Dat snap ik want ik ken jou niet haha. Lief dat je even reageert.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen, maar ik ken de context niet en begreep het daardoor niet helemaal.
In mijn herinnering is jouw haar altijd in hipster stijlquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu had ik er wel als disclaimer bij moeten zeggen dat ik net mijn haren had laten knippen in hipster stijl met knotje en vers geschoren was en muis bij me was die meer scheelt met mijn zus dan ik zelf doe. Maar toch werd er naar mijn ID gevraagd
Gaat wel goed! Ik had even zin om weer langs te komenquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met mij wel en met jou? Lang niet in DTS gezien!
Als in hoe slecht?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....
kom vaker langs, gezelligquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gaat wel goed! Ik had even zin om weer langs te komen.
Doe wel alles mobiel, omdat ik mijn laptop per ongeluk heb laten vallen en te lui ben om een nieuwe te kopen.
Dus vertel mezelf nu al een tijdje dat ik “toch geen laptop nodig heb omdat het toch mobiel kan”.
Laatste 15 jaar wel ja.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn herinnering is jouw haar altijd in hipster stijl.
Oh, da's altijd minder...quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Ik twijfel om de politie te bellen voor een kennis die echt even heel slecht gaat....
Ow sterkte!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Al veel te lang geleden dat ik een gedicht heb gelezen van de liefste panter @Grrrrrrrrquote:
Misschien toch iets minder een borat string aan trekken als je je buitens huis begeeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik wel vaker als mensen mij aankijken
Gewoon lekker gaan daten tochquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef kree het volgende:
vrijgezel zijn he, het heeft heel veel voordelen ook, dat moet ik wel zeggen.
Maarre en is denk ik niet eens voor iedereen zo, maar voor mezelf, tja kweet niet hoor mis dat liefde stukje ofzo toch nog steeds, en lukt me ook zonder,. maar toch.
What’s wrong?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
hangt af waarvoor he?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga nu echt slapen,
Wat vindt muis het leukst? Lang, langer of langst?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste 15 jaar wel ja.
Op mijn 17e had ik het echt lang lang maar toen had ik het 5 jaar lang niet geknipt en nee ook niet bijgepunt. Toen weer vrij kort laten knippen en vanaf toen schouder lang laten knippen en half jaar later weer schouder lang laten knippen.
Dus zit tussen beach boy en hipster in de laatste jaren
gewoon rock hequote:Op donderdag 28 maart 2024 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat vindt muis het leukst? Lang, langer of langst?
Ik denk dat ik zo’n zelfde reactie zal krijgen als wij eindelijk lucky friends worden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik wel vaker als mensen mij aankijken
Muis vind het het mooist als ik mijn haar mooi in model los kan dragen en toch nog in een knotje kan hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat vindt muis het leukst? Lang, langer of langst?
Ja! Het wordt tijd dat dat eindelijk gebeurt. Zul je zien dat ik eerder lucky friends wordt met @MizzezAmy (beiden net een cadeautje gestuurd)quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo’n zelfde reactie zal krijgen als wij eindelijk lucky friends worden.
In mijn optiek zijn de meeste muzikanten net hetzelfde als pure academici. Mensen die het voor de schoonheid van het vak doen voor een sober lever omdat ze het niet willen hoereren aan de commercie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:39 schreef kree het volgende:
het is nog wel grappig, want ok afgezien van elektromonteur ben ik dan ook nog muzikant. Hahaha en het al jullie allen verbazen wss als ik ga opnoemen wat ik allemaal muzikaal heb gedaan en ook nog leuk vond. gehehehe
Echt aan de ene kant aan de stappen van de hemel zeg maar qua muziek, andere kant de duivel enzo. LOL
Tja muzikanten leven. gehehe
Ik zou ook geen man willen met langer haar dan ik zelf heb om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis vind het het mooist als ik mijn haar mooi in model los kan dragen en toch nog in een knotje kan hebben.
Ze heeft me nooit live meegemaakt toen ik zo lang had dat ik er bijna mijn reet mee kon af vegen, maar van de foto's die zij gezien heeft vond ze dat niks.
Alles langer dan haar haar vind ze niks
Snap ik volledig!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou ook geen man willen met langer haar dan ik zelf heb om eerlijk te zijn.
euhm nee denk toch niet, meeste muzikanten doen het uit passie (dat sommige er succes mee hebben en binnen lopen oké). Maar toch wat je nu zegt is niet de reden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mijn optiek zijn de meeste muzikanten net hetzelfde als pure academici. Mensen die het voor de schoonheid van het vak doen voor een sober lever omdat ze het niet willen hoereren aan de commercie.
Ik val overigens in de tweede categorie
Eens maar ik heb best wel lang haar en nog steeds niet grijs, hoe dan..... .Paar haartjes die grijs zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou ook geen man willen met langer haar dan ik zelf heb om eerlijk te zijn.
Ik ben inmiddels 1 jaar niet naar de kapper geweest omdat ik mijn haar wil laten groeien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik volledig!
Elke vrouw die korter haar heeft dan mij vind ik al snel een kort pittige karen, maar dat is lastig vol te houden in mijn situatie
Proest....quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:47 schreef devzero het volgende:
Ik wil ook geen vrouw met langer neushaar dan ik
Moet je als musicus om echt succesvol en binnen te lopen niet ook gaan voldoen aan bepaalde normen en je binnen de moderne genres gaan aanpassen om succes te verkrijgen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee denk toch niet, meeste muzikanten doen het uit passie (dat sommige er succes mee hebben en binnen lopen oké). Maar toch wat je nu zegt is niet de reden.
Wel trouwens een ding wat je zelf doet en je gevoel uiten meer in muziek als je kunt in woorden. Dat zeker wel.
Zo simpel is het niet. Is een onderdeel wat je zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je als musicus om echt succesvol en binnen te lopen niet ook gaan voldoen aan bepaalde normen en je binnen de moderne genres gaan aanpassen om succes te verkrijgen?
Ik doe mijn vak voor 75% vanwege mijn passie en de schoonheid ervan maar een deel ervan is wel vanwege het salaris dat erbij komt kijken en dat bedrijven buiten de pure schoonheid en vooruitgang van het gebied er voordelen in zien en daardoor erin investeren.
Natuurlijk is het niet zo simpel, niks is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:51 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Is een onderdeel wat je zegt.
Okéquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet zo simpel, niks is.
Dank je welquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou niks maar wilde zeggen vind je aardig.
ja denk ik wel ? het speelt iig mee of bv maken wat mensen willen horen, maarja dat is meeeeeestal niet het genen wat een muzikant wil die wil zijn gevoel uiten dmv van muziek, maar dat werkt helaas niet altijd in het voordeel als je het uit hebt op commercie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je als musicus om echt succesvol en binnen te lopen niet ook gaan voldoen aan bepaalde normen en je binnen de moderne genres gaan aanpassen om succes te verkrijgen?
Ik doe mijn vak voor 75% vanwege mijn passie en de schoonheid ervan maar een deel ervan is wel vanwege het salaris dat erbij komt kijken en dat bedrijven buiten de pure schoonheid en vooruitgang van het gebied er voordelen in zien en daardoor erin investeren.
Helaas wel.quote:
klopt heb het nog even geprobeerd weer ter leven te brengen, maar het is toch een beetje gestrand helaas weer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik herinner me jou van een topic dat je ooit bent gestart in GC, waarin je users in kaart probeert te brengen via Google Maps.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar ik wilde net naar bed gaan.
(Wat voor koekjes?)
Ah jammer, ik denk dat de users tegenwoordig meer terughoudend zullen zijn met het delen van hun locatie in vergelijking met toen je het topic begonquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
klopt heb het nog even geprobeerd weer ter leven te brengen, maar het is toch een beetje gestrand helaas weer.
Helemaal mee eens. Maar stel je hebt talent. Je maakt met gemak toffe muziek op je pc al jarenlang. Wordt geliket. Maar je breekt maar niet door. Wat dan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Will doquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Geniet maar dubbel voor mij.
nouja beetje denk mss wel, maar het was altijd al niet de bedoeling om mensen helemaal precies te plaatsen. Het is mss meer omdat ik er zelf niet achteraan zit om bij te houden. En de TT start ok krijg want was weer stukje html code etc die via admins moest om erin te krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah jammer, ik denk dat de users tegenwoordig meer terughoudend zullen zijn met het delen van hun locatie in vergelijking met toen je het topic begon.
Maar blijf nieuwe initiatieven ontwikkelen.
Als dat geen snoei en snoei harde n0ik seks wordquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
HappyCharly en KillemWieft zijn verliefd aan het worden? Zoooo schattig om te merken.
het simpele antwoord is, hou het maar als hobby dan die wel veel geld kost enzo, maar die je genot oplevert. \quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar stel je hebt talent. Je maakt met gemak toffe muziek op je pc al jarenlang. Wordt geliket. Maar je breekt maar niet door. Wat dan?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoei en snoei harde n0ik seks word
Wat doe je?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
HappyCharly en KillemWieft zijn verliefd aan het worden? Zoooo schattig om te merken.
10.000 of meer? Wowquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
het simpele antwoord is, hou het maar als hobby dan die wel veel geld kost enzo, maar die je genot oplevert. \
Ik doe niet anders hoor? en toch heb ik aantal filmpjes op YouTube die echt wel 10.000 keer of meer zijn bekeken. hahaha
Steeds gekker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal straks ook niet meer mogen.
het totaal over aantal is wss meer, maar zeg dit niet om op te scheppen ofzo. of omdat ik zo goed ben....quote:
Dat geloof kquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
het totaal over aantal is wss meer, maar zeg dit niet om op te scheppen ofzo. of omdat ik zo goed ben....
Begrijp me niet verkeerd. ik probeerde punt te maken en kan nu al zeggen op dit moment zo met YouTube. moet je heel erg je best doen enzo om er een cent aan te verdienen.
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben jullie vooraf gezellig over gebeld zeker
haha nee je weet zo kom je er niet mee weg he,. ff serieus. iets wat je leuk vind al is het maar films kijken of weet ik veel?quote:
Jaaaajaaaaaaquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie kree posten, heb ik nog wa t sappigs gemist?
ik ben denk ik heel lief geweest, maar zal het oordelen maar aan anderen latenquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie kree posten, heb ik nog wa t sappigs gemist?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben denk ik heel lief geweest, maar zal het oordelen maar aan anderen laten
We hebben echt heel vaak met elkaar gebeld en ik wil niet meer met jou bellen en door.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.
Dikke vrienden dus?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:13 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
We hebben echt heel vaak met elkaar gebeld en ik wil niet meer met jou bellen en door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |