Kan ik wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:43 schreef kree het volgende:
lekker vrolijk moeten we zijn
Fuck it ik zit een discussie te voeren met mensen die wel heel conservatief gaan lullen met kerkdiensten maar het eigenlijk beide niks vinden
Ja ik weet gewoon dit soort liedjes werkt met kinders, tjaaaaaa. doe het anders zelf beter zou ik zeggen
quote:
Stel ik een vraag,rennen ze weg.Of is het omdat Dot er is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:46 schreef kree het volgende:
haha tja ik zeg maar, tis uit mijn ervaring wat werkt iig. en ik vind t ook gewoon leuk, beter als psalmen he...
maargoed we houden erover op, ik ga ook bakje koffie maken
ik ben er nog hoor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Stel ik een vraag,rennen ze weg.Of is het omdat Dot er is?
Hey Kree, ook weer in townquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat, niet mager maar leuke gesprekken.
Effe de cokeresten uit m’n ogenhoeken wassen en dan lekker slapen. Antwoord krijg je een andere keer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg,quote:Op zaterdag 13 april 2024 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
ja ze hebben me weer toegelaten he,,,, zo brutaal en stout was ik natuurlijk, dikke ophef... najaquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, ook weer in town
[..]Dat is gezellig
je weet het ik leer het nooit, maar ik neem gewoon geen blad voor mijn mond en zeker niet door mods ofzo en anders is het pech. hahahaquote:
Vergeet je neus niet.Zit ook nogquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe de cokeresten uit m’n ogenhoeken wassen en dan lekker slapen. Antwoord krijg je een andere keer.
Goeiemoarn.quote:
Gelul. Ouders moeten hun kinderen juist leren dat ze NIET bijzonder zijn.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je neus niet.Zit ook nog
quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelul. Ouders moeten hun kinderen juist leren dat ze NIET bijzonder zijn.
Je bent niet bijzonder.
Je bent geen prins of prinsesje.
Alleen je ouders houden onvoorwaardelijk van je.
Die spoel ik altijd binnen een half uur na m’n laatste lijn. Dus die hoefde niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je neus niet.Zit ook nog
gelul weer dit want zo ging het nooit, het is wat wil je wat ze luisteren ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelul. Ouders moeten hun kinderen juist leren dat ze NIET bijzonder zijn.
Je bent niet bijzonder.
Je bent geen prins of prinsesje.
Alleen je ouders houden onvoorwaardelijk van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |