Vraagje; Hoe hou je dit vol? Ik heb echt mijn best gedaan ,maar moest echt even slapen en je bent er nog steeds.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:46 schreef kree het volgende:
ik snap trouwens dat ik niks mag vertellen, want is het het kree topic gelijk... maargoed wacht op andere verhalen dan?
Dit is DTSquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmms denk niet echt maargoed, gelukkig ben jij de vrolijke figuur hier dan. ga toch weg
je kunt ook sfeer maken he, maar ga wel ff naar andere waar het wel leuk is nog zonder ban.
Want wss mis je ff dat er best wel ok gesprek is nl, totdat iedereen gaat zeiken op mij voor drama,. en weet al dan kijk ik paar uur niet en zie ik alleen bolk achtige dingen....
bolkquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is DTS
Niet het ‘ laat ik onderwerpen aandragen voor een discussie’ topic
Je zou een dergelijk topic wel zelf kunnen maken
ik draag aan bolkquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is DTS
Niet het ‘ laat ik onderwerpen aandragen voor een discussie’ topic
Je zou een dergelijk topic wel zelf kunnen maken
Zelfbolk.quote:
Precies, geen enkele zelfreflectie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmms denk niet echt maargoed, gelukkig ben jij de vrolijke figuur hier dan. ga toch weg
je kunt ook sfeer maken he, maar ga wel ff naar andere waar het wel leuk is nog zonder ban.
Want wss mis je ff dat er best wel ok gesprek is nl, totdat iedereen gaat zeiken op mij voor drama,. en weet al dan kijk ik paar uur niet en zie ik alleen bolk achtige dingen....
bolk als je geen discussie aan wil gaan of dingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Precies, geen enkele zelfreflectie.
En als je 'enkel maar bolkachtige dingen ziet' dan kijk je ZEER selectief.
Maar goed, ook dat ligt niet aan De Grote Kree.
Veel plezier naar waar je naar toe gaat, hou je wel je woord dit keer?
Van het weer genietenquote:
Deze man.quote:
Je ging toch weg? Dat duurde nog geen paar minuten voordat je terugkwam op je eigen woorden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
bolk als je geen discussie aan wil gaan of dingen.
gebolkt
Maar ik zie geen bolken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van het weer genieten
En verjaardag van mijn schoonmoeder
Bolk de schoonmoedersquote:
Ow mennnnquote:
hoho volgens de geboden van deze sc mag ik nog steeds blokje doen, als jet het er niet mee eens mee bent klaag maar in FBquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je ging toch weg? Dat duurde nog geen paar minuten voordat je terugkwam op je eigen woorden.
Jij kent dat niet ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat een banaan met chocolade bbqen?
Dame Blanche.quote:
Banaan is geen dame blanche freshiequote:
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbqquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat een banaan met chocolade bbqen?
Zoooo lekkahhhhquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbq
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
hoho volgens de geboden van deze sc mag ik nog steeds blokje doen, als jet het er niet mee eens mee bent klaag maar in FB
Ik wilquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja? Banaan opensnijden, chocolade erin duwen, inpakken in aluminium folie en dan op de bbq
Let iT goooooquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.
ja tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je weg ging, maar goed. Alles is mogelijk in De Grote Kree-show.
Ga jij me hier nou de les lezen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Banaan is geen dame blanche freshie![]()
![]()
Doe jij dat nooit?quote:
Wie begon er met drama met janken over je ban en de mods?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch
het is btw grappig hoe drama er gemaakt werd over niks? of moest er iets zijn om ff op te zeiken?
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me hier nou de les lezen?
[ afbeelding ]
@Fogel is zuur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is echt wel lekker, als je van een beetje zoet houdt @:Fogel zal het wel vies vinden
Ben er geen fan van nee. Vies is het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is echt wel lekker, als je van een beetje zoet houdt @:Fogel zal het wel vies vinden
Jazeker das geen dame blanchequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me hier nou de les lezen?
[ afbeelding ]
Klopt. Op de foto staan een banaansplit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de echte dame blanche is toch zonder banaan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. Op de foto staan een banaansplit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |