Je hebt nog even de tijd om naar de supermarkt te rennen en een flinke speklap te halen en die genadeloos hard te bakken voor het lunch genoet begintquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om bovenstaande user te bakken
In de airfryer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om bovenstaande user te bakken
Nee ik wil specifiek die speklap hiero bakkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd om naar de supermarkt te rennen en een flinke speklap te halen en die genadeloos hard te bakken voor het lunch genoet begint
Ow, dan moet je even een iemand inhuren om hem ongezien te gaan oppakken en bij je langs te brengen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik wil specifiek die speklap hiero bakken
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speklapjesquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ow dat heb ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook zin om sommige users hier op de brandstapel te gooien, maar voor andere redenen dan ze op te eten![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets specifieker magquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook zin om sommige users hier op de brandstapel te gooien, maar voor andere redenen dan ze op te eten![]()
Wauw dat is ook niet vriendelijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Zoiets?quote:Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
Dat weten we niet he, hij typt en wij lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |