SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
het is wel grappig he door een stom per ongeluk berichtje dat ik toch weer aan de praat raak met iemand die ik jaren en jaren toch weer in contact kom en ff bel en praat.
Hmmms tja het was nooit meer tussen ons als elkaar beetje leuk vinden, en nu nog he. terwijl het niks verder ging als praten heeft ze nu een jaloerse vriend waardoor ze huilend aan de telefoon zit met mij enzo. Hoe kut is dat he???
Ik zeg al weg ermee zsm niet om mij maar om dr zelf dus he... Maarja toch verliefde nog enzo blabla zal wel vrouwen ding zijn?
Ik had nl allang al gezegd, klaar met je. maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
maak jij weer mee haha maar ergens ook niet leuk, hmmmm, jammer dat je zo snel opende :-Pquote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:37 schreef kree het volgende:
het is wel grappig he door een stom per ongeluk berichtje dat ik toch weer aan de praat raak met iemand die ik jaren en jaren toch weer in contact kom en ff bel en praat.
Hmmms tja het was nooit meer tussen ons als elkaar beetje leuk vinden, en nu nog he. terwijl het niks verder ging als praten heeft ze nu een jaloerse vriend waardoor ze huilend aan de telefoon zit met mij enzo. Hoe kut is dat he???
Ik zeg al weg ermee zsm niet om mij maar om dr zelf dus he... Maarja toch verliefde nog enzo blabla zal wel vrouwen ding zijn?
Ik had nl allang al gezegd, klaar met je. maarja he.![]()
tja ach, toch zit ik beetje met die meid nu hoor....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:40 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
maak jij weer mee haha maar ergens ook niet leuk, hmmmm, jammer dat je zo snel opende :-P
Want ik weet nl dat ze bv goed kan zingen alt partij enzo. maarja lol ik zit met een bandje ook die dus ook alweer beetje met zich zelf zijn en met muziek en nrs.
Geen haast is daarmee. maarja mss geef ik het nu dan te snel een kans>. Ik weet nl ze kan dat muzikaal, maarja heb niet echt nog ff hele band erover gevraagd.....
Ik gok maar, want ik kwam er ook bij beetje uit problemen situatie enzo en over het algemeen dus zijn ze er beetje om te helpen...
dat ze dat ook bij haar willen doen, want voel aan voor zover ik dr ken, dat ze toch ff lastig zit. Naja noem het kennen of mss verliefd geweest, weet het zeker zeg maar voor mij.
maaaaaaar nu moet ik 9 ander overtuigen eigenlijk nog wel om het ff een kans te geven..... mjaaaaahDo what you love, love what you do!![]()
ja Kiss..... het klinkt simpel enzo, maar hoe krijg ik dit voor elkaar
was toch beetje aangedaan wel door hele verhaal weer van haar nl. tja
maar ok met alleen van denk was aardig en hebben wat gehad, dat is het niet zo en in bandje komen, wmb wel trouwens. maar heb natuurlijk te maken met het geheel.Do what you love, love what you do!![]()
ja best grappig? maar ik weet niet wat ik er helemaal mee aan moet?quote:
Wat denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
ff beetje meer in woorden graagquote:. kan er nooit zoveel mee die smileys, zeg maar hoor?
ik kan ook tegen kritiek?Do what you love, love what you do!![]()
nee nee, zo kom je er echt niet mee weg he bij mij met weer een smiley. Zeg ff gewoon wat je denkt. LOLquote:
Dam'n nog vroeg wakker, maarja is normaal ff na storingsdiensten.
Zeg is eerlijk?Do what you love, love what you do!![]()
tja hoor? niks te vertellen zelf nee???? beetje saaiert jij?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja wtfquote:je komt hier niet bij mij mee weg he met die smileys alleen
. ehehehe.
Do what you love, love what you do!![]()
ja goed lijkt alsof ik in een soort gebaren taal wil zeggen tegen je wat ik denk. LOL. je kunt ook wel type hoor
niet zuigen, je kunt gewoon praten of vragen he.?quote:
Naja anyway doe zo maar ff want wil ff @Dotteke nog ff wat vragen hierover maar even via DM denk.,
Niet over jou btw, maar ff meer bandje dingetje.... enzoDo what you love, love what you do!![]()
Wat wil je vragen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen, je kunt gewoon praten of vragen he.?
Naja anyway doe zo maar ff want wil ff @:dotteke nog ff wat vragen hierover maar even via DM denk.,
Niet over jou btw, maar ff meer bandje dingetje.... enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou zeg maar en kan het wel zo doen denk ik openbaar.quote:
is het ok voor mij om toch beetje te pushen omdat ik denk in eerste instantie hoor, dat ik denk ze kan dat aan en met zingen enzo ook wel.
Maar ok ik kwam er al beetje bij 2 jaar terug ook met verleden, en eigenlijk is het lastig om steeds mensen ervoor toch bij te vragen, niet omdat het niet kan opzich maar ook techniek limiet enzo wat we hebben. ....
dus ok ben al verder hoor en heb het ff voorgelegd aan band leider zoals ie dan is,,,, mjah ik denk nu meer ff in haar idee als band nodig is dus, dat is mijn twijfel.Do what you love, love what you do!![]()
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou zeg maar en kan het wel zo doen denk ik openbaar.
is het ok voor mij om toch beetje te pushen omdat ik denk in eerste instantie hoor, dat ik denk ze kan dat aan en met zingen enzo ook wel.
Maar ok ik kwam er al beetje bij 2 jaar terug ook met verleden, en eigenlijk is het lastig om steeds mensen ervoor toch bij te vragen, niet omdat het niet kan opzich maar ook techniek limiet enzo wat we hebben. ....
dus ok ben al verder hoor en heb het ff voorgelegd aan band leider zoals ie dan is,,,, mjah ik denk nu meer ff in haar idee als band nodig is dus, dat is mijn twijfel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss maak ik het mezelf moeilijk, maarja ondanks dat het uit ging vind ik dr nog wel ;leuk.....Do what you love, love what you do!![]()
nou over die meid die ineens na 5+ jaar contact zocht en heb ff gebeld. ik kon haar ook daarvoor en hadden we beetje date enzo flick.quote:
en nu heel verhaal huilend echt omdat dingen tegen zitten in dr leven en wil graag weer zingen balblabla. \
dat dus, ik kwam ook bij dat bandje in diepste van ellende enzo, dus herkenbaar. maaaaaaaar. werkt t met bandje nu....
Dat zeg maar vraag of idee ff over hoor wat denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
her is t stomme vind haar altijd echt wel leuk al,.... niks mee gedaan alleen en gedoe (toen). dus geef nog beetje erom wel. Maarre nu zit ze in een rare relatie en maakt die gozer allerlei problemen. dat hoor ik dus en iemand die toch huilt aan de telefoon.
\
Denk ik afkappen dat.... maarja er zit wat van liefde ofzo nog.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou over die meid die ineens na 5+ jaar contact zocht en heb ff gebeld. ik kon haar ook daarvoor en hadden we beetje date enzo flick.
en nu heel verhaal huilend echt omdat dingen tegen zitten in dr leven en wil graag weer zingen balblabla. \
dat dus, ik kwam ook bij dat bandje in diepste van ellende enzo, dus herkenbaar. maaaaaaaar. werkt t met bandje nu....
Dat zeg maar vraag of idee ff over hoor wat denk jij?JIij loopt altid wel vrouwen tegen het lijf waar iets mee is of ergens in zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:14 schreef kree het volgende:
her is t stomme vind haar altijd echt wel leuk al,.... niks mee gedaan alleen en gedoe (toen). dus geef nog beetje erom wel. Maarre nu zit ze in een rare relatie en maakt die gozer allerlei problemen. dat hoor ik dus en iemand die toch huilt aan de telefoon.
\
Denk ik afkappen dat.... maarja er zit wat van liefde ofzo nog.
Ik zou als ik jou was er ver van lopen vooral als je toch bepaalde gevoelens hebt'
De band? Ik zou het niet doen. De band is jou stukje leven en geniet je van. Haal je daar iemand bij in waar je gevoelens voor hebt maar die nog in een relatie zit kan je het deksel wel eens op de neus krijgen. En dan is er gedoe in het bandje waar je nu in zit. Ik persoonlijk zou dat nooit doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vond de vorige kut ofzoquote:.
LOL heb ik wat gesloopt met puntje er tussen dan?Do what you love, love what you do!![]()
haha ja zo lijkt het he?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
JIij loopt altid wel vrouwen tegen het lijf waar iets mee is of ergens in zitten
Ik zou als ik jou was er ver van lopen vooral als je toch bepaalde gevoelens hebt'
De band? Ik zou het niet doen. De band is jou stukje leven en geniet je van. Haal je daar iemand bij in waar je gevoelens voor hebt maar die nog in een relatie zit kan je het deksel wel eens op de neus krijgen. En dan is er gedoe in het bandje waar je nu in zit. Ik persoonlijk zou dat nooit doen.
hmmmmms ik neem het wel in afweging maar denk dit is toch weer anders ofzo,,,,,
Ga ik maar uit van al het goeie idee ook hoor. maarja vandaar mijn twijfels, het is wel wat je zegt.
eigenlijk ga ik compleet tegen je advies in ofzo ook wel, maar dat is gevoel meer als realistisch denken, kan goed of niet goed gaan
Je hebt de ] weggehaald aan het eindequote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
vond de vorige kut ofzo.
LOL heb ik wat gesloopt met puntje er tussen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha oeps, naja simpel dingetje om ff weer aan te passen denkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de ] weggehaald aan het einde
Ik wist dat ik dit antwoord ging krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja zo lijkt het he?
hmmmmms ik neem het wel in afweging maar denk dit is toch weer anders ofzo,,,,,
Ga ik maar uit van al het goeie idee ook hoor. maarja vandaar mijn twijfels, het is wel wat je zegt.![]()
H?
Lief hoor dat je er voor iemand wil zijn. Maar ze zit in een relatie en jij hebt of krijgt gevoelens voor haar
Volgens mij gaat dat bij jou ook best snel.
Waarom gelijk in je priveleven halen? Dat bandje is wel een soort van jou ding.
Maar goed je moet het allemaal zelf weten. Jou kennende weet ik dat het dat je het toch gaat doen.
Want..................... etc etc etc
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, maar niet als je op je mobiel zitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oeps, naja simpel dingetje om ff weer aan te passen denk( althans bij mij is het veel gepier op dat op mobiel te doen)
Ik zag het vanmorgen ook en dacht zet het er wel tussen als ik mijn laptop aan heb.
Maar nu is SwJ er dus die zal het wel doen of al gedaan hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1931 / +298 / +11 / 3746 / 4144
2. SwJ / 915 / +0 / +2 / 44 / 54
3. KillemWieft / 764 / +97 / +58 / 286 / 449
4. Speklap3000 / 422 / +10 / +0 / 1253 / 1415
5. aloa / 249 / +13 / +0 / 1257 / 1413
6. Mercedes. / 224 / +38 / +29 / 193 / 264
7. HappyCharly / 205 / +21 / +19 / 1126 / 1291
8. Mickytjuh / 171 / +6 / +0 / 360 / 438
9. mario390 / 154 / +0 / +12 / 68 / 152
10. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
11. gebrokenglas / 104 / +42 / +8 / 211 / 260
12. hemarookworst / 103 / +4 / +1 / 197 / 266
13. Monsterkoekie / 97 / +3 / +0 / 379 / 447
14. KoningWouter / 88 / +4 / +4 / 354 / 421
15. Kissingbird / 78 / +0 / +44 / 386 / 423
16. devzero / 64 / +2 / +7 / 187 / 237
17. Mazikeen / 62 / +0 / +0 / 360 / 427
18. Paul / 59 / +5 / +0 / 238 / 285
19. ieniminimuis / 53 / +8 / +0 / 297 / 373
20. Harrie / 42 / +0 / +0 / 142 / 174SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh Marioquote:
Jij hebt toch niet een nieuwe TT gemaakt
ja nou je schat het denk aardig goed in, hoewel ik zou dat scheiden hoor met in bandje, maar ok het is niet zo dat het erom gaat dat ik haar erbij wil hebben alleen daarom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist dat ik dit antwoord ging krijgen![]()
H?
Lief hoor dat je er voor iemand wil zijn. Maar ze zit in een relatie en jij hebt of krijgt gevoelens voor haar
Volgens mij gaat dat bij jou ook best snel.
Waarom gelijk in je priveleven halen? Dat bandje is wel een soort van jou ding.
Maar goed je moet het allemaal zelf weten. Jou kennende weet ik dat het dat je het toch gaat doen.
Want..................... etc etc etc
Maar afweging twee is, toch lastige periode en mist zij dat dus en bandjes enzo. Ik realiseer me een soort van dat ik me hiermee in een lastige positie werk wel jaj. hahahaha
echt. maarja. andere kant denk ik meer van ze wil weg bij die gozer joh ook. maar kan keuze niet maken. ik snap dr he want ken haar 10 jaar ofzo al met alles, dus is neit ff van chattenDo what you love, love what you do!![]()
echt af en toe kom je op die keuze dingen..... het simpele zou zijn laat gaan wel,,,, maarja daarvoor vind ik dr toch te aardig enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Die ekeuze blijft bij haar liggen of ze bij die gozer weg wil, zolang ze nog niet weg is is ze nog bij hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou je schat het denk aardig goed in, hoewel ik zou dat scheiden hoor met in bandje, maar ok het is niet zo dat het erom gaat dat ik haar erbij wil hebben alleen daarom.
Maar afweging twee is, toch lastige periode en mist zij dat dus en bandjes enzo. Ik realiseer me een soort van dat ik me hiermee in een lastige positie werk wel jaj. hahahaha
echt. maarja. andere kant denk ik meer van ze wil weg bij die gozer joh ook. maar kan keuze niet maken. ik snap dr he want ken haar 10 jaar ofzo al met alles, dus is neit ff van chatten
Maar goed je kent mijn mening, hier moet u het mee doen (zou Meester Visser zeggen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ga je met haar uit eten of zo, of naar de film.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:33 schreef kree het volgende:
echt af en toe kom je op die keuze dingen..... het simpele zou zijn laat gaan wel,,,, maarja daarvoor vind ik dr toch te aardig enzo.
Alhoewel het is een bezette vrouw die moet je eigenlijk niet meer uit vragen.
Laat haar eerst haar problemen met die man oplossen ( als die er al zijn)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet het en heb uurtje gebeld he enzo met haar, want bemoei me er normaal niet mee,. maar toen kreeg ik hele verhaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ekeuze blijft bij haar liggen of ze bij die gozer weg wil, zolang ze nog niet weg is is ze nog bij hem.
Maar goed je kent mijn mening, hier moet u het mee doen (zou Meester Visser zeggen)
Nou als ik haar wss veeleer langer ken als die gozer, ze is niet gelukkig met hem, maar toch nog verliefd of mss wel ook beetje mijn leeftijd en "iets is beter als niets". noem het maar ff.
Makes sense toch? althans voor mij wel soort van omdat ik in zelfde schuitje zit. maar hoe mee verder is nog ff dikke ??????Do what you love, love what you do!![]()
Succes dan maarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet het en heb uurtje gebeld he enzo met haar, want bemoei me er normaal niet mee,. maar toen kreeg ik hele verhaal.
Nou als ik haar wss veeleer langer ken als die gozer, ze is niet gelukkig met hem, maar toch nog verliefd of mss wel ook beetje mijn leeftijd en "iets is beter als niets". noem het maar ff.
Makes sense toch? althans voor mij wel soort van omdat ik in zelfde schuitje zit. maar hoe mee verder is nog ff dikke ??????
dit zou dus probleem zijn als ik het verhaal hoorde wat me ze nu heel persoonlijk vertelde......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je met haar uit eten of zo, of naar de film.
Alhoewel het is een bezette vrouw die moet je eigenlijk niet meer uit vragen.
Laat haar eerst haar problemen met die man oplossen ( als die er al zijn)
Mag niet van dr vriend......![]()
Ik kan niet eens onder woorden brengen hoe fucked-up ik zoiets dan vind enzo he, want gaat verder niet eens ergens om en was ook nooit. Maar ik begrijp dat ze daar daar drama over heeft gehad ook, jaren voor zelfs wij ff ding hadden, en nog gezeik erover, naja ik ben daar niet ok mee heDo what you love, love what you do!![]()
Dan moet ze hulp gaan zoeken en het niet bij jou neerleggen. Dat advies zou ik haar geven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als in wat praat je met kree. dat is fucked up he???? naja hoop dat ze bij die gozer weg komt. maarja tis weer toch weer houden van balblabla enzo. ik zo0u t wel weten.Do what you love, love what you do!![]()
dat heeft ze ook hoor, begrijp ik sprak haar nu na 4 jaar ongeveer ff radio stilte en er was voor mij anders en voor haar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet ze hulp gaan zoeken en het niet bij jou neerleggen. Dat advies zou ik haar geven.
Maar ze zit wel beetje met dr zelf wel iddDo what you love, love what you do!![]()
Oke dan hoop ik dat die hulp haar goed helpt en haar zover krijgt dat ze bij de man weggaat als het allemaal zo erg is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh SwJ neem een lekkerquote:
nou om het samen te vatten, want ok mag dr nog steeds natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Oke dan hoop ik dat die hulp haar goed helpt en haar zover krijgt dat ze bij de man weggaat als het allemaal zo erg is.
en wil best ff helpen, want soms hebben mensen dat soort van nodig of steuntje.
Dus om het helemaal niet te laten ontsporen, zeg ik , ga wel ff vragen of het kan mss bij bandje en zingen enzo, )wil ze graag).
Of dat kan hangt dus weer neit van mij af, maar heb er stem in.
En zei bellen we ff volgende week wel als je zin hebt.
En echt ik zweer het omdat ik dit dus toch uit liefde en het haar gunnen, want voor mij gedoe alleen maar.
\Maarja ik was(ben) mss nog beetje verliefd ofzo en denk ook dat het zou werken nu wel; ipv aantal jaar terug, t was gewoon ik zat niet lekker in me vel en zij ook niet.... tjaaaaa
|
We zijn beetje zelfde leeftijd btw. scheelt half jaar.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet sowieso kan dr wel keertje uitnodigen en doen we ff adele enzo ik op piano en haar aan en komt het helemaal goed wss. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Maar nu zit zij niet goed in haar vel. Jij bent altijd wel heel snel verliefd he?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou om het samen te vatten, want ok mag dr nog steeds natuurlijk
en wil best ff helpen, want soms hebben mensen dat soort van nodig of steuntje.
Dus om het helemaal niet te laten ontsporen, zeg ik , ga wel ff vragen of het kan mss bij bandje en zingen enzo, )wil ze graag).
Of dat kan hangt dus weer neit van mij af, maar heb er stem in.
En zei bellen we ff volgende week wel als je zin hebt.
En echt ik zweer het omdat ik dit dus toch uit liefde en het haar gunnen, want voor mij gedoe alleen maar.
\Maarja ik was(ben) mss nog beetje verliefd ofzo en denk ook dat het zou werken nu wel; ipv aantal jaar terug, t was gewoon ik zat niet lekker in me vel en zij ook niet.... tjaaaaa
|
We zijn beetje zelfde leeftijd btw. scheelt half jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis niet gelijk verliefd he...... want herinner ff waardoor dit kwam toch? niet van mij uit hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu zit zij niet goed in haar vel. Jij bent altijd wel heel snel verliefd he?
Maar om verder te gaan, het woord is niet verliefd, maar wist ik toen al en nu nog dat ze met dingen zit en daar hebben we over gepraat. En nu die vriend, dat is niet helemaal waar ik wat van weet, maar begrijp dus, uit het belletje van gister dat dat niet helemaal lekker zit,Do what you love, love what you do!![]()
Dacht ik al. Een bakkie doet een mens altijd goedquote:![]()
Ga je nog leuke dingen doen het weekend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kent mijn mening, doe er meer wat je wil.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:54 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet gelijk verliefd he...... want herinner ff waardoor dit kwam toch? niet van mij uit hoor.
Maar om verder te gaan, het woord is niet verliefd, maar wist ik toen al en nu nog dat ze met dingen zit en daar hebben we over gepraat. En nu die vriend, dat is niet helemaal waar ik wat van weet, maar begrijp dus, uit het belletje van gister dat dat niet helemaal lekker zit,
Lees over een paar dagen vanzelf wel wat er gebeurd is of gaat gebeuren
als ik heel zeg wat ik denk he, en doe dat voorzichtiger naar haar.
Ik had keihard alles afgekapt en gedumpt . maarja
haar keus die nog steeds.
maarja als je nou als iemand huilend naar kree zit he aan de telefoon en mag hoor, is niet erg. dan denk ik er zit wat mis daarmee. iig met alles ook met ouders van dr. maarja wie ben ik om te zeggen wat te doen he? Ik concludeer alleen denk niet goed.Do what you love, love what you do!![]()
weetik daarom vraag ik jou he/..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent mijn mening, doe er meer wat je wil.
Lees over een paar dagen vanzelf wel wat er gebeurd is of gaat gebeurenben niet bang. voor meningen, maar altijd handig om ff anderen te kijken van andere invalshoek. en weet jij kunt dat..... wat eruit komt,,,,, ik weet het ook niet... we gaan zien.
Het is altijd aan jezelf natuurlijk wat je er mee doet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:58 schreef kree het volgende:
[..]
weet dik daarom vraag ik oo he/ben niet bang. voor meningen, maar altijd handig om ff anderen te kijken van andere invalshoek. en weet jij kunt dat..... wat eruit komt,,,,, ik weet het ook niet... we gaan zien.
De tijd zal het leren Kree, maar doe wel voorzichtig zo vrouw komt als ik het goed begrijp uit een rot situatie. En dan is het vallen in de armen van een andere man wel heel fijn.
Maar mijn eraring leert dat je eerst je ouwe shit moet verwerken voor je in een nieuwe realtie staptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis wel beetje jullie mods enzo. haha het is net als proces automatisering enzo bij ons op werk.quote:
Echt ik rijden tussen locatie allerlei meters etc en metingen uitvoeren, ...... want komt ie...
Bel je ze, ja druk geen tijd (trouwens als ik wel eens binnen ze loop in kantoor, pootjes op tafels)
Anyway ik ben er dag mee bezig alle "loops| van meting een profibius input uitgesloten wel.
OK toen gingen ze ff kijken, jaaaaaaaa ik zei het al in de kmkorgen is het niet PA. uiteindelijk hun regels code aanpassen alles terplekke was ok. LOLDo what you love, love what you do!![]()
nou idd dat is wel de situatie, het scheelt he dat ik haar allang kon voor dit drama, maar net zoals ik heeft ze ook ff lastige tijd meegemaakt. dus idd beetje voorzichtig wel hoor denkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd aan jezelf natuurlijk wat je er mee doet.
De tijd zal het leren Kree, maar doe wel voorzichtig zo vrouw komt als ik het goed begrijp uit een rot situatie. En dan is het vallen in de armen van een andere man wel heel fijn.
Maar mijn eraring leert dat je eerst je ouwe shit moet verwerken voor je in een nieuwe realtie staptDo what you love, love what you do!![]()
Wat wil je nu zeggen Kree?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel beetje jullie mods enzo. haha het is net als proces automatisering enzo bij ons op werk.
Echt ik rijden tussen locatie allerlei meters etc en metingen uitvoeren, ...... want komt ie...
Bel je ze, ja druk geen tijd (trouwens als ik wel eens binnen ze loop in kantoor, pootjes op tafels)
Anyway ik ben er dag mee bezig alle "loops| van meting een profibius input uitgesloten wel.
OK toen gingen ze ff kijken, jaaaaaaaa ik zei het al in de kmkorgen is het niet PA. uiteindelijk hun regels code aanpassen alles terplekke was ok. LOLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou idd dat is wel de situatie, het scheelt he dat ik haar allang kon voor dit drama, maar net zoals ik heeft ze ook ff lastige tijd meegemaakt. dus idd beetje voorzichtig wel hoor denk
Nu ben ik daar dus niet zo onwijs tactisch in. hahaha maarja hahaha denk ze kan mij wel begrijpen, we hebben date gedaan he... dus tjaaaa verder niks want toen kapte ik het af.quote:
Maargoed mss zit ik beetje op level wel met wat ze doormaakt ofzo soort van. hoop dat het helpt he.Do what you love, love what you do!![]()
Heb jij al wel geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niks eigenlijk,./////quote:
Moest het verhaal ff kwijt en wat jullie denken ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Is die koffie verkeerd, of drink je 'm espresso?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik denk helemaal nietsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
niks eigenlijk,./////
Moest het verhaal ff kwijt en wat jullie denken ofzo?
Het is alsof het nog steeds gisteravond 8 uur isquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou dat maakt niet uit? maar er zijn echt niet veel mensen waarmee ik dit dus kan bespreken ofzo?quote:
Tja uiteindelijk ga ik op mezelf wel af, maarja denk ook wel eens moet ik het anders aanpakken ofzo of weet ik veel wat niet voor mezelf., maar denk wart doen anderen er dan mee..... tjaaaaaDo what you love, love what you do!![]()
Wat is een beetje dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doelde eigenlijk op jou verhaal tegen SwJ niet dat waar wij het al over hebben gehad net.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat maakt niet uit? maar er zijn echt niet veel mensen waarmee ik dit dus kan bespreken ofzo?
Tja uiteindelijk ga ik op mezelf wel af, maarja denk ook wel eens moet ik het anders aanpakken ofzo of weet ik veel wat niet voor mezelf., maar denk wart doen anderen er dan mee..... tjaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Speklapquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is alsof het nog steeds gisteravond 8 uur iszou wel lekker zijn kan ik zo al weer naar bed
hoe het maar op aantal uurtjes ff, boeit ook niet hoor haal dat wel meer door, heb heel weekend vrij weer en dan weer normale diensten met werk. dus komt wel goed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Speklapzou wel lekker zijn kan ik zo al weer naar bed
En mogguh
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
hoe het maar op aantal uurtjes ff, boeit ook niet hoor haal dat wel meer door, heb heel weekend vrij weer en dan weer normale diensten met werk. dus komt wel goed.
...................quote:
..................
...................................Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ok, maar is wel meer met mods enzo. ik ga me daar me niet mee bemoeien... hahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat maakt niet uit? maar er zijn echt niet veel mensen waarmee ik dit dus kan bespreken ofzo?
Tja uiteindelijk ga ik op mezelf wel af, maarja denk ook wel eens moet ik het anders aanpakken ofzo of weet ik veel wat niet voor mezelf., maar denk wart doen anderen er dan mee..... tjaaaaa
echt kan me soms over van alles druk maken, maargoed uiteindelijk beslissen ze maar hoor. mij geen zorg?Do what you love, love what you do!![]()
verder trouwens hoor want heb het het best druk enzo met werk , maar wilde deze ff delen met jullie en echt omdat ik dus gewoon niet weet hoe ik dit aan moet pakken...... tja?Do what you love, love what you do!![]()
Snap niet zo goed wat dit met mods te maken heeft?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok, maar is wel meer met mods enzo. ik ga me daar me niet mee bemoeien... hahaha
echt kan me soms over van alles druk maken, maargoed uiteindelijk beslissen ze maar hoor. mij geen zorg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kree loopt wel vaker een blauwtje opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat dit moet mods te maken heeft?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
kree loopt wel vaker een blauwtje op![]()
even adrem als altijd
In ieder geval buitenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik al. Een bakkie doet een mens altijd goed![]()
Ga je nog leuke dingen doen het weekend?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Zwartquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is die koffie verkeerd, of drink je 'm espresso?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb vandaag wat proefritten op het programma
M'n grap, wat doe jequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik wilde gisteren in de tuin wat gaan doen. Het zonnetje scheen zo lekker.quote:
Heb het niet lang vol gehouden wat een vieze koude wind zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel nog?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb vandaag wat proefritten op het programmaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zonder grap, twijfel ik weer, dus ga nog wat andere modellen proefrittenquote:
Gewoon voor de Ford gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zonder grap, twijfel ik weer, dus ga nog wat andere modellen proefrittenHow can I make this topic about me?![]()
Ja die twijfel altijd he, hoort wel bij Fok!kers als ik zo af en toe leesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zonder grap, twijfel ik weer, dus ga nog wat andere modellen proefritten![]()
Maar zonder dollen, groot gelijk hoor. Zolang je het niet zeker weet niet doen in dit geval.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee die is definitief afgevallen
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die twijfel altijd he, hoort wel bij Fok!kers als ik zo af en toe lees![]()
Toevallig tussen Groningen en Maastricht aan het rijden?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nope, hoezo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Toevallig tussen Groningen en Maastricht aan het rijden?![]()
![]()
Je kunt dan speklap met een flinke gang voorbij zien komen, in een auto met groene kentekenplaten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Toevallig tussen Groningen en Maastricht aan het rijden?
Hey Master of the bolkquote:
Yup, zonnetje schijnt volop.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
MooiHier ook. Lekker geslapen en volgens mij gaat het een mooie dag worden
Ik ga zo ook lekker naar buiten.![]()
![]()
Vorige maand Speklap en deze maand jijquote:
Ben benieuwd wie nu volgende maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buut niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige maand Speklap en deze maand jij
Ben benieuwd wie nu volgende maand![]()
Ik kan je verzekeren dat ik dat niet ga zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige maand Speklap en deze maand jij
Ben benieuwd wie nu volgende maand![]()
![]()
WIe of wat is buut?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik dat niet ga zijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik dat niet ga zijn
Je staat nu al ver bovenaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik dat niet ga zijn
De winst kan je bijna niet ontgaan.How can I make this topic about me?![]()
Ik kan mn eigen glazen nog ingooienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je staat nu al ver bovenaan.
De winst kan je bijna niet ontgaan.![]()
![]()
O ja. Het kwam mij al bekend voorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kindertaal voor dat ik het niet ga doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank u voor het meldenquote:
Bolkend toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist niet hoe ik anders de dag had moeten doorkomen![]()
Uurtje geleden koffie gehad, dan krijg je datquote:
Het maakt een slechte indruk als je bij de dealer eerst daar flink op het toilet gaat zitten...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Uurtje geleden koffie gehad, dan krijg je dat
Ga je er mooie grafiekjes van maken?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daarom doe ik dat thuis natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het maakt een slechte indruk als je bij de dealer eerst daar flink op het toilet gaat zitten...met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Grafiekjes, draaitabellen, allesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ga je er mooie grafiekjes van maken?![]()
Taartdiagrammenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ga je er mooie grafiekjes van maken?
Trust nobody![]()
Nee, ik ook niet. Altijd fijn te weten wat je mede Fok!kers aan het doen zijn tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist niet hoe ik anders de dag had moeten doorkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar koffie al niet goed voor isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Uurtje geleden koffie gehad, dan krijg je dat
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga douchen en naar buiten.
Tot later![]()
![]()
![]()
![]()
Tot laters KWquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
Tot later![]()
![]()
Hey GGquote:altijd lekker zo bakkie
Tot laterquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
Tot later![]()
![]()
Trust nobody![]()
Ja hope soquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naar buiten want het wordt mooi weer
Trust nobody![]()
Ik zie nu al een lekker zonnetjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind vooral de zon fijn, koud maakt me dan niet zo uit![]()
![]()
Ah lekker, perfect weer daarvoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wandelen, ff naar de stad en hopelijk een terrasje pakken
Met iemand?Trust nobody![]()
Ja met een niffo afgesprokenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah lekker, perfect weer daarvoor
Met iemand?![]()
![]()
Gezelliquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lig nog in bed![]()
Maar zo opstaan. Ga met n vriendin wandelen en lunchen![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:29 schreef HappyCharly het volgende:
Nog beetje slapen
Beetje bolken
Of opstaan![]()
Ja, onder het dekentje?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja pilletjes werken welkom je vanavond op de bank knuffelen
. ?
![]()
![]()
Moet er een topic uit?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:41 schreef HappyCharly het volgende:
Even zoeken hoe ik n topic uit mijn topics haal..
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Op mobiel?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:41 schreef HappyCharly het volgende:
Even zoeken hoe ik n topic uit mijn topics haal..![]()
Is het dat grijze vinkje naast de ttquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja rechtsboven of rechtsonderquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het dat grijze vinkje naast de tt![]()
![]()
Ja met n Vquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het dat grijze vinkje naast de ttTrust nobody![]()
Mijn zakje?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef Paul het volgende:
@:happycharly waar is jouw zakje in jouw avatar van eigenlijk hee
Mijn UITrust nobody![]()
Van die xxlquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
Ik heb gister nieuwe hagels gevonden bij de AH![]()
![]()
Wat danquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
Ik heb gister nieuwe hagels gevonden bij de AHTrust nobody![]()
Ga ik zo proberenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tjonge.. kaneel hagel
Probeer me er iets bij voor te stellen
Is het lekker?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: