SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lol dat fragmentje enzo is nou niet echt christelijk. maarja he.
Do what you love, love what you do!![]()
Met judas en Jesus die elke keer liefdesliedjes over gevoelens voor elkaar zingen en elkaar ook nog kussen enzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zou die bijbel eindelijk een keer interessant worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met judas en Jesus die elke keer liefdesliedjes over gevoelens voor elkaar zingen en elkaar ook nog kussen enzo.![]()
![]()
Zou niet heel verrassend zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou die bijbel eindelijk een keer interessant worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ben het natuurlijk niet eens en goed. maargoed als het zo ter sprake komt dan is dat alleen ook maar mooi.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou die bijbel eindelijk een keer interessant worden.Do what you love, love what you do!![]()
Als je er dan toch bijna bent: ik lust wel een kopje theequote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had de lapoquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat komt goed uitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je er dan toch bijna bent: ik lust wel een kopje thee![]()
Tot over 4,5 uurquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zal.ik de discussie even teruglezen?![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zal.ik de discussie even teruglezen?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
nee want te lang denk. zou niet doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zal.ik de discussie even teruglezen?
Jawel, een enorme haas loopt door tuinen om beschilderde eieren te verstoppen. Al het andere wat je hebt gehoord is onzin.quote:![]()
![]()
hahahaha ja ok dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, een enorme haas loopt door tuinen om beschilderde eieren te verstoppen. Al het andere wat je hebt gehoord is onzin.
New, want dan had ik bij de NOS gezeten volgens jouquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat je het maar weet. En zelfs de NOS is het er mee eens dus is het waar. genoeg erover iig voor nu ff denk.
Het zou godverdomme tijd wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.. genoeg erover iig voor nu ff denk.
![]()
![]()
Ben wel benieuwd welke nieuwsbron jij dan op vertrouwd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe ik hou erover op, denk nu jullie weten mijn mening wel.. genoeg erover iig voor nu ff denk.
ik doe wel knuffel mee hoor met jullie allen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters geeft HappyCharly een groepshug in zijn eentjeDo what you love, love what you do!![]()
de here Jezus houdt ook van jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het zou godverdomme tijd worden
toch is het zo. hahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lijkt me stug, die is al effe doodDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters geeft HappyCharly een groepshug in zijn eentje
Trust nobody![]()
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnenTrotste mama van Ambar
Hij heeft al eens gewonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnen
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnen![]()
Dat is een studenten dingetje banga lijsten enzovoort hoe hoger de kut score hoe lekkerder het voelt om je pener.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we ons volgende maand terug trekken van de score dan kan mario een keertje winnenTrust nobody![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
SantiagooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog steeds geen eiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
1 ei is geen ei
2 ei is een half ei
3 ei is een paaseiTrotste mama van Ambar
1 ei in de lucht is beter dan een vogel in je haarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou liever een vogel in mijn haar dan eiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:34 schreef drakin het volgende:
1 ei in de lucht is beter dan een vogel in je haar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aber für michOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ei is goed voor glanzend haarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou liever een vogel in mijn haar dan eiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Van nature uit een potje?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan lekker iets makkelijksquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hm ja ergens wel maar ik heb geen zin om die moeite te doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: