Is het gezel daar ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb genote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ALleen niet hierwas in een ander topic
Wat geeft hij te doen danquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig,hij heeft even wat anders te doen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Deze note ga ik met eer pakkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb genote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ALleen niet hierwas in een ander topic
niet doorzeiken ouwe, had al gezegd dat het klaar was, je moet het er niet om doen.... thanks hequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dot zei 'leuk dat je er weer bent'
Wat jij opvatte als verzoek om uit te leggen waarom je een ban kreeg
Daarna werd er gevraagd waar @:justink was.
En dit interpreteerde jij weer als een verzoek om het nogmaals uit te leggen.
De één heet 'banana royal' en de andere 'banana split'quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef drakin het volgende:
Wat is nou het verschil tussen banana royal en banana split.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat geeft hij te doen danEen begrafenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig,hij heeft even wat anders te doen.
[ afbeelding ]
Kree die zegt 'niet doorzeiken'quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
niet doorzeiken ouwe, had al gezegd dat het klaar was, je moet het er niet om doen.... thanks he
Was ook niet daarquote:
wie zeurt er nu door dan? zou je een note moeten geven eigenlijk...... maargoed daar ben ik weer te lief voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree die zegt 'niet doorzeiken'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En oja, het is De Grote Kree-show, dus De Grote Kree bepaalt wanneer het klaar is.
Misschien kan iemand hier hem bekerenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet daarBen ook nog elders mod. Was een spammer aan de gang
En in uitvoering van het desertquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De één heet 'banana royal' en de andere 'banana split'
‘s morgens vroeg!quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook niet daarBen ook nog elders mod. Was een spammer aan de gang
Sinds wanneer kan jij notes geven?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
wie zeurt er nu door dan? zou je een note moeten geven eigenlijk...... maargoed daar ben ik weer te lief voor.
Volgens mij kan jij ook geen notes gevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
wie zeurt er nu door dan? zou je een note moeten geven eigenlijk...... maargoed daar ben ik weer te lief voor.
ik wil wel voor je koken hoor? voorkeur?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nu wil ik ook naar een hotel
Of iemand die dit thuis voor me maakt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
Kom er aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nu wil ik ook naar een hotel
Of iemand die dit thuis voor me maakt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij ook geen notes geven
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil wel voor je koken hoor? voorkeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |