SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Go go go!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
iedereen NUL punten in feb!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@loveislikeakiss van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
daar moet op gedronken wordenhi
ha
ho maar
![]()
![]()
Gefeliciteerd lilak!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nou gefeliciteerd allemaal, kunnen we nu gewoon weer slap ouwehoeren over van alles dan weer ff?D
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Go your gang!quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:04 schreef kree het volgende:
nou gefeliciteerd allemaal, kunnen we nu gewoon weer slap ouwehoeren over van alles dan weer ff?D
gehehe ik was al begonnen...quote:
Mijn kapper klaagde weer dat ik eigenlijk eerder weer moet komen
Hoe is dat bij jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga naar kapper Ton.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik was al begonnen...
Hoe is dat bij jullie?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dolk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
maar hoe vaak naar de kapper?quote:
Hoor wel eens mensen elke maand enzo, maarja ik laat het gewoon onwijs groeien enzo en dan weer redelijk kort knippen.
En dan denk ik ach kan nog wel ff en dan weer nou ff geen tijd voor etc etc. Zo is er bijna een jaar voorbij dan
Do what you love, love what you do!![]()
Kapper Ton toch wel minstens één keer per week.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
maar hoe vaak naar de kapper?
Hoor wel eens mensen elke maand enzo, maarja ik laat het gewoon onwijs groeien enzo en dan weer redelijk kort knippen.
En dan denk ik ach kan nog wel ff en dan weer nou ff geen tijd voor etc etc. Zo is er bijna een jaar voorbij dan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
Hij wil blijkbaar meer aan je verdienen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:05 schreef kree het volgende:
Oh ja, bed hier.
Toedels.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kutkappersquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar meer aan je verdienen?
Oh ja, bed hier.
Toedels.![]()
Blij dat ik er vanaf ben
Want je bent nu kaal?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutkappers![]()
Blij dat ik er vanaf ben![]()
Of haalt zelf de tond.. - oh wacht.
ik vat de garp.
Moeiii hier , word ziekjes![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: