Dat doet het niet op mobiel danquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, Lovely krijgt alleen een ander kleurtje bij jou dan
quote:
Of je hebt wit ingesteld als kleur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat doet het niet op mobiel dan
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Ik was gestopt met je Kree, dan moet je natuulijk niet doorgaan he, je bent aan het uitlokkenowh wacht "wij". ben jij eigenlijk dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga toch weg vent en ga zelf eens wat leuks vertellen, er was niks mis mee en dat iedereen er drama van maakt komt alleen maar omdat iedereen wat te zeiken moet hebben.
wees blij dat er nog eens wat mensen wat vertellen, ik ben er nl al beetje klaar mee, tis voor paar die ik wel leuk vind.
Maar ok omdat ik van het goede bent. je krijgt nog een kans, mss heb je nog wat boeiends ook ofzo of iets waar ff over gekletst kan worden....?
en anders bolk maar weer heDo what you love, love what you do!
Je hebt geen friendsquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je hebt wit ingesteld als kleur?
Maar ik weet niet hoe het werkt, ik heb geen vrienden
Gewoon negerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je hebt wit ingesteld als kleur?
Maar ik weet niet hoe het werkt, ik heb geen vrienden
mjah. hahaha morge zou haast nog zeggen blij je te zien, ben die zeikerds wel zat hier nl. mss heeft iemand nog iets positiefs?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon negeren
Genoeg gezellige mensenJa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht.. oei waar kom ik binnen
♡♡♡♡
Ignorequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja..
Dacht.. oei waar kom ik binnen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht "wij". ben jij eigenlijk dus
Ga toch weg vent en ga zelf eens wat leuks vertellen, er was niks mis mee en dat iedereen er drama van maakt komt alleen maar omdat iedereen wat te zeiken moet hebben.
wees blij dat er nog eens wat mensen wat vertellen, ik ben er nl al beetje klaar mee, tis voor paar die ik wel leuk vind.
Maar ok omdat ik van het goede bent. je krijgt nog een kans, mss heb je nog wat boeiends ook ofzo of iets waar ff over gekletst kan worden....?
en anders bolk maar weer he
Nou.. een croissantjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ignore![]()
Tis mooi weer
Weekend
Wat willen we nog meer
zucht, waar ben je nu eigenlijk op uit? Eerlijke vraag btw?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
De Grote Kree gaat weer eventjes bepalen waar we hier over praten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog wel een kaneelbroodje overquote:
Heel kort,maar ben helemaal in den here.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb heeeeerlijk geslapen![]()
![]()
Jullie ook?
Geef!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kaneelbroodje over
Ik zal je eens in den here helpenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel kort,maar ben helemaal in den here.
Zo nog verder slapen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat serieusquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is goedquote:
Ja die kon niet meer op de naam komenquote:
quote:
quote:
Je weet dat dit geen SC is, maar een spel he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:54 schreef kree het volgende:
echt moet toch andere SC zoeken ook want kan dit gewoon niet meer aan
* greysbones geeft kaneelbroodje aan HCquote:
Mijquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ignore![]()
Tis mooi weer
Weekend
Wat willen we nog meer
Lees Greys haar post.quote:
Zat bijna goedquote:
* greysbones slaat een rondje overquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft kaneelbroodje aan HC
ik antwoord op vragen, dan moet je bij de vragers zijn die het spel niet doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je weet dat dit geen SC is, maar een spel he.
Anders ga je lekker hier SC'en: aloa in SPL / Aftellen van 450.000 naar 0 #97
Het is niet aan jou om deze reeks, dat een spel is, om te vormen in een SC omdat jij daar behoefte aan hebt.
Als je graag wil SC'en zonder spelelement of gebolk, dan zoek je een .... komt ie he ..... *tromgeroffel* .... SC op.
Ga ik ook doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb 6 prima slaapuren gehad, straks nog even in het zonnetje verder doezelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Goes vooruitzichtquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb 6 prima slaapuren gehad, straks nog even in het zonnetje verder doezelen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones slaat een rondje over
Welke? Ik zie alleen jouw kerkliedjesquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen jouw kerkliedjes
Oe wat voor lekker hartig broodje heb je?quote:
Ik heb nog een frikandel broodje in de aanbiedingquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Oe wat voor lekker hartig broodje heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |