SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
je bent een seconde eerder als ik. dacht nog geef het ff de kans. hahaha
Do what you love, love what you do!![]()
Ik wist trouwens niet dat er een plaatje van speltbrood in de OP stond. Dus de TT blijkt nog beter te kloppen dan ik al dacht.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
wel kut had nog zo'n mooie TT nog verzonnen, nouja onthou hem voor volgende keer
ja die viel me nu ook pas opquote:Op donderdag 28 maart 2024 00:08 schreef Homijn het volgende:
Ik wist trouwens niet dat er een plaatje van speltbrood in de OP stond. Dus de TT blijkt nog beter te kloppen dan ik al dacht.
Oké en nu graag even niet holken. Ik heb dringend punten nodig om niet uit de top-50 te vallen
alleen als je gewoon leuk beetje kletst ook. haha anders haak ik afquote:Op donderdag 28 maart 2024 00:10 schreef Homijn het volgende:
Oké en nu graag even niet holken. Ik heb dringend punten nodig om niet uit de top-50 te vallen
Ik heb nu de oren niet hangen naar kletsen
![]()
het is dat de rest van Fok zoals gewoonlijk ook weer dood is, Ga het maar ff internationaal zoeken denk
Iets meer dan een week geleden had ik een grote pot (1.6kg) kimchi gemaakt, nog 1 dag en het gaat de koelkast in.
Net een stukje geproefd. Het is al wat zachter, maar nog steeds een beetje knapperig. Het ruikt best sterk naar gefermenteerde kool. Redelijk gekruid, maar niet pittig (houdt mijn dochtertje niet van). Ik vond het zo lekker dat ik bijna een traantje liet van ontroering.
Ik betwijfel of hier iemand dat gevoel kent![]()
![]()
I would do the same if I were you
nou nee, maar zoals je het verteld dan zou ik het wel eens willen proeven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
Iets meer dan een week geleden had ik een grote pot (1.6kg) kimchi gemaakt, nog 1 dag en het gaat de koelkast in.
Net een stukje geproefd. Het is al wat zachter, maar nog steeds een beetje knapperig. Het ruikt best sterk naar gefermenteerde kool. Redelijk gekruid, maar niet pittig (houdt mijn dochtertje niet van). Ik vond het zo lekker dat ik bijna een traantje liet van ontroering.
Ik betwijfel of hier iemand dat gevoel kent
![]()
![]()
* Homijn komt voor de puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
ja maar bedoel in het algemeen ook hoor, niet alleen dit topic, want zal mij wat boeien wie wint ofzo. Ik weet het is het topic wel. Maaaaaar deze is de enige die iig altijd nog soort doorloopt en vind ik het wel leuk om beetje te kletsen, wie wint of niet zal me een zorg zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:17 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Einde van de maand. Dan is het rustiger natuurlijk want de winnaar is al bekend.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
shiiiiiiiiii neem het niveau omhoogquote:. Ik kan niet zoveel met de rest nu.
Dames moeten we hebben hier, veel meer.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik ben aan het koken, bijna klaar. Dus verwacht van mij geen "leuke verhalen"quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:30 schreef kree het volgende:
saai zijn jullie. LOL ik kijk nog ff YouTube verder![]()
Ik was er al een tijdje hoor, maar post af en toe wat. Ik heb het weerbericht voor je.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
shiiiiiiiiii neem het niveau omhoog. Ik kan niet zoveel met de rest nu.
Dames moeten we hebben hier, veel meer.![]()
![]()
wat een klote weertje weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 00:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje hoor, maar post af en toe wat. Ik heb het weerbericht voor je.
[ afbeelding ]
Nou of juist wel? wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben aan het koken, bijna klaar. Dus verwacht van mij geen "leuke verhalen"Do what you love, love what you do!![]()
tis wel grappig he als vrijgezel zo dan maak ik soms dingen. en echt kan ik 4 dagen nog mee doen. LOLquote:Op donderdag 28 maart 2024 00:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb vanavond macaroni gemaakt voor morgen. Jammie.Do what you love, love what you do!![]()
maar wat anders, was op locatie enzo vandaag voor werk, storing ding enzo je kent het wel.
Maar echt die dames daar, lol ik wil niet zeggen dat ze zo op me sprongen, maarja dr was soort van chemie ofzo
whah ik zal de laatste zijn die dat zegt hoor, Ik denk ok en normaal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:43 schreef Mercedes. het volgende:
Is toch leuk voor je. Dus je ziet er best wel goed uit.
Snap sowieso niet dat er iemand onwijs al eens op me viel. maar mss is dat beetje minderwaardigheidscomplex door van alles.,Do what you love, love what you do!![]()
Ik lig ter beddeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat vind ik sneu om te horen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik zal de laatste zijn die dat zegt hoor, Ik denk ok en normaal.
Snap sowieso niet dat er iemand onwijs al eens op me viel. maar mss is dat beetje minderwaardigheidscomplex door van alles.,![]()
nou is het niet opzich hoor. ok mindere tijden gehad, maar ok uiteindelijk gaat het goed.quote:
For shure trouwens, weet ik heel veel vroeger daarvoor nog heb ik zo kansen gemist. LOL of het gewoon niet gezien enzo.
En later had ik er zelf geen zin in, LOL.
Denk min of meer heb ik het zelf eigenlijk altijd verpest als ik eerlijk ben
Ik was gisteren heel eerlijk. Is mooi van je.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:52 schreef kree het volgende:
wtf hahaha eerlijker verhaal krijgen jullie niet van me.![]()
eerlijkheid wordt altijd gewaardeerdquote:Op donderdag 28 maart 2024 00:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik was gisteren heel eerlijk. Is mooi van je.
nou iig van mij wel en maakt niet uit van wie trouwens op fok of in het echt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nooit nodig wss, tenzij je ergens bij wil horen wat niet in je karakter ligt of is gewoon. En het gaan proberen te doen,....quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:59 schreef Mercedes. het volgende:
Er is een flinke harde kern, zo jammer. Ik voel me vaak niet welkom.
Nou dat faalt altijd natuurlijk. Meeste handige is blijf wie je bent en verloochen gewoon je eigen karakter niet om je beter voor te doen.
Althans denk ik hoor en ik voel me er ok bij.Do what you love, love what you do!![]()
je bent ook niet welkom bij iemand die voor de punten speelt.. Het is geen SC maar een spel om de minuten/punten![]()
ja en heb daar dus totaal schijt aan ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:01 schreef Rob het volgende:
je bent ook niet welkom bij iemand die voor de punten speelt.. Het is geen SC maar een spel om de minuten/punten. haha klets gewoon mee.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja en heb daar dus totaal schijt aan ook.. haha klets gewoon mee.
![]()
![]()
#metoo![]()
Ik ben vijfdes, lol.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:01 schreef Rob het volgende:
je bent ook niet welkom bij iemand die voor de punten speelt.. Het is geen SC maar een spel om de minuten/punten![]()
weet je over het algemeen, ik denk iedereen kan hier meekletsen hoor in dit topic en je moet gewoon schijt hebben aan iedereen eigenlijk.
Dat wil niet zeggen mensen beledigen ofzo dus, maar gewoon vertel je ding.
Het maakt mij helemaal niks meer uit. trouwens fok globaal, na al die jaren. dikke lul zeg wat ik denk en probeer mensen niet te beledigen.
Dat is genoeg denk ik.
owja en wat iedereen over je zegt of denkt, negeren tenzij het leuk of positief is. Ook nog een goeie
Naja zal ik liedje dan maar doen toch ff, deze vind ik leuk piano te spelen ook
https://music.youtube.com/watch?v=5SMgCwyYHrg&si=grQmpa7FYrY-6Zw2Do what you love, love what you do!![]()
ik durf zo te wedden dat ik bij de bejaarden van fok forum zit eigenlijk al? Want bedoel en ga het niet eens checken of nakijken, maar was denk 17 en ben nu 40Do what you love, love what you do!![]()
Als jij je dan al bejaard voelt... wat ben ik dan?!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:09 schreef kree het volgende:
ik durf zo te wedden dat ik bij de bejaarden van fok forum zit eigenlijk al? Want bedoel en ga het niet eens checken of nakijken, maar was denk 17 en ben nu 40![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jij bent een immers jonge ziel die gevangen is in een lichaam dat te snel oud wordquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij je dan al bejaard voelt... wat ben ik dan?!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nou nee voel me niet bejaard in de zin als "bejaard". maar in de zin van hier op forum enzo soms wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij je dan al bejaard voelt... wat ben ik dan?!![]()
Ik ben bijna 40, komt wel dichtbij hoor dit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:09 schreef kree het volgende:
ik durf zo te wedden dat ik bij de bejaarden van fok forum zit eigenlijk al? Want bedoel en ga het niet eens checken of nakijken, maar was denk 17 en ben nu 40![]()
aren't we allquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent een immers jonge ziel die gevangen is in een lichaam dat te snel oud word![]()
![]()
hahaha ja iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40, komt wel dichtbij hoor dit.
Nijntje!!! Nijntje, Nijntje, NIJNTJE!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent een immers jonge ziel die gevangen is in een lichaam dat te snel oud word![]()
![]()
Hoax, ik heb foto's van jou gezien. Je schrijft 20 gewoon helemaal verkeerd jijquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moemoequote:Op donderdag 28 maart 2024 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nijntje!!! Nijntje, Nijntje, NIJNTJE!!![]()
![]()
Nou, ik ken mensen die jonger zijn dan mij en zich gedragen als ouwe zeikertsquote:
Nu ja, ik voel me nog jong van hart, dus dat klopt welquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je laat me goed voelen, Knien!![]()
Ik word nog steeds jonger geschat, maar hoe lang nog?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, ik heb foto's van jou gezien. Je schrijft 20 gewoon helemaal verkeerd jij![]()
![]()
Ik kwam op fok forum als een lieve vrouw die wat verbinding zocht op het internet (stupid me). En al heel snel kreeg ik gedoe met iemand die me herhaaldelijk uitschold. En als dan ook nog blijkt dat je als beginneling het aflegt tegen een zogenaamde pro omdat je niet goed snapt hoe het gaat om een ban te krijgen, begin je al snel een slechte naam te krijgen en daar werd ik zo boos om dat ik ook om me heen ben gaan slaan. En nu moet ik net zo geslepen zijn als degene die mij in eerste instantie een ban had bezorgd. Welcome to the world of Fok Forum. I love you all, zegt Joost Klein.![]()
Ik bedoel maar....quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik loop 'tegen de 50' onderhand?!![]()
........................................................
hmmmm ik heb dat dus ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik word nog steeds jonger geschat, maar hoe lang nog?Do what you love, love what you do!![]()
Ik had werd vandaag (technisch gezien gister gezien het tijdstip) nog naar mijn ID kaart gevraagd toen ik een six pack bier haalde in de supermarkt terwijl ik ook al in de 30 ben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik word nog steeds jonger geschat, maar hoe lang nog?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee hoor zoals je dit verteld is genoegquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Ik kwam op fok forum als een lieve vrouw die wat verbinding zocht op het internet (stupid me). En al heel snel kreeg ik gedoe met iemand die me herhaaldelijk uitschold. En als dan ook nog blijkt dat je als beginneling het aflegt tegen een zogenaamde pro omdat je niet goed snapt hoe het gaat om een ban te krijgen, begin je al snel een slechte naam te krijgen en daar werd ik zo boos om dat ik ook om me heen ben gaan slaan. En nu moet ik net zo geslepen zijn als degene die mij in eerste instantie een ban had bezorgd. Welcome to the world of Fok Forum. I love you all, zegt Joost Klein.. Hoef je niet geslepen voor te zijn of zelfde doen, wees gewoon eerlijk
Zolang je jong van geest blijftquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik voel me nog jong van hart, dus dat klopt wel![]()
Je laat me goed voelen, Knien!![]()
![]()
Ik voel me ook jonger dan ik ben, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik dagelijks werk met mensen in hun late tiener, begin twintiger jaren.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou niet mijn ding zijn qua werk, maar kan me er zeker wat bij voorstellen!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je jong van geest blijft![]()
Ik voel me ook jonger dan ik ben, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik dagelijks werk met mensen in hun late tiener, begin twintiger jaren.
Ik merk toch beetje dat ik kleine lettertjes toch slechter kan lezen. hahahahaha
geheheheDo what you love, love what you do!![]()
Niemand reageert erop. Dus dat. De harde kern. De waarheid mag niet worden gezegd. En door.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Ik kwam op fok forum als een lieve vrouw die wat verbinding zocht op het internet (stupid me). En al heel snel kreeg ik gedoe met iemand die me herhaaldelijk uitschold. En als dan ook nog blijkt dat je als beginneling het aflegt tegen een zogenaamde pro omdat je niet goed snapt hoe het gaat om een ban te krijgen, begin je al snel een slechte naam te krijgen en daar werd ik zo boos om dat ik ook om me heen ben gaan slaan. En nu moet ik net zo geslepen zijn als degene die mij in eerste instantie een ban had bezorgd. Welcome to the world of Fok Forum. I love you all, zegt Joost Klein.![]()
en heb ik het echt over mini lettertjes trouwens voor jullie me helemaal afschrijven. Maar op meetinstrumenten Enzo. ehehehe die zijn echt 2mm groot ofzo op type plaatjes.Do what you love, love what you do!![]()
50 lijkt mij dan weer leuker dan 40quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel maar....
Ik loop 'tegen de 50' onderhand?!![]()
.........................................................
Mooier getal en aan het begin van de levensfase waarin je echt tot de ouderen gaat behoren. (Nothing personal.)
40 is een soort einde van een tijdperk, waarbij je beseft dat je echt echt geen twintiger of dertiger meer bent en je niet meer door kunt voor “jong”.
Het eerste is spannend en nieuw, het laatste iets wat treurig (voor mij dan).
![]()
Wat moet er gezegd worden? Ik voel me er niet door aangesproken.
Je levensverhaal, prima. Ik hoef me er niet mee te bemoeien.
En er zei wel degelijk iemand iets.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De mensen in die leeftijden waar ik mee werk zijn wel mentaal verder dan hun leeftijd, maar in sommige dingen merk ik nog wel dat ze dik 10 jaar jonger zijn dan mij maar dat is meer met dingen die niet werk gerelateerd zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou niet mijn ding zijn qua werk, maar kan me er zeker wat bij voorstellen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De laatste keer dat om mijn ID werd gevraagd is zeker 1 jaar geledenquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had werd vandaag (technisch gezien gister gezien het tijdstip) nog naar mijn ID kaart gevraagd toen ik een six pack bier haalde in de supermarkt terwijl ik ook al in de 30 ben..
![]()
ja, ik ben het hier soort van eens mee? 20 30 ging nog wel maar die 40 toch ff minder. hahaha.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
50 lijkt mij dan weer leuker dan 40.
Mooier getal en aan het begin van de levensfase waarin je echt tot de ouderen gaat behoren. (Nothing personal.)
40 is een soort einde van een tijdperk, waarbij je beseft dat je echt echt geen twintiger of dertiger meer bent en je niet meer door kunt voor “jong”.
Het eerste is spannend en nieuw, het laatste iets wat treurig (voor mij dan).
Ik heb je post gelezen, maar ik ken de context niet en begreep het daardoor niet helemaalquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:21 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Niemand reageert erop. Dus dat. De harde kern. De waarheid mag niet worden gezegd. En door..
![]()
Nu had ik er wel als disclaimer bij moeten zeggen dat ik net mijn haren had laten knippen in hipster stijl met knotje en vers geschoren was en muis bij me was die meer scheelt met mijn zus dan ik zelf doe. Maar toch werd er naar mijn ID gevraagdquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
De laatste keer dat om mijn ID werd gevraagd is zeker 1 jaar geleden.
Dat snap ik want ik ken jou niet haha. Lief dat je even reageert.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen, maar ik ken de context niet en begreep het daardoor niet helemaal.
![]()
In mijn herinnering is jouw haar altijd in hipster stijlquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu had ik er wel als disclaimer bij moeten zeggen dat ik net mijn haren had laten knippen in hipster stijl met knotje en vers geschoren was en muis bij me was die meer scheelt met mijn zus dan ik zelf doe. Maar toch werd er naar mijn ID gevraagd.
![]()
vrijgezel zijn he, het heeft heel veel voordelen ook, dat moet ik wel zeggen.
Maarre en is denk ik niet eens voor iedereen zo, maar voor mezelf, tja kweet niet hoor mis dat liefde stukje ofzo toch nog steeds, en lukt me ook zonder,. maar toch.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker peukje doen zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gaat wel goed! Ik had even zin om weer langs te komenquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met mij wel en met jou? Lang niet in DTS gezien!.
Doe wel alles mobiel, omdat ik mijn laptop per ongeluk heb laten vallen en te lui ben om een nieuwe te kopen.
Dus vertel mezelf nu al een tijdje dat ik “toch geen laptop nodig heb omdat het toch mobiel kan”.
![]()
Als in hoe slecht?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....![]()
kom vaker langs, gezelligquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel goed! Ik had even zin om weer langs te komen.
Doe wel alles mobiel, omdat ik mijn laptop per ongeluk heb laten vallen en te lui ben om een nieuwe te kopen.
Dus vertel mezelf nu al een tijdje dat ik “toch geen laptop nodig heb omdat het toch mobiel kan”.
Laatste 15 jaar wel ja.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn herinnering is jouw haar altijd in hipster stijl.
Op mijn 17e had ik het echt lang lang maar toen had ik het 5 jaar lang niet geknipt en nee ook niet bijgepunt. Toen weer vrij kort laten knippen en vanaf toen schouder lang laten knippen en half jaar later weer schouder lang laten knippen.
Dus zit tussen beach boy en hipster in de laatste jaren
Oh, da's altijd minder...quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....
Sterkte.
En slaap goed dan maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ow sterkte!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Al veel te lang geleden dat ik een gedicht heb gelezen van de liefste panter @Grrrrrrrrquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door moemoe op 28-03-2024 02:01:18 ]![]()
Misschien toch iets minder een borat string aan trekken als je je buitens huis begeeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik wel vaker als mensen mij aankijken
Gewoon lekker gaan daten tochquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef kree het volgende:
vrijgezel zijn he, het heeft heel veel voordelen ook, dat moet ik wel zeggen.
Maarre en is denk ik niet eens voor iedereen zo, maar voor mezelf, tja kweet niet hoor mis dat liefde stukje ofzo toch nog steeds, en lukt me ook zonder,. maar toch..
![]()
What’s wrong?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....![]()
hangt af waarvoor he?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....
Weet niet of je dat wilt vertellen, en uiteindelijk hulpdiensten en politie erbij halen ok.... maarre heb er beetje slechte ervaringen mee.Do what you love, love what you do!![]()
Wat vindt muis het leukst? Lang, langer of langst?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste 15 jaar wel ja.
Op mijn 17e had ik het echt lang lang maar toen had ik het 5 jaar lang niet geknipt en nee ook niet bijgepunt. Toen weer vrij kort laten knippen en vanaf toen schouder lang laten knippen en half jaar later weer schouder lang laten knippen.
Dus zit tussen beach boy en hipster in de laatste jaren![]()
![]()
gewoon rock hequote:Op donderdag 28 maart 2024 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat vindt muis het leukst? Lang, langer of langst?
Ik denk dat ik zo’n zelfde reactie zal krijgen als wij eindelijk lucky friends worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik wel vaker als mensen mij aankijken![]()
het is nog wel grappig, want ok afgezien van elektromonteur ben ik dan ook nog muzikant. Hahaha en het al jullie allen verbazen wss als ik ga opnoemen wat ik allemaal muzikaal heb gedaan en ook nog leuk vond. gehehehe
Echt aan de ene kant aan de stappen van de hemel zeg maar qua muziek, andere kant de duivel enzo. LOL
Tja muzikanten leven. geheheDo what you love, love what you do!![]()
Muis vind het het mooist als ik mijn haar mooi in model los kan dragen en toch nog in een knotje kan hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat vindt muis het leukst? Lang, langer of langst?
Ze heeft me nooit live meegemaakt toen ik zo lang had dat ik er bijna mijn reet mee kon af vegen, maar van de foto's die zij gezien heeft vond ze dat niks.
Alles langer dan haar haar vind ze niks
Ja! Het wordt tijd dat dat eindelijk gebeurt. Zul je zien dat ik eerder lucky friends wordt met @MizzezAmy (beiden net een cadeautje gestuurd)quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo’n zelfde reactie zal krijgen als wij eindelijk lucky friends worden.![]()
In mijn optiek zijn de meeste muzikanten net hetzelfde als pure academici. Mensen die het voor de schoonheid van het vak doen voor een sober lever omdat ze het niet willen hoereren aan de commercie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:39 schreef kree het volgende:
het is nog wel grappig, want ok afgezien van elektromonteur ben ik dan ook nog muzikant. Hahaha en het al jullie allen verbazen wss als ik ga opnoemen wat ik allemaal muzikaal heb gedaan en ook nog leuk vond. gehehehe
Echt aan de ene kant aan de stappen van de hemel zeg maar qua muziek, andere kant de duivel enzo. LOL
Tja muzikanten leven. gehehe
Ik val overigens in de tweede categorie
Ik zou ook geen man willen met langer haar dan ik zelf heb om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis vind het het mooist als ik mijn haar mooi in model los kan dragen en toch nog in een knotje kan hebben.
Ze heeft me nooit live meegemaakt toen ik zo lang had dat ik er bijna mijn reet mee kon af vegen, maar van de foto's die zij gezien heeft vond ze dat niks.
Alles langer dan haar haar vind ze niks.
![]()
Snap ik volledig!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou ook geen man willen met langer haar dan ik zelf heb om eerlijk te zijn.
Elke vrouw die korter haar heeft dan mij vind ik al snel een kort pittige karen, maar dat is lastig vol te houden in mijn situatie
euhm nee denk toch niet, meeste muzikanten doen het uit passie (dat sommige er succes mee hebben en binnen lopen oké). Maar toch wat je nu zegt is niet de reden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mijn optiek zijn de meeste muzikanten net hetzelfde als pure academici. Mensen die het voor de schoonheid van het vak doen voor een sober lever omdat ze het niet willen hoereren aan de commercie.
Ik val overigens in de tweede categorie
Wel trouwens een ding wat je zelf doet en je gevoel uiten meer in muziek als je kunt in woorden. Dat zeker wel.Do what you love, love what you do!![]()
Eens maar ik heb best wel lang haar en nog steeds niet grijs, hoe dan..... .Paar haartjes die grijs zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou ook geen man willen met langer haar dan ik zelf heb om eerlijk te zijn.
![]()
Ik ben inmiddels 1 jaar niet naar de kapper geweest omdat ik mijn haar wil laten groeien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik volledig!
Elke vrouw die korter haar heeft dan mij vind ik al snel een kort pittige karen, maar dat is lastig vol te houden in mijn situatie
Voelt wel een beetje vreemd. Normaal gesproken was ik er toch wel elke 3 maanden ongeveer te vinden.![]()
Proest....quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:47 schreef devzero het volgende:
Ik wil ook geen vrouw met langer neushaar dan ik![]()
Moet je als musicus om echt succesvol en binnen te lopen niet ook gaan voldoen aan bepaalde normen en je binnen de moderne genres gaan aanpassen om succes te verkrijgen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee denk toch niet, meeste muzikanten doen het uit passie (dat sommige er succes mee hebben en binnen lopen oké). Maar toch wat je nu zegt is niet de reden.
Wel trouwens een ding wat je zelf doet en je gevoel uiten meer in muziek als je kunt in woorden. Dat zeker wel.
Ik doe mijn vak voor 75% vanwege mijn passie en de schoonheid ervan maar een deel ervan is wel vanwege het salaris dat erbij komt kijken en dat bedrijven buiten de pure schoonheid en vooruitgang van het gebied er voordelen in zien en daardoor erin investeren.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo simpel is het niet. Is een onderdeel wat je zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je als musicus om echt succesvol en binnen te lopen niet ook gaan voldoen aan bepaalde normen en je binnen de moderne genres gaan aanpassen om succes te verkrijgen?
Ik doe mijn vak voor 75% vanwege mijn passie en de schoonheid ervan maar een deel ervan is wel vanwege het salaris dat erbij komt kijken en dat bedrijven buiten de pure schoonheid en vooruitgang van het gebied er voordelen in zien en daardoor erin investeren.![]()
Natuurlijk is het niet zo simpel, niks is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:51 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Is een onderdeel wat je zegt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Okéquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zo simpel, niks is.![]()
Dank je welquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou niks maar wilde zeggen vind je aardig..
Ik herinner me jou van een topic dat je ooit bent gestart in GC, waarin je users in kaart probeert te brengen via Google Maps.
![]()
ja denk ik wel ? het speelt iig mee of bv maken wat mensen willen horen, maarja dat is meeeeeestal niet het genen wat een muzikant wil die wil zijn gevoel uiten dmv van muziek, maar dat werkt helaas niet altijd in het voordeel als je het uit hebt op commercie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je als musicus om echt succesvol en binnen te lopen niet ook gaan voldoen aan bepaalde normen en je binnen de moderne genres gaan aanpassen om succes te verkrijgen?
Ik doe mijn vak voor 75% vanwege mijn passie en de schoonheid ervan maar een deel ervan is wel vanwege het salaris dat erbij komt kijken en dat bedrijven buiten de pure schoonheid en vooruitgang van het gebied er voordelen in zien en daardoor erin investeren.Do what you love, love what you do!![]()
Helaas wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klopt heb het nog even geprobeerd weer ter leven te brengen, maar het is toch een beetje gestrand helaas weer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik herinner me jou van een topic dat je ooit bent gestart in GC, waarin je users in kaart probeert te brengen via Google Maps.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar ik wilde net naar bed gaan.
(Wat voor koekjes?)
lekkere
Trust nobody![]()
Ah jammer, ik denk dat de users tegenwoordig meer terughoudend zullen zijn met het delen van hun locatie in vergelijking met toen je het topic begonquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
klopt heb het nog even geprobeerd weer ter leven te brengen, maar het is toch een beetje gestrand helaas weer..
Maar blijf nieuwe initiatieven ontwikkelen.
![]()
Helemaal mee eens. Maar stel je hebt talent. Je maakt met gemak toffe muziek op je pc al jarenlang. Wordt geliket. Maar je breekt maar niet door. Wat dan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe mijn vak voor 75% vanwege mijn passie en de schoonheid ervan maar een deel ervan is wel vanwege het salaris dat erbij komt kijken en dat bedrijven buiten de pure schoonheid en vooruitgang van het gebied er voordelen in zien en daardoor erin investeren.![]()
Will doquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Geniet maar dubbel voor mij.
Trust nobody![]()
nouja beetje denk mss wel, maar het was altijd al niet de bedoeling om mensen helemaal precies te plaatsen. Het is mss meer omdat ik er zelf niet achteraan zit om bij te houden. En de TT start ok krijg want was weer stukje html code etc die via admins moest om erin te krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah jammer, ik denk dat de users tegenwoordig meer terughoudend zullen zijn met het delen van hun locatie in vergelijking met toen je het topic begon.
Maar blijf nieuwe initiatieven ontwikkelen.
Het is niet de users, ik heb er te weinig tijd ingestoken zelf, om het dan helemaal up to date te houden denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
maarre hij kan nog steeds he, tis niet vergeten had er alleen zelf ff weinig tijd of interesse in om er helemaal achter aan te gaan.
Als dat geen snoei en snoei harde n0ik seks wordquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
HappyCharly en KillemWieft zijn verliefd aan het worden? Zoooo schattig om te merken.
het simpele antwoord is, hou het maar als hobby dan die wel veel geld kost enzo, maar die je genot oplevert. \quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar stel je hebt talent. Je maakt met gemak toffe muziek op je pc al jarenlang. Wordt geliket. Maar je breekt maar niet door. Wat dan?
Ik doe niet anders hoor? en toch heb ik aantal filmpjes op YouTube die echt wel 10.000 keer of meer zijn bekeken. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoei en snoei harde n0ik seks word
Trust nobody![]()
Wat doe je?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
HappyCharly en KillemWieft zijn verliefd aan het worden? Zoooo schattig om te merken.Trust nobody![]()
10.000 of meer? Wowquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
het simpele antwoord is, hou het maar als hobby dan die wel veel geld kost enzo, maar die je genot oplevert. \
Ik doe niet anders hoor? en toch heb ik aantal filmpjes op YouTube die echt wel 10.000 keer of meer zijn bekeken. hahahaTrust nobody![]()
Steeds gekker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal straks ook niet meer mogen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het totaal over aantal is wss meer, maar zeg dit niet om op te scheppen ofzo. of omdat ik zo goed ben....quote:
Begrijp me niet verkeerd. ik probeerde punt te maken en kan nu al zeggen op dit moment zo met YouTube. moet je heel erg je best doen enzo om er een cent aan te verdienen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat geloof kquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
het totaal over aantal is wss meer, maar zeg dit niet om op te scheppen ofzo. of omdat ik zo goed ben....
Begrijp me niet verkeerd. ik probeerde punt te maken en kan nu al zeggen op dit moment zo met YouTube. moet je heel erg je best doen enzo om er een cent aan te verdienen.Trust nobody![]()
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben jullie vooraf gezellig over gebeld zeker
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
haha nee je weet zo kom je er niet mee weg he,. ff serieus. iets wat je leuk vind al is het maar films kijken of weet ik veel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jaaaajaaaaaaquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.
Trust nobody![]()
TrolololThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie kree posten, heb ik nog wa t sappigs gemist?
Trust nobody![]()
ik ben denk ik heel lief geweest, maar zal het oordelen maar aan anderen latenquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie kree posten, heb ik nog wa t sappigs gemist?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben denk ik heel lief geweest, maar zal het oordelen maar aan anderen laten
Trust nobody![]()
We hebben echt heel vaak met elkaar gebeld en ik wil niet meer met jou bellen en door.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.![]()
Dikke vrienden dus?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:13 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
We hebben echt heel vaak met elkaar gebeld en ik wil niet meer met jou bellen en door.
Komt vast wel weer goedTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:13 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
We hebben echt heel vaak met elkaar gebeld en ik wil niet meer met jou bellen en door.
![]()
![]()
nou zou het nog zo doen ook, maargoed als al serieus zo dit op internet zetten is voor mij wel een onwijze no-go zeg maar. hahahahahaquote:
maargoed mn dm staat open.Do what you love, love what you do!![]()
Nog erger dus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:19 schreef Mercedes. het volgende:
KillemWieft is de vrijgezel in dit verhaal. Ik niet. Soit.![]()
Zo dom.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
HappyCharly en KillemWieft zijn verliefd aan het worden? Zoooo schattig om te merken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik wilde wat vragen, maar je nam maar niet opheld
Trust nobody![]()
nou echt ik snap het verhaal en relatie en etc niet, dus ok als jullie het willen verduidelijken ga je gang ?Do what you love, love what you do!![]()
ik weet dat ik er bekend om sta om wazige verhalen te vertellen, maargoed die van jullie snap ik sowieso niet. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
snap ik maar ook totaal niet belangrijk, HappyCharly en KillemWieft vinden elkaar erg leuk en ik gun hun alle geluk van de wereld![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-03-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5513 / +127 / +0 / 7800 / 9327
2. KillemWieft / 1655 / +37 / +0 / 562 / 1007
3. Speklap3000 / 1619 / +91 / +0 / 3520 / 4079
4. Mercedes. / 1276 / +54 / +14 / 626 / 938
5. HappyCharly / 996 / +33 / +7 / 2911 / 3526
6. SwJ / 949 / +0 / +0 / 109 / 139
7. MizzezAmy / 722 / +47 / +0 / 835 / 1211
8. Mickytjuh / 666 / +13 / +1 / 1051 / 1339
9. ieniminimuis / 654 / +9 / +0 / 1081 / 1429
10. mario390 / 649 / +14 / +0 / 266 / 553
11. devzero / 632 / +65 / +2 / 984 / 1300
12. kree / 579 / +7 / +18 / 920 / 1264
13. hemarookworst / 557 / +1 / +0 / 854 / 1154
14. Dr.Mikey / 525 / +43 / +0 / 316 / 488
15. DerRabbit / 433 / +3 / +4 / 689 / 869
16. Monsterkoekie / 427 / +34 / +0 / 887 / 1104
17. Rob / 410 / +0 / +0 / 123 / 194
18. gebrokenglas / 392 / +9 / +0 / 601 / 808
19. KoningWouter / 375 / +22 / +0 / 706 / 890
20. Lovely / 344 / +10 / +0 / 646 / 849SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hou eens opquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:27 schreef Mercedes. het volgende:
snap ik maar ook totaal niet belangrijk, HappyCharly en KillemWieft vinden elkaar erg leuk en ik gun hun alle geluk van de wereld
Trust nobody![]()
en jij dan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:27 schreef Mercedes. het volgende:
snap ik maar ook totaal niet belangrijk, HappyCharly en KillemWieft vinden elkaar erg leuk en ik gun hun alle geluk van de wereldDo what you love, love what you do!![]()
De grap gaat nu te lang doorquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:33 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
KillemWieft is wel op zich leuk hoor. Je moet een keer met hem bellen.![]()
![]()
Heb zijn nummer nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:33 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
KillemWieft is wel op zich leuk hoor. Je moet een keer met hem bellen.Trust nobody![]()
Ehhh wat?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
klopt? of heb ik hier met een kring rukkjers te maken?Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jij kent mij heel slecht. Laterssss.
Trust nobody![]()
weet je wat het stomme is en post hier toch best al lang? Gelijk is duidelijk wie ik denk te kunnen vertrouwen (let denk want blijft internet). En heb dat best vaak gedaan ook me nr gegeven inlogggegevebs weet ik veel. Uit goed vertrouwen dus.
Rare is heb dit helemaal niet met jullie laatste aantal, @moemoe nog wel weer die zou ik vertrouwen.
leg uit, hoe komt dat?Do what you love, love what you do!![]()
Ja lig wel in bed hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dat jij ook weer naar bed gaatTrust nobody![]()
Heb je Fatal Attraction met Michael Douglas nooit gezien?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ehm als dit daaruit komt denk t nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je Fatal Attraction met Michael Douglas nooit gezien?Trust nobody![]()
Is inderdaad een scène uit de film.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm als dit daaruit komt denk t niet
jullie weten niet natuurlijk maar werk bij de NSA ook als part-time "operationeel internet specialist". Dus het is simpel om jullie helemaal na te trekken.
Moet helaas vaag blijven hoe we dat doen, maar met cookies enzo en IP netwerken,
Dus opzich geen geheimen voor mij, ik weet zo wie ik wel en niet kan vertrouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom postte je dat..quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is inderdaad een scène uit de film.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:46 schreef kree het volgende:
jullie weten niet natuurlijk maar werk bij de NSA ook als part-time "operationeel internet specialist". Dus het is simpel om jullie helemaal na te trekken.
Moet helaas vaag blijven hoe we dat doen, maar met cookies enzo en IP netwerken,
Dus opzich geen geheimen voor mij, ik weet zo wie ik wel en niet kan vertrouwen.![]()
![]()
Hell hath no fury like a woman scorned!quote:
Meer zeg ik niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh die quote kwam daaruitquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hell hath no fury like a woman scorned!
Meer zeg ik niet.
Ik kende de film alleen van naamTrust nobody![]()
Ik zou het voortaan maar gewoon bij kraanwater houden als ik jou was.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:46 schreef kree het volgende:
Dus opzich geen geheimen voor mij, ik weet zo wie ik wel en niet kan vertrouwen.
Kennelijk zitten er hallucinerende dingen in dat water.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou het voortaan maar gewoon bij kraanwater houden als ik jou was.![]()
Nee dat niet maar een zekere user in dit topic doet me denken aan de vrouwelijke hoofdrolspeler uit die film. Meer dan dat ga ik echt niet zeggen!quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh die quote kwam daaruit
Ik kende de film alleen van naam
Een quote uit die film is: I will not be ignored!
hehehehehe. Tja LOL. nouja vond hem wel grappig.
Ff shit mijn duim gezogen natuurlijk, maar ok neemt niet weg, meen wel wat ik zeg, sommige vertrouw ik zo en sommige ook totaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
Hoop dat jullie samen enorme lol hebben hiermeequote:Op donderdag 28 maart 2024 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee dat niet maar een zekere user in dit topic doet me denken aan de vrouwelijke hoofdrolspeler uit die film. Meer dan dat ga ik echt niet zeggen!
Een quote uit die film is: I will not be ignored!
Trust nobody![]()
Ik let altijd op het trust-bit in de ARP header in de posts van users. Werkt 99% goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:53 schreef kree het volgende:
Ff shit mijn duim gezogen natuurlijk, maar ok neemt niet weg, meen wel wat ik zeg, sommige vertrouw ik zo en sommige ook totaal niet.![]()
Ik kan alleen voor mezelf spreken en dan is het antwoord: NEE.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop dat jullie samen enorme lol hebben hiermeeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga nog even iets leuks kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:53 schreef kree het volgende:
Ff shit mijn duim gezogen natuurlijk, maar ok neemt niet weg, meen wel wat ik zeg, sommige vertrouw ik zo en sommige ook totaal niet.
Laterrr!
je kan me dat zo wijsmaken en dat het bestaat ook nog. Maargoed let wel ik heb nog aardig stukje gehad in C++ en C# PHP enzo en weet het nodige ervan af dus, en dat is geen geintje. Alleen tja om hier posts op fok erop te checken of dingen, Hahaha daar kom ik hier niet voor he. Wel om gezellig te kletsen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik let altijd op het trust-bit in de ARP header in de posts van users. Werkt 99% goedDo what you love, love what you do!![]()
moet ff googlen voor deze..? liedje?quote:Op donderdag 28 maart 2024 03:08 schreef HappyCharly het volgende:
Raindrops on roses
Whiskers on kittens![]()
@:kreeDo what you love, love what you do!![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
echt ik zweer het je als er nu alleen nog maar mensen langs komen om ff puntje te scoren dan ben ik echt pleite. haha
als er kletspraatje is dan doe ik nog mee.Do what you love, love what you do!![]()
Verder slapen bolk![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ff serieus want vraag me dit nu af. Je gaat dus slapen. op een gegeven moment wordt je wakker om wat voor reden ook. En dan is het eerste ik ga ff DTS checken op fok!?quote:
En ok, ga verder slapen?
Echt not compute bij mij dit, ik vind fok ook wel leuk maar zo onwijs ver gaat het bij mij toch niet dat ik tussen slapen door midden in de nacht nog fok ga checken/....
maargoed mss ben ik wel ouderwets?Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk ik deed ook musicals enzo begeleiden,quote:Op donderdag 28 maart 2024 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
The Sound of Music. Wel eens van gehoord?
Maargoed ken nooit alle teksten. ken de muziek btw wel, sterker nog heb ze denk nog uitgeschreven op partituren ook. alleen deze was niet mijn favoriet van dat verhaal
om daarop in te gaan, deze vind ik dan nog aardig.
Maar het is heel kneuterig enzo allemaal,. zou btw zo doen als ze me zouden vragen als muzikant betaald. Maar ok mjaaaaaah dan zou het meer zijn omdat betaald enzo en krijg eigenlijk gewoon genoeg met werk betaald nu, dus niet onwijs nodig, dus doe alleen wat ik echt leuk vind.Do what you love, love what you do!![]()
ik wil ook een stalkerster. helaas alleen ben ik denk niet boeiend genoeg....
Een vrouw die jouw vuile boxers steelt. Zou je die daten?quote:Op donderdag 28 maart 2024 04:00 schreef kree het volgende:
ik wil ook een stalkerster. helaas alleen ben ik denk niet boeiend genoeg....
als ze ze steelt om daarna in de wasmachine te doen dan is het helemaalquote:Op donderdag 28 maart 2024 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een vrouw die jouw vuile boxers steelt. Zou je die daten?
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: