SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een andere TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben kapot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ote]Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
• Je wil niet klagen maar doet het wel?
• Denk gewoon even: ‘ik vind het niet fijn om op de vingers getikt te worden… laat ik mijn gedrag eens aanpassen zodat het niet nogmaal gebeurt’.
• [/quote]
moet het aanpassen zodat het de mods zint> jah?
denk niet dat ik dat ga doen, denk ook niet dat iemand daar onwijze moeite mee heeft die hier post, behalve paar maar je kunt me daar niet een ban op geven he?
goed alle vrede enzoDo what you love, love what you do!![]()
Hij is er nog...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebroken...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo kort geslapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
moet het aanpassen zodat het de mods zint> jah?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:35 schreef kree het volgende:
ote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
• Denk gewoon even: ‘ik vind het niet fijn om op de vingers getikt te worden… laat ik mijn gedrag eens aanpassen zodat het niet nogmaal gebeurt’.
•
denk niet dat ik dat ga doen, denk ook niet dat iemand daar onwijze moeite mee heeft die hier post, behalve paar maar je kunt me daar niet een ban op geven he?
goed alle vrede enzo
[/quote]
Ik geef uberhaupt geen bans… probeer alleen even aan te geven dat je vooral bij jezelf moet gaan zoeken als je een reactie op een actie niet leuk vind.
Maargoed, ik ga douchen en daarna me van het ontbijtbuffet voorzienen.
Tot later
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
moet het aanpassen zodat het de mods zint> jah?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:35 schreef kree het volgende:
ote]afbeelding ] Op zaterdag 13 april 2024 08:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
•
goed alle vrede enzo
[/quote]
Ik irriteer me wel aan jouw constante gedram.
Het was hier gezellig maar dan kom jij hier, en binnen 2 berichten zit je te zeiken over het o zo zware 'onrecht' wat jou aangedaan is, en je blijft daar maar over doordrammen over hoe onschuldig je wel niet bent.
Hou toch eens op, vent.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 08:40:20 ]![]()
Ik droomde dat ik met kree een waterleiding moest repareren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik droom meestal over Lovely en andere schone dames, maar goed, iedereen zijn pleziertje!quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met kree een waterleiding moest repareren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 08:41:03 ]![]()
Nou ja zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owja zo werkt dit topic ik doe wel ff mee, gezellig echt ook......Do what you love, love what you do!![]()
bolkquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als het antwoord op een vraag je niet bevalt, dan had je de vraag niet moeten stellen.Do what you love, love what you do!![]()
Kusje?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry, ik denk dat letterlijk heel FOK! even vergeten was dat dit de Grote Kree-topicreeks is, waar we alleen mogen praten over de onderwerpen die jij kiest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:41 schreef kree het volgende:
owja zo werkt dit topic ik doe wel ff mee, gezellig echt ook......![]()
Op je bolle wangetje dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:42 schreef kree het volgende:
[..]
naja op de wang enzo en dan doe ik wel weer lief mee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dan ik mij voorstellen dat je niet wakker wordtquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met kree een waterleiding moest repareren.Koud water zeker over je heen gekregen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha zo niet waar dat wat je zegt. maargoed.... als je dat denkt dan is er blijkbaar niks anders bijzonders he?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat letterlijk heel FOK! even vergeten was dat dit de Grote Kree-topicreeks is, waar we alleen mogen praten over de onderwerpen die jij kiest.Do what you love, love what you do!![]()
Keiharde straal Dot.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan ik mij voorstellen dat je niet wakker wordtKoud water zeker over je heen gekregen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik snap trouwens dat ik niks mag vertellen, want is het het kree topic gelijk... maargoed wacht op andere verhalen dan?Do what you love, love what you do!![]()
Gast, ben je nu alweer je Paas-gedram, je visserijfilmpjes-gedram, je piano-gedram, je happycharly-gedram en nu dit gedram alweer vergeten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
haha zo niet waar dat wat je zegt. maargoed.... als je dat denkt dan is er blijkbaar niks anders bijzonders he?
Ga eens in een de spiegel kijken. Iedere keer als jij online komt, dan daalt de sfeer direct naar onder het vriespunt. En da ligt uiteraard aan iedereen, behalve aan De Grote Kree zelf.
En het kan me echt niks schelen als dit me een note/ban oplevert, het wordt tijd dat het eens tot je doordringt dat de wereld niet één grote Kree-show is.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 08:47:45 ]![]()
En dat is niet prettig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, een douche die ineens koud wordt... Daar word je ook wel wakker van...quote:How can I make this topic about me?![]()
Goedemorgen skat.quote:
Zolang niemand een zeepje laat vallen is er niks aan de handquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mijn hoofd staat dus GG nu naast fresh![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mijn hoofd staat dus GG nu naast fresh
How can I make this topic about me?![]()
🙈quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zolang niemand een zeepje laat vallen is er niks aan de handHow can I make this topic about me?![]()
hmms denk niet echt maargoed, gelukkig ben jij de vrolijke figuur hier dan. ga toch wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, ben je nu alweer je Paas-gedram, je visserijfilmpjes-gedram, je piano-gedram, je happycharly-gedram en nu dit gedram alweer vergeten?
Ga eens in een de spiegel kijken. Iedere keer als jij online komt, dan daalt de sfeer direct naar onder het vriespunt.
En het kan me echt niks schelen als dit me een note/ban oplevert, het wordt tijd dat het eens tot je doordringt dat de wereld niet één grote Kree-show is.
je kunt ook sfeer maken he, maar ga wel ff naar andere waar het wel leuk is nog zonder ban.
Want wss mis je ff dat er best wel ok gesprek is nl, totdat iedereen gaat zeiken op mij voor drama,. en weet al dan kijk ik paar uur niet en zie ik alleen bolk achtige dingen....Do what you love, love what you do!![]()
Vraagje; Hoe hou je dit vol? Ik heb echt mijn best gedaan ,maar moest echt even slapen en je bent er nog steeds.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:46 schreef kree het volgende:
ik snap trouwens dat ik niks mag vertellen, want is het het kree topic gelijk... maargoed wacht op andere verhalen dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is DTSquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmms denk niet echt maargoed, gelukkig ben jij de vrolijke figuur hier dan. ga toch weg
je kunt ook sfeer maken he, maar ga wel ff naar andere waar het wel leuk is nog zonder ban.
Want wss mis je ff dat er best wel ok gesprek is nl, totdat iedereen gaat zeiken op mij voor drama,. en weet al dan kijk ik paar uur niet en zie ik alleen bolk achtige dingen....
Niet het ‘ laat ik onderwerpen aandragen voor een discussie’ topic
Je zou een dergelijk topic wel zelf kunnen makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bolkquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is DTS
Je zou een dergelijk topic wel zelf kunnen makenDo what you love, love what you do!![]()
ik draag aan bolkquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is DTS
Je zou een dergelijk topic wel zelf kunnen makenDo what you love, love what you do!![]()
Zelfbolk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies, geen enkele zelfreflectie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmms denk niet echt maargoed, gelukkig ben jij de vrolijke figuur hier dan. ga toch weg
Want wss mis je ff dat er best wel ok gesprek is nl, totdat iedereen gaat zeiken op mij voor drama,. en weet al dan kijk ik paar uur niet en zie ik alleen bolk achtige dingen....
En als je 'enkel maar bolkachtige dingen ziet' dan kijk je ZEER selectief.
Maar goed, ook dat ligt niet aan De Grote Kree.
Veel plezier naar waar je naar toe gaat, hou je wel je woord dit keer?![]()
bolk als je geen discussie aan wil gaan of dingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Precies, geen enkele zelfreflectie.
En als je 'enkel maar bolkachtige dingen ziet' dan kijk je ZEER selectief.
Veel plezier naar waar je naar toe gaat, hou je wel je woord dit keer?
gebolkt
Do what you love, love what you do!![]()
Van het weer genietenquote:
En verjaardag van mijn schoonmoeder
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man.quote:
Je ging toch weg? Dat duurde nog geen paar minuten voordat je terugkwam op je eigen woorden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
bolk als je geen discussie aan wil gaan of dingen.
gebolkt![]()
echt moet toch andere SC zoeken ook want kan dit gewoon niet meer aan
Maar ik zie geen bolken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van het weer genieten
En verjaardag van mijn schoonmoeder![]()
Naakte bolk
hoho volgens de geboden van deze sc mag ik nog steeds blokje doen, als jet het er niet mee eens mee bent klaag maar in FBquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Dat duurde nog geen paar minuten voordat je terugkwam op je eigen woorden.Do what you love, love what you do!![]()
Jij kent dat niet ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat een banaan met chocolade bbqen?
Dame Blanche.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbqquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat een banaan met chocolade bbqen?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zoooo lekkahhhhquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbq![]()
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
hoho volgens de geboden van deze sc mag ik nog steeds blokje doen, als jet het er niet mee eens mee bent klaag maar in FB
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 08:57:20 ]![]()
Ik wilquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbq![]()
Let iT goooooquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.
![]()
![]()
ja tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.
het is btw grappig hoe drama er gemaakt werd over niks? of moest er iets zijn om ff op te zeiken?Do what you love, love what you do!![]()
Ga jij me hier nou de les lezen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Banaan is geen dame blanche freshie![]()
![]()
Doe jij dat nooit?quote:I'm surrounded by morons!
Wie begon er met drama met janken over je ban en de mods?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch
het is btw grappig hoe drama er gemaakt werd over niks? of moest er iets zijn om ff op te zeiken?
Jij of ik?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 08:59:33 ]![]()
Banaan royal
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me hier nou de les lezen?
[ afbeelding ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
@Fogel is zuur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is echt wel lekker, als je van een beetje zoet houdt @:Fogel zal het wel vies vinden![]()
Ben er geen fan van nee. Vies is het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is echt wel lekker, als je van een beetje zoet houdt @:Fogel zal het wel vies vindenI'm surrounded by morons!
Jazeker das geen dame blanchequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me hier nou de les lezen?
[ afbeelding ]
Daar hoort geen banaan bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt. Op de foto staan een banaansplit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. Op de foto staan een banaansplit.![]()
![]()
er werd gevraagd waarom, daarom zei ik het. en sowieso vond ik het toen al onterecht. maargoed dat was na uren kletsen eigenlijk? of discussie hoe je het noemt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wie begon er met drama met janken over je ban en de mods?
Jij of ik?Do what you love, love what you do!![]()
Neuh, maar ik hou er niet zo van om zoete dingen te eten/drinken.quote:I'm surrounded by morons!
Arme damesquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik hou er niet zo van om zoete dingen te eten/drinken.
Klopt , maar er xijn veel horeca gelegenheden die een banaan royal dame blanche noemenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oeh, lekker samen naakt zijnquote:
Slechte horecaquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt , maar er xijn veel horeca gelegenheden die een banaan royal dame blanche noemen
Die eet en drink ik niet.quote:I'm surrounded by morons!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben al zoet genoeg van mezelf toch?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of bitter
Nee, @:Fogel is wel lief, maar eet niet zoet
Dat was vroegah, ik heb dat ding nu al jaren niet meer gehadquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maargoed, tijd voor kleding en ontbijt…I'm surrounded by morons!
nooit zo fan van dat DJ het dan weer opnieuw maken, maargoed moet zeggen dit klinkt nog aardigquote:
het is nl best makkelijk om een idee zo in een beat te zetten, maarja mijn mening.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb genotequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, ben je nu alweer je Paas-gedram, je visserijfilmpjes-gedram, je piano-gedram, je happycharly-gedram en nu dit gedram alweer vergeten?
Ga eens in een de spiegel kijken. Iedere keer als jij online komt, dan daalt de sfeer direct naar onder het vriespunt. En da ligt uiteraard aan iedereen, behalve aan De Grote Kree zelf.
En het kan me echt niks schelen als dit me een note/ban oplevert, het wordt tijd dat het eens tot je doordringt dat de wereld niet één grote Kree-show is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ALleen niet hierwas in een ander topic
Dot zei 'leuk dat je er weer bent'quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
er werd gevraagd waarom, daarom zei ik het. en sowieso vond ik het toen al onterecht. maargoed dat was na uren kletsen eigenlijk? of discussie hoe je het noemt.
Wat jij opvatte als verzoek om uit te leggen waarom je een ban kreeg
Daarna werd er gevraagd waar @JustinK was.
En dit interpreteerde jij weer als een verzoek om het nogmaals uit te leggen.![]()
Rustig,hij heeft even wat anders te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hop hop
Breng me eens ontbijt
Is het gezel daar ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb genote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wat is nou het verschil tussen banana royal en banana split.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat geeft hij te doen danquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig,hij heeft even wat anders te doen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze note ga ik met eer pakkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb genote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
niet doorzeiken ouwe, had al gezegd dat het klaar was, je moet het er niet om doen.... thanks hequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dot zei 'leuk dat je er weer bent'
Wat jij opvatte als verzoek om uit te leggen waarom je een ban kreeg
Daarna werd er gevraagd waar @:justink was.
En dit interpreteerde jij weer als een verzoek om het nogmaals uit te leggen.
De één heet 'banana royal' en de andere 'banana split'quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef drakin het volgende:
Wat is nou het verschil tussen banana royal en banana split.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat geeft hij te doen danEen begrafenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nu wil ik ook naar een hotel
Of iemand die dit thuis voor me maakt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kree die zegt 'niet doorzeiken'quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
niet doorzeiken ouwe, had al gezegd dat het klaar was, je moet het er niet om doen.... thanks he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En oja, het is De Grote Kree-show, dus De Grote Kree bepaalt wanneer het klaar is.![]()
Was ook niet daarquote:Ben ook nog elders mod. Was een spammer aan de gang
wie zeurt er nu door dan? zou je een note moeten geven eigenlijk...... maargoed daar ben ik weer te lief voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree die zegt 'niet doorzeiken'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En oja, het is De Grote Kree-show, dus De Grote Kree bepaalt wanneer het klaar is.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien kan iemand hier hem bekerenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet daarBen ook nog elders mod. Was een spammer aan de gang
![]()
En in uitvoering van het desertquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De één heet 'banana royal' en de andere 'banana split'Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
‘s morgens vroeg!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet daarBen ook nog elders mod. Was een spammer aan de gang
![]()
Die is vast met het verkeerde been uit bed gestapt
Sinds wanneer kan jij notes geven?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
wie zeurt er nu door dan? zou je een note moeten geven eigenlijk...... maargoed daar ben ik weer te lief voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij kan jij ook geen notes gevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
wie zeurt er nu door dan? zou je een note moeten geven eigenlijk...... maargoed daar ben ik weer te lief voor.
ik wil wel voor je koken hoor? voorkeur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nu wil ik ook naar een hotel
Of iemand die dit thuis voor me maakt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
wie zeurt er nu door dan? zou je een note moeten geven eigenlijk...... maargoed daar ben ik weer te lief voor.![]()
![]()
![]()
![]()
In De Grote Kree-show kan De Grote Kree notes zetten, ook al is ie geen crew![]()
Kom er aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nu wil ik ook naar een hotel
Of iemand die dit thuis voor me maakt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij ook geen notes geven
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil wel voor je koken hoor? voorkeur?ik ontbijt graag in relatieve stilte, ik heb het vermoeden dat dat bij jou niet lukt.
ik heb mijn eigen notes fucker, en die gaan om in TR, je zit aardig op het randje nl van uitlokken gewoon om het erom te doen......quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
In De Grote Kree-show kan De Grote Kree notes zetten, ook al is ie geen crew
Enne naja, vinden jullie leuk toch beetje drama? want maak je nu zelf. en daarna zeggen dat ik de drama maak. hahaha echt grappig zijn jullie.Do what you love, love what you do!![]()
O soms midden in de nacht, dan staat staat het overalquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
‘s morgens vroeg!![]()
Die is vast met het verkeerde been uit bed gestapt
Juist dan doen ze het want dan blijft het langer staan.
Overdag zijn er veel meer mods aanwezig dan snachts
We hebben het laatst ook een keer in BB gehad. Was bijna niet tegen aan te werken. Gelukkig kreeg ik hulp van collega's toen.
Die het trouwens goed gedaan heeft volgens de stats
Dat vind ik altijd zo lief,ook als ze dromen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel hoor? luister niet naar de rest johquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ontbijt graag in relatieve stilte, ik heb het vermoeden dat dat bij jou niet lukt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen notes fucker, en die gaan om in TR, je zit aardig op het randje nl van uitlokken gewoon om het erom te doen......
Enne naja, vinden jullie leuk toch beetje drama? want maak je nu zelf. en daarna zeggen dat ik de drama maak. hahaha echt grappig zijn jullie.![]()
Nu weet je ook eens hoe het is als mensen doorblijven zeiken net zoals jij dat iedere keer doet.![]()
![]()
ok heb je je punt gemaakt dan nu?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Nu weet je ook eens hoe het is als mensen doorblijven zeiken net zoals jij dat iedere keer doet.Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O soms midden in de nacht, dan staat staat het overal
Juist dan doen ze het want dan blijft het langer staan.
Overdag zijn er veel meer mods aanwezig dan snachts
We hebben het laatst ook een keer in BB gehad. Was bijna niet tegen aan te werken. Gelukkig kreeg ik hulp van collega's toen.
Die het trouwens goed gedaan heeft volgens de stats
[ afbeelding ]
Ik was erbij![]()
En dan gaat iedereen ook nog die spammer quoten
Tis de oudstequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo lief,ook als ze dromen.
En dat hoor je goed
Man wat snurkt die hard
De andere 2 snurken niet , die hoor je inderdaad alleen als ze dromen
Die ontbijtjes van jou overtreffen elke keer weer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
niet uitdagen he? dit doe je weer zelf. het had ook gewoon ok kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je vergeet me uit te schelden voor 'fucker'
maar inderdaad fucker, nu is het genoeg. ik ben altijd voor grappig btw. maar eigenlijk als ik eerlijk ben dan vond ik dit al minder leuk. maarja. ok.Do what you love, love what you do!![]()
Toch eens aan @Soulraven vragen hoe vaak ze zo’n ontbijt krijgtquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ontbijtjes van jou overtreffen elke keer weer.![]()
![]()
![]()
![]()
Wakker porren, en sssst zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis de oudste
En dat hoor je goed
Man wat snurkt die hard
De andere 2 snurken niet , die hoor je inderdaad alleen als ze dromen
Nou het is natuurlijk niet elke dag zo'n gekkenboel. 1x per week, max.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch eens aan @:Soulraven vragen hoe vaak ze zo’n ontbijt krijgt![]()
![]()
![]()
Sorry Grote Kree.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet uitdagen he? dit doe je weer zelf. het had ook gewoon ok kunnen zijn.
maar inderdaad fucker, nu is het genoeg. ik ben altijd voor grappig btw. maar eigenlijk als ik eerlijk ben dan vond ik dit al minder leuk. maarja. ok.
Wij vonden jouw Paas-bekering, Visserij-verhaal en Piano-gedram ook niet leuk, maar ja, dat maakte voor jou niet uit.![]()
Ik denk 1 x per jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet elke dag zo'n gekkenboel. 1x per week, max.![]()
![]()
Niet op haar verjaardag, dat is zo'n cliché. Nee, gewoon een random dag, dan is de verrassing des te groter.quote:
Ik ga zo naar de winkel en weet precies wat ze wil.En dat krijgt ze ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet elke dag zo'n gekkenboel. 1x per week, max.![]()
Valentijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet op haar verjaardag, dat is zo'n cliché. Nee, gewoon een random dag, dan is de verrassing des te groter.
Samen naar de HEMA, voor een koffie en appelgebak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de winkel en weet precies wat ze wil.En dat krijgt ze ook.
Ze slaapt nu,Iets eerder dan ik deze nacht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen naar de HEMA, voor een koffie en appelgebak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je maiden bolk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Heb je je vriendenlijst ook al in gebruik?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
10? Dat zijn er veel!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 maar![]()
Ik heb er wel 10 op staan
Zijn er zoveel irritante mensen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
O ja foe list, dat is wel handig.
Dat mist er nog
Misschien zijn ze niet irritantquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
10? Dat zijn er veel!
Zijn er zoveel irritante mensen?
Maar irriteren ze mij
En ik heb geen zin om energie te steken in mensen die mij irriteren
Daar staat er 1 op, maar volgens mij doet dat niet zoveel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heb je je vriendenlijst ook al in gebruik?![]()
Ergerenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet irritant
Maar irriteren ze mij
En ik heb geen zin om energie te steken in mensen die mij irriteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie is "wij"? of praat je nu voor iedereen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sorry Grote Kree.
Wij vonden jouw Paas-bekering, Visserij-verhaal en Piano-gedram ook niet leuk, maar ja, dat maakte voor jou niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
10 exen op Fok?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die mensen krijgen een mooi vinkje en een ander kleurtjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar staat er 1 op, maar volgens mij doet dat niet zoveel?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een of andere koffie toch? carbuck of zoquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de winkel en weet precies wat ze wil.En dat krijgt ze ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* FreshFruit zet vinkjequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Bedoel je starbucksquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een of andere koffie toch? carbuck of zo
Ah ja dat is ook zo, irritant is subjectief.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet irritant
Maar irriteren ze mij
En ik heb geen zin om energie te steken in mensen die mij irriteren
Maar ik sta er niet op
Starbucks leave.Caramel latte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een of andere koffie toch? carbuck of zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
wie is "wij"? of praat je nu voor iedereen?Ik was gestopt met je Kree, dan moet je natuulijk niet doorgaan he, je bent aan het uitlokkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, Lovely krijgt alleen een ander kleurtje bij jou danquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar staat er 1 op, maar volgens mij doet dat niet zoveel?
Zeker nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook zo, irritant is subjectief.
Maar ik sta er niet op
Dat doet het niet op mobiel danquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, Lovely krijgt alleen een ander kleurtje bij jou dan
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 09:30:25 ]![]()
quote:
Of je hebt wit ingesteld als kleur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat doet het niet op mobiel dan
Maar ik weet niet hoe het werkt, ik heb geen vrienden
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Ik was gestopt met je Kree, dan moet je natuulijk niet doorgaan he, je bent aan het uitlokkenowh wacht "wij". ben jij eigenlijk dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga toch weg vent en ga zelf eens wat leuks vertellen, er was niks mis mee en dat iedereen er drama van maakt komt alleen maar omdat iedereen wat te zeiken moet hebben.
wees blij dat er nog eens wat mensen wat vertellen, ik ben er nl al beetje klaar mee, tis voor paar die ik wel leuk vind.
Maar ok omdat ik van het goede bent. je krijgt nog een kans, mss heb je nog wat boeiends ook ofzo of iets waar ff over gekletst kan worden....?
en anders bolk maar weer heDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt geen friendsquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je hebt wit ingesteld als kleur?
Gewoon negerenquote:
Genoeg gezellige mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je hebt wit ingesteld als kleur?
mjah. hahaha morge zou haast nog zeggen blij je te zien, ben die zeikerds wel zat hier nl. mss heeft iemand nog iets positiefs?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon negeren
Genoeg gezellige mensenJa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht.. oei waar kom ik binnen
Trust nobody![]()
Ignorequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja..
Dacht.. oei waar kom ik binnen![]()
Tis mooi weer
Weekend
Wat willen we nog meer
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht "wij". ben jij eigenlijk dus
Ga toch weg vent en ga zelf eens wat leuks vertellen, er was niks mis mee en dat iedereen er drama van maakt komt alleen maar omdat iedereen wat te zeiken moet hebben.
wees blij dat er nog eens wat mensen wat vertellen, ik ben er nl al beetje klaar mee, tis voor paar die ik wel leuk vind.
Maar ok omdat ik van het goede bent. je krijgt nog een kans, mss heb je nog wat boeiends ook ofzo of iets waar ff over gekletst kan worden....?
en anders bolk maar weer he![]()
De Grote Kree gaat weer eventjes bepalen waar we hier over praten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou.. een croissantjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ignore![]()
Tis mooi weer
Weekend
Wat willen we nog meer
Trust nobody![]()
Helaas nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zucht, waar ben je nu eigenlijk op uit? Eerlijke vraag btw?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
De Grote Kree gaat weer eventjes bepalen waar we hier over praten
![]()
![]()
![]()
![]()
echt serieus pik wat denk je? ik zit hier denk ik 20 jaar langer als jou op dit forum.... denk je niet dat ik die pikjes zoals jou niet al 100x gehad heb? flikker toch op klojo. lol
Heel kort,maar ben helemaal in den here.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb heeeeerlijk geslapen![]()
![]()
Jullie ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geef!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kaneelbroodje over![]()
Trust nobody![]()
Mierzoet brood
Ik zal je eens in den here helpenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel kort,maar ben helemaal in den here.
Zo nog verder slapen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel kort,maar ben helemaal in den here.Trust nobody![]()
Is dat serieusquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel kort,maar ben helemaal in den here.
Is goedquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja die kon niet meer op de naam komenquote:
quote:quote:Je weet dat dit geen SC is, maar een spel he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef kree het volgende:
echt moet toch andere SC zoeken ook want kan dit gewoon niet meer aan
Anders ga je lekker hier SC'en: aloa in SPL / Aftellen van 450.000 naar 0 #97
Het is niet aan jou om deze reeks, dat een spel is, om te vormen in een SC omdat jij daar behoefte aan hebt.
Als je graag wil SC'en zonder spelelement of gebolk, dan zoek je een .... komt ie he ..... *tromgeroffel* .... SC op.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb 6 prima slaapuren gehad, straks nog even in het zonnetje verder doezelen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mijquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ignore![]()
Tis mooi weer
Weekend
Wat willen we nog meer![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Lees Greys haar post.quote:
![]()
Zat bijna goedquote:de arbuck was al goed
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft kaneelbroodje aan HComnomnom
Trust nobody![]()
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je weet dat dit geen SC is, maar een spel he.
Anders ga je lekker hier SC'en: aloa in SPL / Aftellen van 450.000 naar 0 #97
Het is niet aan jou om deze reeks, dat een spel is, om te vormen in een SC omdat jij daar behoefte aan hebt.
Als je graag wil SC'en zonder spelelement of gebolk, dan zoek je een .... komt ie he ..... *tromgeroffel* .... SC op.
Ga ik ook doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb 6 prima slaapuren gehad, straks nog even in het zonnetje verder doezelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goes vooruitzichtquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb 6 prima slaapuren gehad, straks nog even in het zonnetje verder doezelen.
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones slaat een rondje over![]()
![]()
kan nieSmile, it's free therapy.![]()
Welke? Ik zie alleen jouw kerkliedjesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen jouw kerkliedjes![]()
![]()
![]()
Heb je iedereen op foe staan op FF na
Oe wat voor lekker hartig broodje heb je?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
goh blij dat er beetje vrouwen bij komen, wat een gezeik zeg. LOl. naja.
Ik heb nog een frikandel broodje in de aanbiedingquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Oe wat voor lekker hartig broodje heb je?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb geen aboquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je iedereen op foe staan op FF na
Straks een croissantjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Oe wat voor lekker hartig broodje heb je?
En zo'n volkoren bolletje met zaden e n pitten..Trust nobody![]()
Hey Drakinquote:alles goed?
Ik ruil wel met hcquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog een frikandel broodje in de aanbieding
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Precies, geen enkele zelfreflectie.
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:
Een hele spiegelkamer is nog niet voldoendequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker! Heb je ook een bretzel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Straks een croissantje
En zo'n volkoren bolletje met zaden e n pitten..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
arme kind toch, dat moet een hel zijnquote:
ff serieus ik wilde je hem geven maar het werkt niet met het linkje van geef abo
Nee..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Goedemorgen Dottquote:![]()
laatste dagje BBen dan meer rust voor jou ook op FOK!
Spiegelkamerquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele spiegelkamer is nog niet voldoende
Trust nobody![]()
Heer Sode.quote:
Dus je bent in 1989 ofzo geregistreerd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
zucht, waar ben je nu eigenlijk op uit? Eerlijke vraag btw?
echt serieus pik wat denk je? ik zit hier denk ik 20 jaar langer als jou op dit forum.... denk je niet dat ik die pikjes zoals jou niet al 100x gehad heb? flikker toch op klojo. lol
Misschien moet je eens jezelf een spiegel voorhouden.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee..Duits Broodje, lijkt op een krakelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
jullie weten dat het me geen ruk interesseert hoe jullie over me denken?
Goed probeer vooral stemming te maken dan voor je eigen best wil, ik onthou he deze dingen......Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Duits Broodje, lijkt op een krakelingsoms met klontjes zout erop
edit of altijd met zout erop?
soms zie ik ze met en dan weer zonder zoutklontjesSmile, it's free therapy.![]()
Je moet naar het profiel van degene gaan die je een abo wil geven, vanaf daar wijst het zich vanzelfquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
arme kind toch, dat moet een hel zijn
ff serieus ik wilde je hem geven maar het werkt niet met het linkje van geef abo
Maar je bent te laat ik zie al een sterretje bij haar naam staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohja net zoals n pretzel in Amerika? Nooit gehad.. wel benieuwdquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Duits Broodje, lijkt op een krakelingTrust nobody![]()
Yeah het waren me 3 maanden welquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott![]()
laatste dagje BBen dan meer rust voor jou ook op FOK!
Lekker warm en met roomboterquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]soms met klontjes zout erop
edit of altijd met zout erop?
soms zie ik ze met en dan weer zonder zoutklontjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja ik deed klikken, maargoed idd te laat. maargoed had gedaan als het lukte iigquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet naar het profiel van degene gaan die je een abo wil geven, vanaf daar wijst het zich vanzelf
Maar je bent te laat ik zie al een sterretje bij haar naam staan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:jaaaaa
pfff
Maar je hebt je er goed doorheen geslagen![]()
![]()
![]()
soms ging het er wel erg pittig aan toe daar.Smile, it's free therapy.![]()
Ik haal ze elke keer als ik over de grens boodschappen doe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja net zoals n pretzel in Amerika? Nooit gehad.. wel benieuwd
Duurt helaas even voor in weer die kant op kanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voor iemand die het geen ruk interesseert reageer je nogal gepikeerdquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:47 schreef kree het volgende:
jullie weten dat het me geen ruk interesseert hoe jullie over me denken?
Goed probeer vooral stemming te maken dan voor je eigen best wil, ik onthou he deze dingen......![]()
quote:ow warm jij die wel eens op?
heel af en toe koop ik er een.
Ben niet zo van de boter dat smeer ik alleen op de buitenkant van een snee brood bij een tosti als die het apparaat ingaat
thnx, heb mijn best gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaaaa
pfff
Maar je hebt je er goed doorheen geslagen![]()
![]()
![]()
soms ging het er wel erg pittig aan toe daar.
Ik kan zeggen dat ik wel zeker een 500 tr heb behandeld![]()
Het aantal verwijderde en aangepaste berichten ben ik de tel bij kwijt geraaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks van generkt, prima sfeertje.quote:
Ik ga t onthouden voor als ik daar benquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal ze elke keer als ik over de grens boodschappen doe.
Duurt helaas even voor in weer die kant op kanTrust nobody![]()
Ik haal ze elke keer als ik over de grens boodschappen doe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja net zoals n pretzel in Amerika? Nooit gehad.. wel benieuwd
Duurt helaas even voor in weer die kant op kanOp festivals lopen er ook wel eens verkopers mee, maar die xijn net te zachtquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow warm jij die wel eens op?
heel af en toe koop ik er een.
Ben niet zo van de boter dat smeer ik alleen op de buitenkant van een snee brood bij een tosti als die het apparaat ingaatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor iemand die het geen ruk interesseert reageer je nogal gepikeerdnou ik denk dat ik al 10 posts geleden had gezegd dat ik er klaar mee was, maar ik laat me niet kleineren door een sukkeltje die hier net binnenvalt.......quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor iemand die het geen ruk interesseert reageer je nogal gepikeerd
zie maar je kunt het aangaan met me hoor de hele discussie over hoe en wat. maar ik heb er alleen vandaag geen zin in meer. dus je wacht maar ff op je beurt.......Do what you love, love what you do!![]()
Dan was je er op de juiste momentenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks van generkt, prima sfeertje.
Neem maar voor me meequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga t onthouden voor als ik daar ben
![]()
Ik ben ar altijd,maar weet me sinds kort te gedragen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was je er op de juiste momenten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: