er werd gevraagd waarom, daarom zei ik het. en sowieso vond ik het toen al onterecht. maargoed dat was na uren kletsen eigenlijk? of discussie hoe je het noemt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wie begon er met drama met janken over je ban en de mods?
Jij of ik?
Neuh, maar ik hou er niet zo van om zoete dingen te eten/drinken.quote:
Arme damesquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik hou er niet zo van om zoete dingen te eten/drinken.
Klopt , maar er xijn veel horeca gelegenheden die een banaan royal dame blanche noemenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?
Oeh, lekker samen naakt zijnquote:
Slechte horecaquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt , maar er xijn veel horeca gelegenheden die een banaan royal dame blanche noemen
Die eet en drink ik niet.quote:
Dat refereer ik ook niet naarquote:
quote:
Ben al zoet genoeg van mezelf toch?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of bitter
Nee, @:Fogel is wel lief, maar eet niet zoet
Dat was vroegah, ik heb dat ding nu al jaren niet meer gehadquote:
Ja hop hopquote:
nooit zo fan van dat DJ het dan weer opnieuw maken, maargoed moet zeggen dit klinkt nog aardigquote:
Ik heb genotequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, ben je nu alweer je Paas-gedram, je visserijfilmpjes-gedram, je piano-gedram, je happycharly-gedram en nu dit gedram alweer vergeten?
Ga eens in een de spiegel kijken. Iedere keer als jij online komt, dan daalt de sfeer direct naar onder het vriespunt. En da ligt uiteraard aan iedereen, behalve aan De Grote Kree zelf.
En het kan me echt niks schelen als dit me een note/ban oplevert, het wordt tijd dat het eens tot je doordringt dat de wereld niet één grote Kree-show is.
Dot zei 'leuk dat je er weer bent'quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
er werd gevraagd waarom, daarom zei ik het. en sowieso vond ik het toen al onterecht. maargoed dat was na uren kletsen eigenlijk? of discussie hoe je het noemt.
Rustig,hij heeft even wat anders te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hop hop
Breng me eens ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |