Kan ik wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:43 schreef kree het volgende:
lekker vrolijk moeten we zijn
Fuck it ik zit een discussie te voeren met mensen die wel heel conservatief gaan lullen met kerkdiensten maar het eigenlijk beide niks vinden
Ja ik weet gewoon dit soort liedjes werkt met kinders, tjaaaaaa. doe het anders zelf beter zou ik zeggen
quote:
Stel ik een vraag,rennen ze weg.Of is het omdat Dot er is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:46 schreef kree het volgende:
haha tja ik zeg maar, tis uit mijn ervaring wat werkt iig. en ik vind t ook gewoon leuk, beter als psalmen he...
maargoed we houden erover op, ik ga ook bakje koffie maken
ik ben er nog hoor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Stel ik een vraag,rennen ze weg.Of is het omdat Dot er is?
Hey Kree, ook weer in townquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat, niet mager maar leuke gesprekken.
Effe de cokeresten uit m’n ogenhoeken wassen en dan lekker slapen. Antwoord krijg je een andere keer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg,quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
ja ze hebben me weer toegelaten he,,,, zo brutaal en stout was ik natuurlijk, dikke ophef... najaquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, ook weer in town
[..]Dat is gezellig
je weet het ik leer het nooit, maar ik neem gewoon geen blad voor mijn mond en zeker niet door mods ofzo en anders is het pech. hahahaquote:
Vergeet je neus niet.Zit ook nogquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe de cokeresten uit m’n ogenhoeken wassen en dan lekker slapen. Antwoord krijg je een andere keer.
Goeiemoarn.quote:
Gelul. Ouders moeten hun kinderen juist leren dat ze NIET bijzonder zijn.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je neus niet.Zit ook nog
quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelul. Ouders moeten hun kinderen juist leren dat ze NIET bijzonder zijn.
Je bent niet bijzonder.
Je bent geen prins of prinsesje.
Alleen je ouders houden onvoorwaardelijk van je.
Die spoel ik altijd binnen een half uur na m’n laatste lijn. Dus die hoefde niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je neus niet.Zit ook nog
gelul weer dit want zo ging het nooit, het is wat wil je wat ze luisteren ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent niet bijzonder.
@Dotteke waarom pas je m’n bericht aan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent niet bijzonder.
Die worden tegenwoordig alleen nog maar geboren prinsjes en prinsesjes.
Mijn vader zei dat ook altijd![]()
Veel ouders hebben geen tijd om hun kind zelf op te voeden omdat ze beiden werken.
Dat compenseren ze door hun kind alles te geven en te laten doen wat ze willen ( dat is mijn gedachten hoor)
Die worden tegenwoordig alleen nog maar geboren prinsjes en prinsesjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent niet bijzonder.
Je bent geen prins of prinsesje
quote:
Oepsquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:Dotteke waarom pas je m’n bericht aan?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:11 schreef kree het volgende:
ik ga er niet eens drama over maken, maar later zullen jullie denken,,,, kree had toch gelijk
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nou die zullen we zien idd???quote:
juistquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Art 1 luid Kree heeft altijd gelijk
Art 2 luid heeft Kree geen gelijk dan treed onmiddelijk art 1 in werking
euhm er was een klef tafereeltje, maarja toen kreeg ik ban...quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Waar is @:JustinK gebleven eigenlijk???
Zelfreflectie zorgt ervoor dat je niet diezelfde fout maakt. Zo te lezen ontbreekt dat nogal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ze hebben me weer toegelaten he,,,, zo brutaal en stout was ik natuurlijk, dikke ophef... najaboeie zal er iemand zijn mod e pener weer over kunnen strijken.... maargoed.
zeur niet zo johquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zelfreflectie zorgt ervoor dat je niet diezelfde fout maakt. Zo te lezen ontbreekt dat nogal.
Morguh Bally-Bquote:
ja bij mij dus ook, maar las dat dus ff zo, of zag het voorbij komen iig, echt alsof ik dit hele topic terroriseer. naja geef me maar weer een ban andersquote:
Niemand..quote:
Ik heb nog geen koffie gehad. Dat is waar. Misschien dat jij wat voor me hebt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Ga eerst anders even lekker koffie zettenen rustig je krantje lezen
Dat heb ik de hele nacht gedaan, maar dan op zijn belgischquote:
Crewbash kan ik er makkelijk uithalen.quote:
ga gewoon lekker slapen en dan straks weer fris en fruitig terug komenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja bij mij dus ook, maar las dat dus ff zo, of zag het voorbij komen iig, echt alsof ik dit hele topic terroriseer. naja geef me maar weer een ban anders
GG denkt dat ik een paard benquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand..
Ik roep ho tegen de punten van dot. Dat heeft me slechts 1 punt opgeleverd.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie gehad. Dat is waar. Misschien dat jij wat voor me hebt?
Ik zie dat je het net op hebt. Misschien nieuwe zetten?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:00 schreef kree het volgende:
ik zat net aan mijn bakje koffie, gelijk weer gezeik. hahahaha wtf doe ik verkeerd dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ze hebben me weer toegelaten he,,,, zo brutaal en stout was ik natuurlijk, dikke ophef... najaboeie zal er iemand zijn mod e pener weer over kunnen strijken.... maargoed.
dag crewbash..... sorry hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Crewbash kan ik er makkelijk uithalen.
Hoe moeilijk is t om gewoon normaal te doen, als in taalgebruik en zo?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:16 schreef kree het volgende:
[..]
dag crewbash..... sorry hoor
dat doe ik echt nergens, maar je wil me graag bannen wss weer?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou als je alles leest hier, damn man heb je geen humor ofzo? je moet wel het verschil weten tussen grappig en niet denk. en weet soms ga ik wat te ver en is prima om me ff te zeggen ook.quote:
was grappig bedoelt, weet ik veel dat je je daardoor aangevallen zou voelen?quote:
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou als je alles leest hier, damn man heb je geen humor ofzo?
Weet je heel goed. Daarom doe je t ook. Om uit te lokken en daarna heel verontwaardigd het onschuldige slachtoffer te spelen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:20 schreef kree het volgende:
[..]
was grappig bedoelt, weet ik veel dat je je daardoor aangevallen zou voelen?
nee dat blijkt?quote:
Voor wat?quote:
Oh, maar dat is je nu gelukt...quote:
Probeer nog eens?quote:
Je wil niet klagen maar doet het wel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:24 schreef kree het volgende:
eigenlijk he en wil niet klagen. maar voel me als iemand die op de vingers werd getikt met een staf,,,,,
van stoute kree mag je niet meer doen want bevalt me niet... naja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |