nou iig van mij wel en maakt niet uit van wie trouwens op fok of in het echt.quote:
nooit nodig wss, tenzij je ergens bij wil horen wat niet in je karakter ligt of is gewoon. En het gaan proberen te doen,....quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:59 schreef Mercedes. het volgende:
Er is een flinke harde kern, zo jammer. Ik voel me vaak niet welkom.
ja en heb daar dus totaal schijt aan ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:01 schreef Rob het volgende:
je bent ook niet welkom bij iemand die voor de punten speelt.. Het is geen SC maar een spel om de minuten/punten
quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja en heb daar dus totaal schijt aan ook.. haha klets gewoon mee.
Ik ben vijfdes, lol.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:01 schreef Rob het volgende:
je bent ook niet welkom bij iemand die voor de punten speelt.. Het is geen SC maar een spel om de minuten/punten
Als jij je dan al bejaard voelt... wat ben ik dan?!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:09 schreef kree het volgende:
ik durf zo te wedden dat ik bij de bejaarden van fok forum zit eigenlijk al? Want bedoel en ga het niet eens checken of nakijken, maar was denk 17 en ben nu 40
Jij bent een immers jonge ziel die gevangen is in een lichaam dat te snel oud wordquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij je dan al bejaard voelt... wat ben ik dan?!![]()
nou nee voel me niet bejaard in de zin als "bejaard". maar in de zin van hier op forum enzo soms wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij je dan al bejaard voelt... wat ben ik dan?!![]()
Ik ben bijna 40, komt wel dichtbij hoor dit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:09 schreef kree het volgende:
ik durf zo te wedden dat ik bij de bejaarden van fok forum zit eigenlijk al? Want bedoel en ga het niet eens checken of nakijken, maar was denk 17 en ben nu 40
aren't we allquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent een immers jonge ziel die gevangen is in een lichaam dat te snel oud word
hahaha ja iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40, komt wel dichtbij hoor dit.
Nijntje!!! Nijntje, Nijntje, NIJNTJE!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent een immers jonge ziel die gevangen is in een lichaam dat te snel oud word
Hoax, ik heb foto's van jou gezien. Je schrijft 20 gewoon helemaal verkeerd jijquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moemoequote:Op donderdag 28 maart 2024 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nijntje!!! Nijntje, Nijntje, NIJNTJE!!
Nou, ik ken mensen die jonger zijn dan mij en zich gedragen als ouwe zeikertsquote:
Nu ja, ik voel me nog jong van hart, dus dat klopt welquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik word nog steeds jonger geschat, maar hoe lang nog?quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, ik heb foto's van jou gezien. Je schrijft 20 gewoon helemaal verkeerd jij
Ik bedoel maar....quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
hmmmm ik heb dat dus ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik word nog steeds jonger geschat, maar hoe lang nog?
Ik had werd vandaag (technisch gezien gister gezien het tijdstip) nog naar mijn ID kaart gevraagd toen ik een six pack bier haalde in de supermarkt terwijl ik ook al in de 30 ben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik word nog steeds jonger geschat, maar hoe lang nog?
nee hoor zoals je dit verteld is genoegquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Ik kwam op fok forum als een lieve vrouw die wat verbinding zocht op het internet (stupid me). En al heel snel kreeg ik gedoe met iemand die me herhaaldelijk uitschold. En als dan ook nog blijkt dat je als beginneling het aflegt tegen een zogenaamde pro omdat je niet goed snapt hoe het gaat om een ban te krijgen, begin je al snel een slechte naam te krijgen en daar werd ik zo boos om dat ik ook om me heen ben gaan slaan. En nu moet ik net zo geslepen zijn als degene die mij in eerste instantie een ban had bezorgd. Welcome to the world of Fok Forum. I love you all, zegt Joost Klein.
Zolang je jong van geest blijftquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik voel me nog jong van hart, dus dat klopt wel![]()
Je laat me goed voelen, Knien!![]()
Zou niet mijn ding zijn qua werk, maar kan me er zeker wat bij voorstellen!quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je jong van geest blijft![]()
Ik voel me ook jonger dan ik ben, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik dagelijks werk met mensen in hun late tiener, begin twintiger jaren.
Niemand reageert erop. Dus dat. De harde kern. De waarheid mag niet worden gezegd. En door.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
Ik kwam op fok forum als een lieve vrouw die wat verbinding zocht op het internet (stupid me). En al heel snel kreeg ik gedoe met iemand die me herhaaldelijk uitschold. En als dan ook nog blijkt dat je als beginneling het aflegt tegen een zogenaamde pro omdat je niet goed snapt hoe het gaat om een ban te krijgen, begin je al snel een slechte naam te krijgen en daar werd ik zo boos om dat ik ook om me heen ben gaan slaan. En nu moet ik net zo geslepen zijn als degene die mij in eerste instantie een ban had bezorgd. Welcome to the world of Fok Forum. I love you all, zegt Joost Klein.
50 lijkt mij dan weer leuker dan 40quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel maar....
Ik loop 'tegen de 50' onderhand?!![]()
........................................................
De mensen in die leeftijden waar ik mee werk zijn wel mentaal verder dan hun leeftijd, maar in sommige dingen merk ik nog wel dat ze dik 10 jaar jonger zijn dan mij maar dat is meer met dingen die niet werk gerelateerd zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou niet mijn ding zijn qua werk, maar kan me er zeker wat bij voorstellen!
De laatste keer dat om mijn ID werd gevraagd is zeker 1 jaar geledenquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had werd vandaag (technisch gezien gister gezien het tijdstip) nog naar mijn ID kaart gevraagd toen ik een six pack bier haalde in de supermarkt terwijl ik ook al in de 30 ben.
ja, ik ben het hier soort van eens mee? 20 30 ging nog wel maar die 40 toch ff minder. hahaha.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
50 lijkt mij dan weer leuker dan 40.
Mooier getal en aan het begin van de levensfase waarin je echt tot de ouderen gaat behoren. (Nothing personal.)
40 is een soort einde van een tijdperk, waarbij je beseft dat je echt echt geen twintiger of dertiger meer bent en je niet meer door kunt voor “jong”.
Het eerste is spannend en nieuw, het laatste iets wat treurig (voor mij dan).
Ik heb je post gelezen, maar ik ken de context niet en begreep het daardoor niet helemaalquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:21 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Niemand reageert erop. Dus dat. De harde kern. De waarheid mag niet worden gezegd. En door.
Nu had ik er wel als disclaimer bij moeten zeggen dat ik net mijn haren had laten knippen in hipster stijl met knotje en vers geschoren was en muis bij me was die meer scheelt met mijn zus dan ik zelf doe. Maar toch werd er naar mijn ID gevraagdquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
De laatste keer dat om mijn ID werd gevraagd is zeker 1 jaar geleden.
Dat snap ik want ik ken jou niet haha. Lief dat je even reageert.quote:Op donderdag 28 maart 2024 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen, maar ik ken de context niet en begreep het daardoor niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |