Maar er zijn meerdere manieren om dat te doen. Ik heb zelf ook vaak momenten waar ik even rust nodig heb om prikkels te verwerkenquote:
Vorig jaar ofzo ergens is dat gefixed.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Dus helemaal geen downtime meer? Het forum blijft gewoon doordraaien?
Tevens, hello hema.
Oh verrek, veel plezier beleefd aan de downtimequote:Op zondag 31 maart 2024 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo ergens is dat gefixed.
klopt en de dt werd wel heel langquote:Op zondag 31 maart 2024 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Dus helemaal geen downtime meer? Het forum blijft gewoon doordraaien?
Tevens, hello hema.
En vroeger deed ik zo sociale contacten op met collega’s die ook roken toch eerder een klik als ik ergens peukje stond te doen of met uitgaan toch zo ooit wel iemand ontmoet waar je later voor een nachtje in bed mee eindigt dat maakte het ook een sociaal dingetje.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar er zijn meerdere manieren om dat te doen. Ik heb zelf ook vaak momenten waar ik even rust nodig heb om prikkels te verwerken
Wellicht. Maar het is niet zo dat als je niet rookt geen contact kan maken?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vroeger deed ik zo sociale contacten op met collega’s die ook roken toch eerder een klik als ik ergens peukje stond te doen of met uitgaan toch zo ooit wel iemand ontmoet waar je later voor een nachtje in bed mee eindigt dat maakte het ook een sociaal dingetje.
Geen onderwerpen dan meestal idk heb heel mijn volwassen leven gerookt op een halfjaar na.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wellicht. Maar het is niet zo dat als je niet rookt geen contact kan maken?
gelukkig heb ik de illegale weg al gevonden.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kree sigaretten en tabak na het weekend verschrikkelijk duur.
Vertelquote:Op zondag 31 maart 2024 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de illegale weg al gevonden.
naja je hebt een punt natuurlijk me roken, Maar echt ik zal toch ff wel de zelfde zijn die daarover beslist en niet een overheid.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:52 schreef hemarookworst het volgende:
Tja, je maakt jezelf wel moeilijk...
mjah gaat het via illegale weg enzo he, via Luxemburg geloof ik.quote:
Ten koste van je eigen zuurverdiende centen een punt willen maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
naja je hebt een punt natuurlijk me roken, Maar echt ik zal toch ff wel de zelfde zijn die daarover beslist en niet een overheid.
tis niet punt willen maken he? mss stop ik er wel mee ook, maar het punt is dat fucking niemand mij gaat vertellen wart ik zelf wel of niet mag doen met gezondheid. die mijn verantwoording is.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ten koste van je eigen zuurverdiende centen een punt willen maken.
lol?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Van die grote postzakken met tepels als sigarenpeuken
Jaaa volledig eensquote:Op zondag 31 maart 2024 04:05 schreef hemarookworst het volgende:
deze legendarische uitspraak niet kennen
Ik zit er ook mee.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou je bent denk de enige dan. maar ok gelukkig.
Dagje weg. In juni pas vakantie naar Luxemburg.quote:
ok je mag altijd vertellen, voor mij was het discussie enzo. en allemaal niet eens hele dag, en eigenlijk prima erg ee ook?quote:
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
ok je mag altijd vertellen, voor mij was het discussie enzo. en allemaal niet eens hele dag, en eigenlijk prima erg ee ook?
nou mooi toch. gefeliciteerd btw.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.
quote:Op zondag 31 maart 2024 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
harde tepels enzo ga ik btw wel hard op hahahahaha.
Ik ga wel een poging (weer) doenquote:
50 gram tabak van 17 naar 25 euro.quote:Op zondag 31 maart 2024 04:12 schreef kree het volgende:
het is wss wel weer schijntje dat dat ze dat verhogen, maar onwijs eens ben ik het er niet mee.
Bach?quote:Op zondag 31 maart 2024 04:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga zo maar weer slaapmuziek opzetten
Dat doe ik elke nacht, meditatiemuziek en dan specifiek voor Slaapquote:Op zondag 31 maart 2024 04:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga zo maar weer slaapmuziek opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |