Deurbeleid ja.quote:
Moet zeggen dat ik dit wel typ maar eigenlijk nooit zeg.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:25 schreef kree het volgende:
hahaha nou en als ik met dit soort dingen in de hel kom, dan is het maar zo.
lol maar ben altijd tegen de standaard ingegaan met kerk en heb zodra ik zeg maar oud genoeg was geprobeerd om het te verbeteren of iig leuker te maken,
want ik he vond er geen reet aan die hele kerk vroeger.
met orgel en laaaaaaaangzamne noten
dikke lul heg het erdoor geduwd gewoon en nog is die gemeente er leuker voor geworden voor kinderen nu.
maar mss hang je nog beetje in het oude Willem?
ik sta hier ok. mee hoor, maar voor kinderen is het niet leuk........quote:
of iig niet die, maar wel gedaan ook met band, nu ga ik hem opzoeken ook, en dan niet zeiken ook hequote:Op zaterdag 13 april 2024 06:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik sta hier ok. mee hoor, maar voor kinderen is het niet leuk........
sta achter dat nr helemaal en deden e ook wel hoor, heb het zelfs nog op YouTube.
En koffie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:29 schreef kree het volgende:
[..]
of iig niet die, maar wel gedaan ook met band, nu ga ik hem opzoeken ook, en dan niet zeiken ook he
Ik vind kerkdiensten verschrikkelijk, maar niet uit welke muziek daarbij gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:25 schreef kree het volgende:
hahaha nou en als ik met dit soort dingen in de hel kom, dan is het maar zo.
lol maar ben altijd tegen de standaard ingegaan met kerk en heb zodra ik zeg maar oud genoeg was geprobeerd om het te verbeteren of iig leuker te maken,
want ik he vond er geen reet aan die hele kerk vroeger.
met orgel en laaaaaaaangzamne noten
dikke lul heg het erdoor geduwd gewoon en nog is die gemeente er leuker voor geworden voor kinderen nu.
maar mss hang je nog beetje in het oude Willem?
Ooit een kerkdienst meegemaakt waar de dominee het verhaal vertelde over het varken wat in zijn hok moest.Echt legendarisch.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind kerkdiensten verschrikkelijk, maar niet uit welke muziek daarbij gespeeld wordt.
nou je hoeft toch ook niet naar kerk diensten te gaan? om soort van geloof te hebben? ik zeg niet dat je verkeerd bent hoor als je niet gaat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind kerkdiensten verschrikkelijk, maar niet uit welke muziek daarbij gespeeld wordt.
Soort van geloof is niet goed genoeg hè. Jezus was geen hippie die alles maar okay vond als je maar een beetje geloofde en probeerde goed te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou je hoeft toch ook niet naar kerk diensten te gaan? om soort van geloof te hebben? ik zeg niet dat je verkeerd bent hoor als je niet gaat?
Zeg wel ff hoe het gaat zoals ik er aan probeer mee te doen toch wel. want voor andere helpt het wel.
zeg niet dat je verkeerd bent hoorlquote:
En zijn bestie was een hoer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Soort van geloof is niet goed genoeg hè. Jezus was geen hippie die alles maar okay vond als je maar een beetje geloofde en probeerde goed te doen.
voor wie is soort van geloof niet genoeg dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Soort van geloof is niet goed genoeg hè. Jezus was geen hippie die alles maar okay vond als je maar een beetje geloofde en probeerde goed te doen.
Hey skat, niet mager maar leuke gesprekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |