Ik heb geen aboquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je iedereen op foe staan op FF na
Straks een croissantjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Oe wat voor lekker hartig broodje heb je?
Hey Drakinquote:
Ik ruil wel met hcquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog een frikandel broodje in de aanbieding
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Precies, geen enkele zelfreflectie.
Maar goed, ook dat ligt niet aan De Grote Kree.
quote:
Een hele spiegelkamer is nog niet voldoendequote:
Lekker! Heb je ook een bretzel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Straks een croissantje
En zo'n volkoren bolletje met zaden e n pitten..
arme kind toch, dat moet een hel zijnquote:
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Goedemorgen Dottquote:
Spiegelkamerquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele spiegelkamer is nog niet voldoende
Heer Sode.quote:
Dus je bent in 1989 ofzo geregistreerd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
zucht, waar ben je nu eigenlijk op uit? Eerlijke vraag btw?
echt serieus pik wat denk je? ik zit hier denk ik 20 jaar langer als jou op dit forum.... denk je niet dat ik die pikjes zoals jou niet al 100x gehad heb? flikker toch op klojo. lol
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee..Duits Broodje, lijkt op een krakelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Duits Broodje, lijkt op een krakeling
Je moet naar het profiel van degene gaan die je een abo wil geven, vanaf daar wijst het zich vanzelfquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
arme kind toch, dat moet een hel zijn
ff serieus ik wilde je hem geven maar het werkt niet met het linkje van geef abo
Ohja net zoals n pretzel in Amerika? Nooit gehad.. wel benieuwdquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Duits Broodje, lijkt op een krakeling
Yeah het waren me 3 maanden welquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott![]()
laatste dagje BBen dan meer rust voor jou ook op FOK!
Lekker warm en met roomboterquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]soms met klontjes zout erop
edit of altijd met zout erop?
soms zie ik ze met en dan weer zonder zoutklontjes
ja ik deed klikken, maargoed idd te laat. maargoed had gedaan als het lukte iigquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet naar het profiel van degene gaan die je een abo wil geven, vanaf daar wijst het zich vanzelf
Maar je bent te laat ik zie al een sterretje bij haar naam staan.
quote:
Ik haal ze elke keer als ik over de grens boodschappen doe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja net zoals n pretzel in Amerika? Nooit gehad.. wel benieuwd
Voor iemand die het geen ruk interesseert reageer je nogal gepikeerdquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:47 schreef kree het volgende:
jullie weten dat het me geen ruk interesseert hoe jullie over me denken?
Goed probeer vooral stemming te maken dan voor je eigen best wil, ik onthou he deze dingen......
quote:
thnx, heb mijn best gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaaaa
pfff
Maar je hebt je er goed doorheen geslagen![]()
![]()
![]()
soms ging het er wel erg pittig aan toe daar.
Niks van generkt, prima sfeertje.quote:
Ik ga t onthouden voor als ik daar benquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal ze elke keer als ik over de grens boodschappen doe.
Duurt helaas even voor in weer die kant op kan
Ik haal ze elke keer als ik over de grens boodschappen doe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja net zoals n pretzel in Amerika? Nooit gehad.. wel benieuwd
Op festivals lopen er ook wel eens verkopers mee, maar die xijn net te zachtquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow warm jij die wel eens op?
heel af en toe koop ik er een.
Ben niet zo van de boter dat smeer ik alleen op de buitenkant van een snee brood bij een tosti als die het apparaat ingaat
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor iemand die het geen ruk interesseert reageer je nogal gepikeerd
nou ik denk dat ik al 10 posts geleden had gezegd dat ik er klaar mee was, maar ik laat me niet kleineren door een sukkeltje die hier net binnenvalt.......quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor iemand die het geen ruk interesseert reageer je nogal gepikeerd
Dan was je er op de juiste momentenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks van generkt, prima sfeertje.
Neem maar voor me meequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga t onthouden voor als ik daar ben
Ik ben ar altijd,maar weet me sinds kort te gedragen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was je er op de juiste momenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |