ja is waar, ,maar eigenlijk is het een orgel partij natuurlijk.quote:
Hoort dit bij Pasen?quote:
ja joh. geschreven die muziek om het hele verhaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoort dit bij Pasen?
Zit niet zoveel spanning in
Verhaal?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh. geschreven die muziek om het hele verhaal.
Dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:
Ik wist alleen niet dat je Aziatisch was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja is waar, ,maar eigenlijk is het een orgel partij natuurlijk.
Matheus passion.quote:
ik niet hahaha.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat je Aziatisch was.
Foetsie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Is de puntentelling door de hond opgegeten?
Dat gaat toch alleen maar over chocoladeeitjes?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
DankuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh geeft niksquote:
En Paashazenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gaat toch alleen maar over chocoladeeitjes?
Matheus is wel saai hoorquote:
Ik vind dat passion verhaal wel een homoseksuele ondertoon hebben op de npo altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:48 schreef kree het volgende:
tis wel weer erg mensen he en weet niet of iedereen dat nu voor de grap doet. Maar we kennen het verhaal van Pasen toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |