zeur niet zo johquote:Op zaterdag 13 april 2024 07:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zelfreflectie zorgt ervoor dat je niet diezelfde fout maakt. Zo te lezen ontbreekt dat nogal.
Morguh Bally-Bquote:
ja bij mij dus ook, maar las dat dus ff zo, of zag het voorbij komen iig, echt alsof ik dit hele topic terroriseer. naja geef me maar weer een ban andersquote:
Niemand..quote:
Ik heb nog geen koffie gehad. Dat is waar. Misschien dat jij wat voor me hebt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Ga eerst anders even lekker koffie zettenen rustig je krantje lezen
Dat heb ik de hele nacht gedaan, maar dan op zijn belgischquote:
Crewbash kan ik er makkelijk uithalen.quote:
ga gewoon lekker slapen en dan straks weer fris en fruitig terug komenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja bij mij dus ook, maar las dat dus ff zo, of zag het voorbij komen iig, echt alsof ik dit hele topic terroriseer. naja geef me maar weer een ban anders
GG denkt dat ik een paard benquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand..
Ik roep ho tegen de punten van dot. Dat heeft me slechts 1 punt opgeleverd.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie gehad. Dat is waar. Misschien dat jij wat voor me hebt?
Ik zie dat je het net op hebt. Misschien nieuwe zetten?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:00 schreef kree het volgende:
ik zat net aan mijn bakje koffie, gelijk weer gezeik. hahahaha wtf doe ik verkeerd dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ze hebben me weer toegelaten he,,,, zo brutaal en stout was ik natuurlijk, dikke ophef... najaboeie zal er iemand zijn mod e pener weer over kunnen strijken.... maargoed.
dag crewbash..... sorry hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Crewbash kan ik er makkelijk uithalen.
Hoe moeilijk is t om gewoon normaal te doen, als in taalgebruik en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |