SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Slaapwelquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk wel dat dat het wordt ja. Twee paracetamol tegen de pijn in m'n schouder en nog even knorren![]()
![]()
mehI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
mm het water loopt mij uit de mond als ik in de TT kijk
EEn tt kan je niet zien als je de TS geblokt hebt maarr aangezien jij van de crew bent kan je niet geblokt wordenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker hoor, met rode bietjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dus aloa liegtquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
mm het water loopt mij uit de mond als ik in de TT kijk
[..]
EEn tt kan je niet zien als je de TS geblokt hebt maarr aangezien jij van de crew bent kan je niet geblokt wordenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat zeg ik niet, weet alleen als je iemand op b lokeren heb gezet je ook de TT niet ziet erger nog je ziet het hele topic dan nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Immerquote:I'm surrounded by morons!
BolklapI'm surrounded by morons!
SpekbolkI'm surrounded by morons!
euhm nee toch meer als vraag eigenlijk, want ik heb senseo enzo. maar meer uit gemak is dat voor mezelf alleen. Met bezoek is het lastiger als je meer moet hebben wel en duur ook gelijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Klinkt niet als of je dit echt als vraag hebt, maar meer als opmerking
Do what you love, love what you do!![]()
en vooral saai, maargoed negeer ze maar beetje enzo voor het doel spel enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Senseo is niet te zuipen. Wat Senseo met koffie heeft gedaan zou als een oorlogsmisdaad getelt moeten worden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb een dolce gustoquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:09 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee toch meer als vraag eigenlijk, want ik heb senseo enzo. maar meer uit gemak is dat voor mezelf alleen. Met bezoek is het lastiger als je meer moet hebben wel en duur ook gelijk![]()
![]()
nou ik vind het meevallen hoor? drink smeriger uit koffie automaten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Senseo is niet te zuipen. Wat Senseo met koffie heeft gedaan zou als een oorlogsmisdaad getelt moeten worden.Do what you love, love what you do!![]()
ja dat heb ik ook volgens mij, LOL ff kijken dat ding met die redelijk grote cupjes dus toch?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Koffie-automaten zijn een noodzakelijk kwaad. Senseo's zijn een bewuste keuze om in huis te halen. Ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vind het meevallen hoor? drink smeriger uit koffie automaten?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ze maken het je niet makkelijkquote:
euhm maar het is wel handig als je zeg maar 15 min hebt om er ff zo'n ding in te pleuren voor ff slokje koffie nog?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Koffie-automaten zijn een noodzakelijk kwaad. Senseo's zijn een bewuste keuze om in huis te halen. Ik vind het niet kunnen.
Ik vind ze niet zo heel slecht eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
De mooiste dingen in het leven komen niet makkelijkquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik vind het héérlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Senseo is niet te zuipen. Wat Senseo met koffie heeft gedaan zou als een oorlogsmisdaad getelt moeten worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idealiter hoef ik niet te bolken, dan win ik makkelijkermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
eensquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Senseo is niet te zuipen. Wat Senseo met koffie heeft gedaan zou als een oorlogsmisdaad getelt moeten worden.![]()
Dotteke is net fors in mijn achting gedaaldmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik gooi er nog een scheut suiker in ook hoor soms., dus ok. hahaha maakt alles wat beterquote:Do what you love, love what you do!![]()
Je moet iedereen de moeder bolken en heel veel postenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:14 schreef Speklap3000 het volgende:
Idealiter hoef ik niet te bolken, dan win ik makkelijker![]()
![]()
haha het zou zo makkelijk zijn om hier te winnen, zou het script nog zelf kunnen programmeren denk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je moet iedereen de moeder bolken en heel veel posten
maarja tis dat het mij niet boeit enzo hahaha....Do what you love, love what you do!![]()
is mijn verjaarmaand, nog niet de verjaardagquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:03 schreef Harrie het volgende:
@:loveislikeakiss van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
daar moet op gedronken wordenhi
ha
ho maar
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lekker slapenquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
nu ik had cursus vandaag, stukje praktijk ook erin. LOL echt kan daar zo niet tegen want eigenlijk dingen die ik regelmatig doe, maar moet het precies volgens protocol enzo en soort van foutloos.
Als er dan 5 man op je vingers staat te kijken krijg ik er bevende handjes van. Nu al..en dit was alleen nog oefenen, straks met examinator erbij. Vergelijk het maar met een rijexamen ofzo
Anyway daarna naar de kapper geweest snel door ff eten en daarna nog met bandje geoefend. Heb het wel aardig druk de laatste paar weken moet ik zeggen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
DIe vind ik dus helemaal niet lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Denk niet dat hij zo gek is om dat te doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:13 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speklap3000 gaat nachten bolken voor de winstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De mooiste dingen in het leven komen niet makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee, dat vind ik dan weer niets aanquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik gooi er nog een scheut suiker in ook hoor soms., dus ok. hahaha maakt alles wat beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OhI'm surrounded by morons!
Jaaquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook volgens mij, LOL ff kijken dat ding met die redelijk grote cupjes dus toch?![]()
![]()
Jawel lekker caramel machiattoquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe vind ik dus helemaal niet lekker![]()
![]()
ging jij niet uitslapen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook volgens mij, LOL ff kijken dat ding met die redelijk grote cupjes dus toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je moet iedereen de moeder bolken en heel veel posten![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Ben je jarig?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ging jij niet uitslapen?![]()
![]()
Daar mag toch zeker ook wel gewoon op gedronken wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is mijn verjaarmaand, nog niet de verjaardagHi
Ha
Homaar
![]()
![]()
nah, maandag weer ziekenhuis voor een echoquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar mag toch zeker ook wel gewoon op gedronken wordenHi
Ha
Homaar
dus ik mag niet zoveel op het momentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vervelend altijd zo'n echo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah, maandag weer ziekenhuis voor een echo
dus ik mag niet zoveel op het moment![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
dankquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef Paul het volgende:
@:speklap3000 ik ben zo trots op jou leerling/bewaker
[ afbeelding ]
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef Paul het volgende:
@:speklap3000 ik ben zo trots op jou leerling/bewaker
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik moest een half uur stil liggen. Lijkt niet moeilijk, maar viel tegenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is in ieder geval uitwendig dit keer![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah, maandag weer ziekenhuis voor een echo
dus ik mag niet zoveel op het moment![]()
![]()
![]()
![]()
bolkieI'm surrounded by morons!
was ff het plan waar het niet dat ik alweer gebeld werd enzo. LOLquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ging jij niet uitslapen?
naja kon ff met computer enzo en vmware balblabla.
Maargoed het gaat naar middag dutje nu.Do what you love, love what you do!![]()
Meer bolkI'm surrounded by morons!
hahaha ik hoop dan maar he want het is wel officieel examen wat ik moet doen, dat ik er zeg maar doorheen kom enzo. LOL
En de praktijk. hahahaha ik gok mss herkansing mss wel. maarja wie weet.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
A lekker bakkie koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt nog even de tijd om naar de supermarkt te rennen en een flinke speklap te halen en die genadeloos hard te bakken voor het lunch genoet begintquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om bovenstaande user te bakken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In de airfryer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om bovenstaande user te bakken![]()
Nee ik wil specifiek die speklap hiero bakkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd om naar de supermarkt te rennen en een flinke speklap te halen en die genadeloos hard te bakken voor het lunch genoet begintUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow, dan moet je even een iemand inhuren om hem ongezien te gaan oppakken en bij je langs te brengen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik wil specifiek die speklap hiero bakkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik wil specifiek die speklap hiero bakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook zin om sommige users hier op de brandstapel te gooien, maar voor andere redenen dan ze op te eten![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
speklapjesquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik wil specifiek die speklap hiero bakken![]()
![]()
ow dat heb ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook zin om sommige users hier op de brandstapel te gooien, maar voor andere redenen dan ze op te eten![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik wil specifiek die speklap hiero bakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Iets specifieker magquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Wauw dat is ook niet vriendelijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook zin om sommige users hier op de brandstapel te gooien, maar voor andere redenen dan ze op te eten
Zoiets?quote:Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat weten we niet he, hij typt en wij lezenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: