gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat je het maar weet. En zelfs de NOS is het er mee eens dus is het waar
Het zou godverdomme tijd wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.. genoeg erover iig voor nu ff denk.
Ben wel benieuwd welke nieuwsbron jij dan op vertrouwd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.. genoeg erover iig voor nu ff denk.
ik doe wel knuffel mee hoor met jullie allen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters geeft HappyCharly een groepshug in zijn eentje
de here Jezus houdt ook van jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zou godverdomme tijd worden
toch is het zo. hahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lijkt me stug, die is al effe dood
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters geeft HappyCharly een groepshug in zijn eentje
Hij heeft al eens gewonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnen
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnen
Dat is een studenten dingetje banga lijsten enzovoort hoe hoger de kut score hoe lekkerder het voelt om je pener.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |