Dat is het niet.
Mss betere ervoor is, we luisterden naar elkaar zijn het niet met elkaar eens maar we snappen elkaars meningen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?
Zo danquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal jou eens over het weekend tillen
Jij wil heel graag gelijk hebben, maar dat heb je nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
dit is omwijs gelul he? Ik zeg het namelijk letterlijk aantal keer, dat het me daar niet zo over gaat of wie gelijk heeft ofzo.
En ben ook niet tevreden als nu iedereen zegt, ja kree je hebt gelijk. Dat is het niet.
Mss betere ervoor is, we luisterden naar elkaar zijn het niet met elkaar eens maar we snappen elkaars meningen?
Trotste mama van Ambar
hahaha daar gaat het niet om. en ook niet jouw mening trouwens in deze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij wil heel graag gelijk hebben, maar dat heb je niet
OK laten we zeggen dan we hebben beide echt heel veel punten aan gedragen en zullen we maar zeggen. niemand heeft gelijk.
Beetje goeie doen wat je kunt is goed idee?
op wat voor manier ook dus.Do what you love, love what you do!![]()
Jij hebt al meerdere malen gezegd dat jij vindt dat iedereen in Nederland jouw opinie moet weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee en dat zei ik dus ook? ik beantwoord vragen. het is niet mijn mening opdringen he?![]()
Ok ja laten weten? Dat is niet echt opdringen he? Ik zeg niet je moet hetzelfde denken als mij en anders haat ik je ofzo. ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij hebt al meerdere malen gezegd dat jij vindt dat iedereen in Nederland jouw opinie moet weten.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, maar wel dat we allemaal moeten leren wat jij belangrijk vindtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:34 schreef kree het volgende:
Ik zeg niet je moet hetzelfde denken als mij en anders haat ik je ofzo. ?
Jouw opinie is echt net een ongewenste dickpic, zo erg druk je het doorUw ADH vitamine Worst
zie het verschil he? met opdringen of overtuigen. Of dat ik gewoon zeg hoe ik erover denk?
Tenzij het grappig bedoelt was ofzo. Ik veroordeel niemand omdat ze anders denken. en zo zou iedereen moeten zijn.Do what you love, love what you do!![]()
omdat hoe je het leuk vind of niet. hele geschiedenis NL zo is. Daarom moet je het leren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat we allemaal moeten leren wat jij belangrijk vindt
Dat is nl waarheid. Of je het er niet mee eens bent later is verhaal 2. maar moeten kennen vind ik wel.Do what you love, love what you do!![]()
Jouw mening 'laten weten' is opdringen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja laten weten? Dat is niet echt opdringen he? Ik zeg niet je moet hetzelfde denken als mij en anders haat ik je ofzo. ?![]()
Das wel heel onorthodoxquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Er zijn discussies en onorthodoxe meningen.
Enkele van die onorthodoxe meningen gaan misschien tegen de grondwet inTrust nobody![]()
zo zie jij dat mss? het is trouwens niet mijn bedoeling. het komt zo over omdat ik toch beetje in verdediging kom omdat jullie me allemaal aanvallen met vragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jouw mening 'laten weten' is opdringen.Do what you love, love what you do!![]()
Weyoooquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal jou eens over het weekend tillen![]()
Oei..quote:
Ik kwam eigenlijk liefde brengen en gezelligheid opzoeken..
*haas c zet n mandje liefde neer*
Trust nobody![]()
Gek he als je het fout hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
zo zie jij dat mss? het is trouwens niet mijn bedoeling. het komt zo over omdat ik toch beetje in verdediging kom omdat jullie me allemaal aanvallen met vragen.Trotste mama van Ambar
liefde en geluk happy dat is wat we allemaal nodig hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei..
Ik kwam eigenlijk liefde brengen en gezelligheid opzoeken..
*haas c zet n mandje liefde neer*
euhmmmm neeeeee niemand heeft hier gelijk of niet. Maar dus snap je dus mijn punt dus niet.quote:
Met andere woorden, je zegt nu ik ben fout en jij hebt gelijk?Do what you love, love what you do!![]()
ik was btw al helemaal ok met we laten het in het midden wie goed of fout is?
MaargoedDo what you love, love what you do!![]()
Ff Thais halenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb niet gezegd dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
euhmmmm neeeeee niemand heeft hier gelijk of niet. Maar dus snap je dus mijn punt dus niet.
Met andere woorden, je zegt nu ik ben fout en jij hebt gelijk?Trotste mama van Ambar
Diep? Discussie? Dat zie ik echt anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:44 schreef kree het volgende:
mooi zeg, moet wel zeggen dit paar delen topic ging wel diep he
Ik vond het meer iemand overtuigen van het gelijk i.p.v. luisteren naar elkaar.![]()
haha laat ik de wijste zijn... we hebben beide niet het gelijk. Als we het daarop houden dan ben ik er ff ok mee voor nu, want ok kan hier nog uren over doorgaan, maar ook niet zo zin inquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik gelijk heb
*vangt ze in haar mandje*quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel gooit wat eieren naar Happie
Trust nobody![]()
eens zolang je dit maar zegt ook vanuit beide kantenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Diep? Discussie? Dat zie ik echt anders.
Ik vond het meer iemand overtuigen van het gelijk i.p.v. luisteren naar elkaar.
Heequote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel gooit wat eieren naar Happie
Het is wat lastig he als er blind gepost wordt om maar je gelijk te halen zonder ook maar een duimbreed toe te geven of naar elkaar te luisteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
eens zolang je dit maar zegt ook vanuit beide kanten![]()
Ik heb ook zin in eitjes
klopt en dat maakt het lastig dus, maar daarom is dit nog steeds SC en niet iets waar we het officieel over moeten hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wat lastig he als er blind gepost wordt om maar je gelijk te halen zonder ook maar een duimbreed toe te geven of naar elkaar te luisteren.
Vandaar, ik snap wel, natuurlijk is niet iedereen het met mij eens. En ik haal dingen aan waarvan ik denk zijn belangrijk. Wil niet zeggen dus dat die van andere ook belangrijk zijn.
Maar over het algemeen probeer ik midden er in te vinden en dat we als "maatschappij" mss wat liever met elkaar zijn.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: