Jij kent dat niet ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat een banaan met chocolade bbqen?
Dame Blanche.quote:
Banaan is geen dame blanche freshiequote:
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbqquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat een banaan met chocolade bbqen?
Zoooo lekkahhhhquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbq
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
hoho volgens de geboden van deze sc mag ik nog steeds blokje doen, als jet het er niet mee eens mee bent klaag maar in FB
Ik wilquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbq
Let iT goooooquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.
ja tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.
Ga jij me hier nou de les lezen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Banaan is geen dame blanche freshie![]()
![]()
Doe jij dat nooit?quote:
Wie begon er met drama met janken over je ban en de mods?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch
het is btw grappig hoe drama er gemaakt werd over niks? of moest er iets zijn om ff op te zeiken?
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me hier nou de les lezen?
[ afbeelding ]
@Fogel is zuur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is echt wel lekker, als je van een beetje zoet houdt @:Fogel zal het wel vies vinden
Ben er geen fan van nee. Vies is het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is echt wel lekker, als je van een beetje zoet houdt @:Fogel zal het wel vies vinden
Jazeker das geen dame blanchequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me hier nou de les lezen?
[ afbeelding ]
Klopt. Op de foto staan een banaansplit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. Op de foto staan een banaansplit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |