Als dat geen snoei en snoei harde n0ik seks wordquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
HappyCharly en KillemWieft zijn verliefd aan het worden? Zoooo schattig om te merken.
het simpele antwoord is, hou het maar als hobby dan die wel veel geld kost enzo, maar die je genot oplevert. \quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar stel je hebt talent. Je maakt met gemak toffe muziek op je pc al jarenlang. Wordt geliket. Maar je breekt maar niet door. Wat dan?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoei en snoei harde n0ik seks word
Wat doe je?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
HappyCharly en KillemWieft zijn verliefd aan het worden? Zoooo schattig om te merken.
10.000 of meer? Wowquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
het simpele antwoord is, hou het maar als hobby dan die wel veel geld kost enzo, maar die je genot oplevert. \
Ik doe niet anders hoor? en toch heb ik aantal filmpjes op YouTube die echt wel 10.000 keer of meer zijn bekeken. hahaha
Steeds gekker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal straks ook niet meer mogen.
het totaal over aantal is wss meer, maar zeg dit niet om op te scheppen ofzo. of omdat ik zo goed ben....quote:
Dat geloof kquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
het totaal over aantal is wss meer, maar zeg dit niet om op te scheppen ofzo. of omdat ik zo goed ben....
Begrijp me niet verkeerd. ik probeerde punt te maken en kan nu al zeggen op dit moment zo met YouTube. moet je heel erg je best doen enzo om er een cent aan te verdienen.
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben jullie vooraf gezellig over gebeld zeker
haha nee je weet zo kom je er niet mee weg he,. ff serieus. iets wat je leuk vind al is het maar films kijken of weet ik veel?quote:
Jaaaajaaaaaaquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie kree posten, heb ik nog wa t sappigs gemist?
ik ben denk ik heel lief geweest, maar zal het oordelen maar aan anderen latenquote:Op donderdag 28 maart 2024 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie kree posten, heb ik nog wa t sappigs gemist?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben denk ik heel lief geweest, maar zal het oordelen maar aan anderen laten
We hebben echt heel vaak met elkaar gebeld en ik wil niet meer met jou bellen en door.quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De laatste 10x dat ze heeft gebeld heb ik niet opgenomen. Vermoeiend persoon. Vandaar dat ze me hier een ban probeerde aan te smeren.
Dikke vrienden dus?quote:Op donderdag 28 maart 2024 02:13 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
We hebben echt heel vaak met elkaar gebeld en ik wil niet meer met jou bellen en door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |