Linkje?quote:Op zondag 31 maart 2024 08:36 schreef kree het volgende:
zal ik straks nog maar ff kerkdienstje volgen dan terwijl jullie paas eieren zoeken?
quote:Op zondag 31 maart 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
Mn mammie heeft een prachtig topic van mijn gesloten
Was echt een leuk topicquote:Op zondag 31 maart 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
En waarom hier melden? Ga lekker paaseieren schilderen![]()
Doe die dingen maar lekker hier, kijk wat je naar BB trekt zit ik echt niet op te wachten
Ik betaal 8,50 en @Rob 11 Euro.quote:
Totdat je longklachten krijgt en zorg nodig hebt, betaal je dat ook uit eigen zak?quote:Op zondag 31 maart 2024 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet punt willen maken he? mss stop ik er wel mee ook, maar het punt is dat fucking niemand mij gaat vertellen wart ik zelf wel of niet mag doen met gezondheid. die mijn verantwoording is.
Dat doet zijn god voor hemquote:Op zondag 31 maart 2024 09:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Totdat je longklachten krijgt en zorg nodig hebt, betaal je dat ook uit eigen zak?
Kan die dan ook gelijk even mijn brandstof rekening en belastingen betalen als ie toch bezig isquote:
Duitsland of Belgiequote:
Wij halen het in Duitsland. Scheelt een boel centjes.quote:
Eerst even sparen. Dan is het lonend met trein naar Duitsland te reizen en twee sloffen shag mee te nemen. Als je voor iemand anders dan ook sigaretten meeneemt voor 1 euro per pakje meer. Deel van je reiskosten terugquote:Op zondag 31 maart 2024 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb straks na anderhalf jaar eindelijk weer een huis met een balkon verhogen ze de prijs van tabak en sigaretten etc baal daar wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |