Nope, je kunt gewoon stiekum roken op de wc als je dat bedoeltquote:Op zondag 31 maart 2024 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vapen gaan rookmelders niet van af toch.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2024 03:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dikke punten jump.quote:
Heb jij nou de time jump punten of ik of niemand omdat je precies om 3:00 was.quote:
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij nou de time jump punten of ik of niemand omdat je precies om 3:00 was.
@bondage maar vragen danquote:
Oeeeeh schattigquote:Op zondag 31 maart 2024 03:20 schreef Mercedes. het volgende:
Ik wil KillemWieft nog inhalen, gaat lukken hoor.
Was ik al van de roverheidquote:
owh mooi, precies waar ik van houquote:
Kree sigaretten en tabak na het weekend verschrikkelijk duur.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
owh mooi, precies waar ik van hou. gehehe je kent me onderhand wel beetje ook denk.
Allang nietquote:Op zondag 31 maart 2024 03:39 schreef moemoe het volgende:
Is er nog iets als een downtime tegenwoordig?
Rust momentje prikkels verwerken.quote:Op zondag 31 maart 2024 03:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van roken in je leven?
quote:
Dus helemaal geen downtime meer? Het forum blijft gewoon doordraaien?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Allang nietnachtbraak je niet meer tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |