SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
het is wel grappig he door een stom per ongeluk berichtje dat ik toch weer aan de praat raak met iemand die ik jaren en jaren toch weer in contact kom en ff bel en praat.
Hmmms tja het was nooit meer tussen ons als elkaar beetje leuk vinden, en nu nog he. terwijl het niks verder ging als praten heeft ze nu een jaloerse vriend waardoor ze huilend aan de telefoon zit met mij enzo. Hoe kut is dat he???
Ik zeg al weg ermee zsm niet om mij maar om dr zelf dus he... Maarja toch verliefde nog enzo blabla zal wel vrouwen ding zijn?
Ik had nl allang al gezegd, klaar met je. maarja he.Do what you love, love what you do!![]()
maak jij weer mee haha maar ergens ook niet leuk, hmmmm, jammer dat je zo snel opende :-Pquote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:37 schreef kree het volgende:
het is wel grappig he door een stom per ongeluk berichtje dat ik toch weer aan de praat raak met iemand die ik jaren en jaren toch weer in contact kom en ff bel en praat.
Hmmms tja het was nooit meer tussen ons als elkaar beetje leuk vinden, en nu nog he. terwijl het niks verder ging als praten heeft ze nu een jaloerse vriend waardoor ze huilend aan de telefoon zit met mij enzo. Hoe kut is dat he???
Ik zeg al weg ermee zsm niet om mij maar om dr zelf dus he... Maarja toch verliefde nog enzo blabla zal wel vrouwen ding zijn?
Ik had nl allang al gezegd, klaar met je. maarja he.![]()
tja ach, toch zit ik beetje met die meid nu hoor....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:40 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
maak jij weer mee haha maar ergens ook niet leuk, hmmmm, jammer dat je zo snel opende :-P
Want ik weet nl dat ze bv goed kan zingen alt partij enzo. maarja lol ik zit met een bandje ook die dus ook alweer beetje met zich zelf zijn en met muziek en nrs.
Geen haast is daarmee. maarja mss geef ik het nu dan te snel een kans>. Ik weet nl ze kan dat muzikaal, maarja heb niet echt nog ff hele band erover gevraagd.....
Ik gok maar, want ik kwam er ook bij beetje uit problemen situatie enzo en over het algemeen dus zijn ze er beetje om te helpen...
dat ze dat ook bij haar willen doen, want voel aan voor zover ik dr ken, dat ze toch ff lastig zit. Naja noem het kennen of mss verliefd geweest, weet het zeker zeg maar voor mij.
maaaaaaar nu moet ik 9 ander overtuigen eigenlijk nog wel om het ff een kans te geven..... mjaaaaahDo what you love, love what you do!![]()
ja Kiss..... het klinkt simpel enzo, maar hoe krijg ik dit voor elkaar
was toch beetje aangedaan wel door hele verhaal weer van haar nl. tja
maar ok met alleen van denk was aardig en hebben wat gehad, dat is het niet zo en in bandje komen, wmb wel trouwens. maar heb natuurlijk te maken met het geheel.Do what you love, love what you do!![]()
ja best grappig? maar ik weet niet wat ik er helemaal mee aan moet?quote:
Wat denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
ff beetje meer in woorden graagquote:. kan er nooit zoveel mee die smileys, zeg maar hoor?
ik kan ook tegen kritiek?Do what you love, love what you do!![]()
nee nee, zo kom je er echt niet mee weg he bij mij met weer een smiley. Zeg ff gewoon wat je denkt. LOLquote:
Dam'n nog vroeg wakker, maarja is normaal ff na storingsdiensten.
Zeg is eerlijk?Do what you love, love what you do!![]()
tja hoor? niks te vertellen zelf nee???? beetje saaiert jij?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja wtfquote:je komt hier niet bij mij mee weg he met die smileys alleen
. ehehehe.
Do what you love, love what you do!![]()
ja goed lijkt alsof ik in een soort gebaren taal wil zeggen tegen je wat ik denk. LOL. je kunt ook wel type hoor
niet zuigen, je kunt gewoon praten of vragen he.?quote:
Naja anyway doe zo maar ff want wil ff @Dotteke nog ff wat vragen hierover maar even via DM denk.,
Niet over jou btw, maar ff meer bandje dingetje.... enzoDo what you love, love what you do!![]()
Wat wil je vragen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:15 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen, je kunt gewoon praten of vragen he.?
Naja anyway doe zo maar ff want wil ff @:dotteke nog ff wat vragen hierover maar even via DM denk.,
Niet over jou btw, maar ff meer bandje dingetje.... enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou zeg maar en kan het wel zo doen denk ik openbaar.quote:
is het ok voor mij om toch beetje te pushen omdat ik denk in eerste instantie hoor, dat ik denk ze kan dat aan en met zingen enzo ook wel.
Maar ok ik kwam er al beetje bij 2 jaar terug ook met verleden, en eigenlijk is het lastig om steeds mensen ervoor toch bij te vragen, niet omdat het niet kan opzich maar ook techniek limiet enzo wat we hebben. ....
dus ok ben al verder hoor en heb het ff voorgelegd aan band leider zoals ie dan is,,,, mjah ik denk nu meer ff in haar idee als band nodig is dus, dat is mijn twijfel.Do what you love, love what you do!![]()
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou zeg maar en kan het wel zo doen denk ik openbaar.
is het ok voor mij om toch beetje te pushen omdat ik denk in eerste instantie hoor, dat ik denk ze kan dat aan en met zingen enzo ook wel.
Maar ok ik kwam er al beetje bij 2 jaar terug ook met verleden, en eigenlijk is het lastig om steeds mensen ervoor toch bij te vragen, niet omdat het niet kan opzich maar ook techniek limiet enzo wat we hebben. ....
dus ok ben al verder hoor en heb het ff voorgelegd aan band leider zoals ie dan is,,,, mjah ik denk nu meer ff in haar idee als band nodig is dus, dat is mijn twijfel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss maak ik het mezelf moeilijk, maarja ondanks dat het uit ging vind ik dr nog wel ;leuk.....Do what you love, love what you do!![]()
nou over die meid die ineens na 5+ jaar contact zocht en heb ff gebeld. ik kon haar ook daarvoor en hadden we beetje date enzo flick.quote:
en nu heel verhaal huilend echt omdat dingen tegen zitten in dr leven en wil graag weer zingen balblabla. \
dat dus, ik kwam ook bij dat bandje in diepste van ellende enzo, dus herkenbaar. maaaaaaaar. werkt t met bandje nu....
Dat zeg maar vraag of idee ff over hoor wat denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
her is t stomme vind haar altijd echt wel leuk al,.... niks mee gedaan alleen en gedoe (toen). dus geef nog beetje erom wel. Maarre nu zit ze in een rare relatie en maakt die gozer allerlei problemen. dat hoor ik dus en iemand die toch huilt aan de telefoon.
\
Denk ik afkappen dat.... maarja er zit wat van liefde ofzo nog.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou over die meid die ineens na 5+ jaar contact zocht en heb ff gebeld. ik kon haar ook daarvoor en hadden we beetje date enzo flick.
en nu heel verhaal huilend echt omdat dingen tegen zitten in dr leven en wil graag weer zingen balblabla. \
dat dus, ik kwam ook bij dat bandje in diepste van ellende enzo, dus herkenbaar. maaaaaaaar. werkt t met bandje nu....
Dat zeg maar vraag of idee ff over hoor wat denk jij?JIij loopt altid wel vrouwen tegen het lijf waar iets mee is of ergens in zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:14 schreef kree het volgende:
her is t stomme vind haar altijd echt wel leuk al,.... niks mee gedaan alleen en gedoe (toen). dus geef nog beetje erom wel. Maarre nu zit ze in een rare relatie en maakt die gozer allerlei problemen. dat hoor ik dus en iemand die toch huilt aan de telefoon.
\
Denk ik afkappen dat.... maarja er zit wat van liefde ofzo nog.
Ik zou als ik jou was er ver van lopen vooral als je toch bepaalde gevoelens hebt'
De band? Ik zou het niet doen. De band is jou stukje leven en geniet je van. Haal je daar iemand bij in waar je gevoelens voor hebt maar die nog in een relatie zit kan je het deksel wel eens op de neus krijgen. En dan is er gedoe in het bandje waar je nu in zit. Ik persoonlijk zou dat nooit doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vond de vorige kut ofzoquote:.
LOL heb ik wat gesloopt met puntje er tussen dan?Do what you love, love what you do!![]()
haha ja zo lijkt het he?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
JIij loopt altid wel vrouwen tegen het lijf waar iets mee is of ergens in zitten
Ik zou als ik jou was er ver van lopen vooral als je toch bepaalde gevoelens hebt'
De band? Ik zou het niet doen. De band is jou stukje leven en geniet je van. Haal je daar iemand bij in waar je gevoelens voor hebt maar die nog in een relatie zit kan je het deksel wel eens op de neus krijgen. En dan is er gedoe in het bandje waar je nu in zit. Ik persoonlijk zou dat nooit doen.
hmmmmms ik neem het wel in afweging maar denk dit is toch weer anders ofzo,,,,,
Ga ik maar uit van al het goeie idee ook hoor. maarja vandaar mijn twijfels, het is wel wat je zegt.
eigenlijk ga ik compleet tegen je advies in ofzo ook wel, maar dat is gevoel meer als realistisch denken, kan goed of niet goed gaan
Je hebt de ] weggehaald aan het eindequote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
vond de vorige kut ofzo.
LOL heb ik wat gesloopt met puntje er tussen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha oeps, naja simpel dingetje om ff weer aan te passen denkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de ] weggehaald aan het einde
Ik wist dat ik dit antwoord ging krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja zo lijkt het he?
hmmmmms ik neem het wel in afweging maar denk dit is toch weer anders ofzo,,,,,
Ga ik maar uit van al het goeie idee ook hoor. maarja vandaar mijn twijfels, het is wel wat je zegt.![]()
H?
Lief hoor dat je er voor iemand wil zijn. Maar ze zit in een relatie en jij hebt of krijgt gevoelens voor haar
Volgens mij gaat dat bij jou ook best snel.
Waarom gelijk in je priveleven halen? Dat bandje is wel een soort van jou ding.
Maar goed je moet het allemaal zelf weten. Jou kennende weet ik dat het dat je het toch gaat doen.
Want..................... etc etc etc
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, maar niet als je op je mobiel zitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha oeps, naja simpel dingetje om ff weer aan te passen denk( althans bij mij is het veel gepier op dat op mobiel te doen)
Ik zag het vanmorgen ook en dacht zet het er wel tussen als ik mijn laptop aan heb.
Maar nu is SwJ er dus die zal het wel doen of al gedaan hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: