Ik heb geen aboquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je iedereen op foe staan op FF na
Straks een croissantjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Oe wat voor lekker hartig broodje heb je?
Hey Drakinquote:
Ik ruil wel met hcquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog een frikandel broodje in de aanbieding
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Precies, geen enkele zelfreflectie.
Maar goed, ook dat ligt niet aan De Grote Kree.
quote:
Een hele spiegelkamer is nog niet voldoendequote:
Lekker! Heb je ook een bretzel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Straks een croissantje
En zo'n volkoren bolletje met zaden e n pitten..
arme kind toch, dat moet een hel zijnquote:
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Goedemorgen Dottquote:
Spiegelkamerquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele spiegelkamer is nog niet voldoende
Heer Sode.quote:
Dus je bent in 1989 ofzo geregistreerd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
zucht, waar ben je nu eigenlijk op uit? Eerlijke vraag btw?
echt serieus pik wat denk je? ik zit hier denk ik 20 jaar langer als jou op dit forum.... denk je niet dat ik die pikjes zoals jou niet al 100x gehad heb? flikker toch op klojo. lol
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee..Duits Broodje, lijkt op een krakelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Duits Broodje, lijkt op een krakeling
Je moet naar het profiel van degene gaan die je een abo wil geven, vanaf daar wijst het zich vanzelfquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
arme kind toch, dat moet een hel zijn
ff serieus ik wilde je hem geven maar het werkt niet met het linkje van geef abo
Ohja net zoals n pretzel in Amerika? Nooit gehad.. wel benieuwdquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Duits Broodje, lijkt op een krakeling
Yeah het waren me 3 maanden welquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott![]()
laatste dagje BBen dan meer rust voor jou ook op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |