ja wtfquote:
niet zuigen, je kunt gewoon praten of vragen he.?quote:
Wat wil je vragen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen, je kunt gewoon praten of vragen he.?
Naja anyway doe zo maar ff want wil ff @:dotteke nog ff wat vragen hierover maar even via DM denk.,
Niet over jou btw, maar ff meer bandje dingetje.... enzo
nou zeg maar en kan het wel zo doen denk ik openbaar.quote:
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou zeg maar en kan het wel zo doen denk ik openbaar.
is het ok voor mij om toch beetje te pushen omdat ik denk in eerste instantie hoor, dat ik denk ze kan dat aan en met zingen enzo ook wel.
Maar ok ik kwam er al beetje bij 2 jaar terug ook met verleden, en eigenlijk is het lastig om steeds mensen ervoor toch bij te vragen, niet omdat het niet kan opzich maar ook techniek limiet enzo wat we hebben. ....
dus ok ben al verder hoor en heb het ff voorgelegd aan band leider zoals ie dan is,,,, mjah ik denk nu meer ff in haar idee als band nodig is dus, dat is mijn twijfel.
nou over die meid die ineens na 5+ jaar contact zocht en heb ff gebeld. ik kon haar ook daarvoor en hadden we beetje date enzo flick.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou over die meid die ineens na 5+ jaar contact zocht en heb ff gebeld. ik kon haar ook daarvoor en hadden we beetje date enzo flick.
en nu heel verhaal huilend echt omdat dingen tegen zitten in dr leven en wil graag weer zingen balblabla. \
dat dus, ik kwam ook bij dat bandje in diepste van ellende enzo, dus herkenbaar. maaaaaaaar. werkt t met bandje nu....
Dat zeg maar vraag of idee ff over hoor wat denk jij?
JIij loopt altid wel vrouwen tegen het lijf waar iets mee is of ergens in zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:14 schreef kree het volgende:
her is t stomme vind haar altijd echt wel leuk al,.... niks mee gedaan alleen en gedoe (toen). dus geef nog beetje erom wel. Maarre nu zit ze in een rare relatie en maakt die gozer allerlei problemen. dat hoor ik dus en iemand die toch huilt aan de telefoon.
\
Denk ik afkappen dat.... maarja er zit wat van liefde ofzo nog.
vond de vorige kut ofzoquote:
haha ja zo lijkt het he?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
JIij loopt altid wel vrouwen tegen het lijf waar iets mee is of ergens in zitten
Ik zou als ik jou was er ver van lopen vooral als je toch bepaalde gevoelens hebt'
De band? Ik zou het niet doen. De band is jou stukje leven en geniet je van. Haal je daar iemand bij in waar je gevoelens voor hebt maar die nog in een relatie zit kan je het deksel wel eens op de neus krijgen. En dan is er gedoe in het bandje waar je nu in zit. Ik persoonlijk zou dat nooit doen.
Je hebt de ] weggehaald aan het eindequote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
vond de vorige kut ofzo.
LOL heb ik wat gesloopt met puntje er tussen dan?
hahaha oeps, naja simpel dingetje om ff weer aan te passen denkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de ] weggehaald aan het einde
Ik wist dat ik dit antwoord ging krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja zo lijkt het he?
hmmmmms ik neem het wel in afweging maar denk dit is toch weer anders ofzo,,,,,
Ga ik maar uit van al het goeie idee ook hoor. maarja vandaar mijn twijfels, het is wel wat je zegt.
Ja zeker, maar niet als je op je mobiel zitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oeps, naja simpel dingetje om ff weer aan te passen denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |