ik heb mijn eigen notes fucker, en die gaan om in TR, je zit aardig op het randje nl van uitlokken gewoon om het erom te doen......quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
In De Grote Kree-show kan De Grote Kree notes zetten, ook al is ie geen crew
O soms midden in de nacht, dan staat staat het overalquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
‘s morgens vroeg!![]()
Die is vast met het verkeerde been uit bed gestapt
Dat vind ik altijd zo lief,ook als ze dromen.quote:
wel hoor? luister niet naar de rest johquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ontbijt graag in relatieve stilte, ik heb het vermoeden dat dat bij jou niet lukt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen notes fucker, en die gaan om in TR, je zit aardig op het randje nl van uitlokken gewoon om het erom te doen......
Enne naja, vinden jullie leuk toch beetje drama? want maak je nu zelf. en daarna zeggen dat ik de drama maak. hahaha echt grappig zijn jullie.
ok heb je je punt gemaakt dan nu?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Nu weet je ook eens hoe het is als mensen doorblijven zeiken net zoals jij dat iedere keer doet.
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O soms midden in de nacht, dan staat staat het overal
Juist dan doen ze het want dan blijft het langer staan.
Overdag zijn er veel meer mods aanwezig dan snachts
We hebben het laatst ook een keer in BB gehad. Was bijna niet tegen aan te werken. Gelukkig kreeg ik hulp van collega's toen.
Die het trouwens goed gedaan heeft volgens de stats
[ afbeelding ]
Tis de oudstequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo lief,ook als ze dromen.
Die ontbijtjes van jou overtreffen elke keer weer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig,hij heeft even wat anders te doen.
[ afbeelding ]
niet uitdagen he? dit doe je weer zelf. het had ook gewoon ok kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je vergeet me uit te schelden voor 'fucker'
Toch eens aan @Soulraven vragen hoe vaak ze zo’n ontbijt krijgtquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ontbijtjes van jou overtreffen elke keer weer.![]()
![]()
Wakker porren, en sssst zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis de oudste
En dat hoor je goed
Man wat snurkt die hard
De andere 2 snurken niet , die hoor je inderdaad alleen als ze dromen
Nou het is natuurlijk niet elke dag zo'n gekkenboel. 1x per week, max.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch eens aan @:Soulraven vragen hoe vaak ze zo’n ontbijt krijgt![]()
![]()
Sorry Grote Kree.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
niet uitdagen he? dit doe je weer zelf. het had ook gewoon ok kunnen zijn.
maar inderdaad fucker, nu is het genoeg. ik ben altijd voor grappig btw. maar eigenlijk als ik eerlijk ben dan vond ik dit al minder leuk. maarja. ok.
Ik denk 1 x per jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet elke dag zo'n gekkenboel. 1x per week, max.![]()
Niet op haar verjaardag, dat is zo'n cliché. Nee, gewoon een random dag, dan is de verrassing des te groter.quote:
Ik ga zo naar de winkel en weet precies wat ze wil.En dat krijgt ze ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet elke dag zo'n gekkenboel. 1x per week, max.![]()
Valentijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet op haar verjaardag, dat is zo'n cliché. Nee, gewoon een random dag, dan is de verrassing des te groter.
Samen naar de HEMA, voor een koffie en appelgebak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de winkel en weet precies wat ze wil.En dat krijgt ze ook.
Ze slaapt nu,Iets eerder dan ik deze nacht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen naar de HEMA, voor een koffie en appelgebak.
1 maarquote:
Je maiden bolk.quote:
quote:
10? Dat zijn er veel!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 maar![]()
Ik heb er wel 10 op staan
Misschien zijn ze niet irritantquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
10? Dat zijn er veel!
Zijn er zoveel irritante mensen?
Daar staat er 1 op, maar volgens mij doet dat niet zoveel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heb je je vriendenlijst ook al in gebruik?
Ergerenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet irritant
Maar irriteren ze mij
En ik heb geen zin om energie te steken in mensen die mij irriteren
wie is "wij"? of praat je nu voor iedereen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sorry Grote Kree.
Wij vonden jouw Paas-bekering, Visserij-verhaal en Piano-gedram ook niet leuk, maar ja, dat maakte voor jou niet uit.
Die mensen krijgen een mooi vinkje en een ander kleurtjequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar staat er 1 op, maar volgens mij doet dat niet zoveel?
Een of andere koffie toch? carbuck of zoquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de winkel en weet precies wat ze wil.En dat krijgt ze ook.
* FreshFruit zet vinkjequote:
Bedoel je starbucksquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een of andere koffie toch? carbuck of zo
Ah ja dat is ook zo, irritant is subjectief.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet irritant
Maar irriteren ze mij
En ik heb geen zin om energie te steken in mensen die mij irriteren
Starbucks leave.Caramel latte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een of andere koffie toch? carbuck of zo
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
wie is "wij"? of praat je nu voor iedereen?
Ik was gestopt met je Kree, dan moet je natuulijk niet doorgaan he, je bent aan het uitlokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Lovely krijgt alleen een ander kleurtje bij jou danquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar staat er 1 op, maar volgens mij doet dat niet zoveel?
Zeker nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook zo, irritant is subjectief.
Maar ik sta er niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |